DETTE BLIR SPENNENDE

Hei hei

Ble dessverre ikke noe blogginnlegg i går og det beklager jeg for. Hang i byen med THE FOOO CONSPIRACY som jeg også skal gjøre i dag før VG-lista. Førsteinntrykket av guttene er at de er veldig morsomme, tullete, snille og svært talentfulle. Vi spiste først middag på Olivia og deretter dro til TV2 for å høre de synge på GOD SOMMER NORGE. Der fikk jeg høre de varme opp og opptre live. Ble veldig imponert.

Det vil bli vanskelig å blogge senere i dag også, så anbefaler deg å lage en IG bruker der du kan følge meg. Det vil komme bilder der i løpet av dagen og oppdateringer. Om du er under aldersgrense kan du spørre foreldrene dine om de kan lage en. 

Legger med noen bilder fra gårsdagen. Da hadde jeg bare mobilen min men i dag tar jeg med kamera. 

Nå skal jeg inn til byen for å være med jentene som vant MEET AND GREET med gutta på min blogg. De gleder seg veldig og har kommet helt i fra Bergen. Det er superfint sommervær i hovedstaden i dag, denne dagen tror jeg blir magisk.


Skal du på VG-lista?

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Er på Egon i Oslo nå, venter i kø på mat 😓 jeg skal på vglista og jeg håper jeg møter deg 😍

    2. Hei,
      Jeg bare lurte på om du Jennie Sofie, pleier du å sminke deg og hvis du gjør det kan du lage en sminkevideo😉
      Elsker bloggen din😘

    3. Ilu JENNIE SOFIE!💕💗💞✌🏼️Du er den KUUULESTE OG DEN PENESTE JENTA JEG HAR SETT✅PS: Jeg lurte på om du kunne ha en spm.r!Hvorfor begynte du å blogge?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg