IN LOVE WITH

Hei

I dag startet uken min med  engelsk tentamen. Har ikke bare en tentamen denne uka men tre. Både i morgen og på fredag har vi tentamen norsk. Har ikke gruet meg noe særlig og dagens tentamen gikk veldig fint. Jeg gleder meg til å bli ferdig på fredag. Har dessverre ikke hatt så god til til å øve, siden jeg har vært på Fredrikstad-Cup. Blogget om cuppen i går. Det var to ting jeg “bodde i” på cuppen. Den nye New York capsen min og de nye adidas skoene mine. Capsen var bare utrolig kul og skoene var utrolig gode å gå i. Liker speielt gulfargen på skoene, minner meg på sommer!! Det er jo heller ikke lenge til skoleslutt. For meg er det bare 28 dager. Gleder meg<3


Bodde i capsen min på morningen, dagen og kvelden!



Dette var et slags New in/ nyeste favoritt innlegg.

Har du noen prøver denne uka?

Klem Jennie

26 kommentarer

Siste innlegg