FREEEEEDAG

Hei

Endelig kom fredagen og jeg er ferdig med norsk og engelsk tentamen. Har matte neste fredag så trenger ikke stresse. I dag når jeg kom hjem følte jeg meg ganske slapp og sliten så kommer nok til å legge meg under dyna etterpå og se på film. 

Som jeg sa for noen dager siden skal jeg nå trekke vinnere av ISAC ELLIOT boka. Denne gangen gikk jeg igjennom kommentarer på bloggen og hvertfall hadde en av vinnerene også lagt ut på IG. De andre hadde privatbruker. Vinnerene denne gangen ble noen som heter Sofie, Anne og Kaja. Dere vil jeg kontakte på mail eller IG senere. 

I morgen skal jeg faktisk til frisøren og få gjort noen endringer. Håret mitt er blitt ganske slitt i tuppene og jeg er litt lei det jeg har nå. Gleder meg masse! 


Har du kort eller langt hår?

Klem Jennie

40 kommentarer

Siste innlegg