DA ER JEG I GANG IGJEN

Hei

Etter enda en dag hjemme har jeg begynt å føle meg litt bedre. Ikke tipp topp men helt grei nok til å gå på skolen i morgen. Kjedelig å være syk og jeg har ikke fått gjort noen ting som jeg hadde planlagt å gjøre. Skal jo ta bilder av håret og filme 2 videoer. Den ene er en challenge og den andre er en overraskelse. Kommer også kanskje en ny konkurranse snart som jeg håper dere liker. Jeg må jo også faktisk ut å shoppe denne helgen for å få tak i alt jeg eventuelt trenger til språkreisen.

 

FIKK TIL NOEN SMÅ SELFIES I DAG.  HAR HELDIGVIS VÆRT DEILIG Å BARE GÅ I KOSEKLÆR OG NULL SMINKE DISSE DAGENE.

Hvordan videoer tror du at jeg har på lur?

Klem Jennie 

40 kommentarer
    1. Hei Jennie. Jeg har beundret bildene du tar, og hvordan du har redigert de. Jeg lurer på hvor du redigerer de, og om du har noen tips til hvordan ta bra bilder?

    2. Hei jeg kom på andreplass i marcus og martinus konkurransen men jeg har ikke fått cd ennå ❤ ca hvor lang tid tar det ❤💛

    3. Så pen du er uten sminke! Du er veldig pen med sminke og altså 🙂 ….
      Tar du bildene dine med Canon eller iPhone… De du legger ut på bloggen… For eksempel de du la ut nå 🙂 Håper du blir bedre fort! Ikke noe gøy å vere syk… 🙁

    4. Hvorfor kommer det så korte innlegg hver dag, selvom du har vært syk så har du mer tid enn vanlig til å blogge!
      Jeg reiser til til Tyrkia om 15 dager 🙂 lurte på hvordan været var da du var der nede? Er det mange shoppingsteder i byen, og selger de ting som i Norge og maten, hvordan smaker den?

    5. Heii Jennie. Kan du lage en video der du viser hva du skal ha med deg på språkreisen og hvor du har kjøpt tingene??

    6. Så bar at du føler deg bedere. Hilken app brukte du på det bilde som du la ut i dette innlegg. Håper du snart blir bedere.

    7. Anonym: når jeg er syk og hjemme fra skolen da orker jeg faktisk ikke noe særlig. Jeg er ikke en som er hjemme og bare slapper av med TV, blogging ol. Sover masse og har ikke orker mye blogging. Dessuten innlegget i går var ikke kort.

    8. hedda 😘: cd er sendt og jeg har fått melding at de andre har fått sine cd’er. Jeg skrev avsender adresse på pakken. Fikk melding for 3 dager siden fra de andre. Får håpe den bare kommer litt senere til deg. Klem

    9. Er det lekebilen til broren din i bakgrunnen?😂 du er så pen! Håper du snart blir helt frisk♥️
      Skal du ha spørsmålsrunde igjen? Kan du ha en “snakkevideo” der man kan spørre spørsmål der du svarer for å hjelpe. F.eks da dj svarte på den selvtillit-greia i din forrige video, da svarte du veldig bra, og du virker som en veldig reflektert person:) hehe. Ble litt lang tekst men men. Elsker bloggen din♥️

    10. Hei! Så deg på sandvika, tok bilde med deg på markus og martinius konsert hvet ikke om du husker meg, men det var kjempe gøy å møte deg følte meg som en turist<3<3<3<3<3

    11. Anonym: heldigvis har jeg litt bedre selvtillit enn at jeg tar meg nær av din utrolig dumme kommentar ?? men hva mer kan man forvente av en som er dum nok til å kommentere teit på bloggen til en annen. Vil tippe du er under 15 år, får håpe du er under 12 for voks opp. Har du enda ikke lært at stygge kommentarer i sosialemedier er skikkelig UT. Pluss takk for IP- adressen din. Var lett å finne ut hvor du bor med den, den blir alltid oppgitt når man kommenterer på blogg, helt automatisk. God helg

    12. Er sykt misunnelig på deg, du er sykt pen😍du var skikkelig fin med briller😘anonym: hvordan har du samvittighet til å si no sånt😔

    13. Er sykt misunnelig på deg, Du er sykt pen😍du er sikkerlig pen med briller😊anonym hvordan har du samvittighet til å si noe sånt😔

    14. Er sykt misunnelig på deg, du er sykt pen😍du er sikkerlig pen med briller😊anonym hvordan har du samvittighet til å si noe sånt😔

    15. Kan ikke tro at hun/han kommenterer slik til deg, jeg synes ikke du fortjener hat:( det er veldig bra du har god selvtilitt:) ganske smart angående det med IP – adressen haha, du er ei god jente jennie som ikke trenger å bry deg om hat når du vet det er mange som støtter deg i det inkludert meg:)
      Ps: beklager hvis jeg blander meg inn…
      Stor klem fra meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg