ETTERSPURT SØT VIDEO

Hei

I dag er det sååååå fint vær. Har vært på klassetur i Oslo og hatt det helt fantastisk. Etter skolen ble Tuva med meg hjem og vi skal filme video til dere 😀 I dag har jeg også filmet litt med mobilkamera og tenkte at det kanskje hadde vært en idè å sette det sammen til en liten vlog fra dagen.

I dag har jeg gjort helt ferdig del 1 av Videoen jeg filmet med Ella forrige helg. Den ble litt lang for det tar tid å teste godis, så det kommer mer for dere som liker det.

Vinner av WOW toppene trekker jeg i helgen. I morgen skal jeg på trening og så på en liten avslutning før jeg overnatter borte. Det ENESTE dumme med sommerferie er at jeg kommer til å savne vennene mine noe sykt mye. 

Vil du at jeg skal lage en vlog fra dagen min i dag?

 

EN SØT VIDEO

 Klem Jennie

24 kommentarer

Siste innlegg