Endelig

Hei

Denne uken dro jeg ikke på skolen før på onsdagen, ettersom jeg har vært syk. Da jeg kom hjem fra skolen ble jeg værre igjen og i går var jeg hos legen. Jeg hadde fått streptokokker og har nå fått medisin og føler meg bedre. Som jeg nevnte i går hadde jeg mattetentamen i dag.  Nå er jeg endelig ferdig med alle de skriftlige tentamnene mine og er enda nærmere sommerferien. Har muntlig igjen og der vet jeg ikke hva jeg kommer opp i. 

I morgen er det 2 uker til VG-Lista på Rådhusplassen som jeg gleder meg veldig. Jeg håper veldig på at det blir fint vær den kvelden. Viktig å vise Oslo fra sin beste side til gutta i The Fooo, de har jo ikke vært i Oslo så mange ganger. Veldig kult at det kommer noen fra utlandet også og ikke bare norske artister, selv om vi er heldige og har utrolig mange flinke artister her i landet. VG-Lista kom i dag ut med enda flere som skal opptre på konserten 20 juni, kommer til å bli en kjempebra kveld 😀

The Fooo Conspiracy har forresten kommet ut med en helt ny låt, “RUN WITH US”, kanskje det er en av låtene vi får høre 20 juni. Låten kan du høre på iTunes 😀


I helgen skal jeg filme video, gleder meg. Jeg har måttet vente fordi jeg har vært syk, men nå er jeg klar. Det er 2 videoer jeg skal velge mellom. Veldig lyst til å filme en som ikke er en challenge, men da må jeg i hvertfall ikke ha vondt i halsen, he he. Noen som tror de vet hva slags video det er snakk om?

 

I mens du venter på VG-Lista kan du jo kose deg med sangene til noen av artistene 🙂

THE FOOO CONSPIRACY, KING OF THE RADIO

 

THE MAIN LEVEL

MARCUS OG MARTINUS

 

Det kommer jo mange mange flere.

Hvem gleder du deg til å se og høre?

Klem Jennie

 

13 kommentarer
    1. Hei, kommer dere i 8.ende på skolen deres “opp” i noe (muntlig)?
      Jeg går også i åttende, men her hos meg kommer man bare opp i noe muntlig i tiende, når det er eksamen (:

    2. Har du muntelig tentamen? Jeg går også på ungdomsskolen men jeg har ikke muntlig før om et år da jeg går i 10. PS: god bedring:))

    3. Hei, elsker bloggen din!❤️ Men lurte på hva du redigerer headeren din med? Har nettop fått blogg, og har bare en imdlertidlig header til jeg får tatt noen bilder med helt hvit bakgrunn:) Du er veldig pen❤️

    4. Synes det er utrolig dårlig utvalg av artistene i år, i fjor var det liksom Austin Mahone, Rita Ora, Isac Elliot, cody Simpson og andre kule artister. Men i år er det bare kjedelige norske vanlig artister liksom, tror det blir sikkelig dritt faktisk

    5. Hei❤️Elsker bloggen din, Jennie!❤️Den er såå bra☺️ Jeg gleder meg veldig til å se Marcus og Martinus💓 Håper vi sees på VG-lista da😊

    6. Hei!
      Jeg lurte bare på dette:
      Når du legger ut bilder av deg selv i klær, mot en sånn hvit vegg… Og når du la ut bilder av håret ditt.
      Hvem tar bildene? Kameraet ditt på et stativ? Eller noen i familien din? Og den hvite veggen, er den ute eller inne? 🙂 Håper på svar 🙂 Og så bra at du er ferdig med de skriftlige tentamenene dine! Du klarte deg nok fint!
      Hilsen Matta 🙂

    7. Åra 🙂 Hva tar du mest bilder med? Men når en i familien hjelper deg, tar de med kamera eller iPhonen din?
      Hilsen Matta 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg