Vinnere av WOW topper

Hei (Innlegg nr 2 i dag)

Siden jeg nå har startet en ny konkurranse tenkte jeg det var lurt å avslutte den andre jeg holder på med. Leste utrolig mange kommentarer på bloggen men denne gangen ble det to jenter som het @Elise__bb og @Sandramyrengg. De hadde begge svart riktig på alle spørsmålene i tillegg til at størrelsene var riktig. Det var selvfølgelig du selv som valgte hva du ville skrive på det første spørsmålene men et eksempel på hvordan dere kunne ha svart er dette. 

1. Tuva måtte spise pære og spinat. Jennie måtte spise mandariner og tunfisk

2.  Du var på skolefri 13.05.2015

3. Du skal på språkreise til Brighton i England

I tillegg til disse måtte du jo skrive str. og kontaktinfo. 

Om du vil delta i enda en av konkurransene mine ta en titt i blogginnlegget under. Tror det er den kuleste konkurransen jeg har hatt så langt. 


Vinnerne blir kontaktet på IG. 

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Jeg synes du er flink til å blogge å ha giveawey. Kan du vær så snill å ha en giveawey fra en bodymist fra victoria’s secret??????😊 klem din største fan,Anna Linnea❤️

    2. Nei jeg har bare gått å tenkt på den toppen kjempe lenge og jeg håpet virkelig på å vinne dette ødela hele dagen min og det sier litt når klokka er 7:23 men jeg får vel gå på skolen og stå i friminuttet mens jeg tenker på hvor mye jeg vil bytte skole å være helt alene mens jeg ser på de gamle “vennene” mine mens de baksnakker meg. Stoooooor fan jennie.

    3. Jeg synes du er flink til å blogge å ha giveawey. Kan du vær så snill å ha en giveawey fra en bodymist fra victoria’s secret??????😊 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg