JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL – VIDEO :D

Hei

Denne uken fikk jeg endelig filmet svar på den siste spørsmålsrunden. Det passet veldig bra, ettersom jeg da kan legge ut videoen i dag. Det er ganske hektisk for tiden og neste uke begynner vi med flere tentamner. Jeg forsøker virkelig så godt jeg kan å legge ut innlegg hver dag, og selvom ikke alle innleggene har like mye tekst så ligger det jobb bak hvert innlegg med bilder, filming og redigering av filmer mm. 

Denne helgen er jeg ikke hjemme og syns derfor at det var veldig fint å ha denne filmen klar til å legges ut i dag,  jeg vet at jeg ikke ville fått tid til å blogge ellers. 

 

Videoen ble først ikke godkjent for avspilling, men den ble det etter at jeg fjernet sangen til THE FOOO, Roller coaster. Den hadde jeg i bakgrunnen rundt spørsmålet om favorittattraksjoner på Tusenfryd.  Endelig ble videoen klar etter at jeg måtte laste opp på nytt etter å ha fjernet sangen som “ødela” videoen. Beklager virkelig forsinkelsen, håper på forståelse og at dere liker videoen. Ville jo ha med sangen fordi den er fin og passet perfekt inn til spørsmålet om hvilke attraksjoner jeg liker i fornøyelsesparker, nemlig berg og dal baner 🙂 

Og til alle dere som liker å vende og vri på ting, det står “ødela” ikke ødela.  

 

SVARER PÅ SPØRSMÅL

 Husk å sette kvalitet på 720p HD. Abonner gjerne på youtubekanalen min 🙂

 

Skal du ha tentamen? Hvilket fag vil du helst ikke ha tentamen i?

Klem Jennie

 

45 kommentarer
    1. Jeg får ikke sett videoene, det står noe om at den innholder noe som ikke er lov i Norge, eller noe.
      Er det en feil, eller hva har skjedd?

    2. Det går fortsatt ikke an å se den pga sme som er blokkert i landet på grunnlag av opphavsrett eller no:((

    3. Lina: Jeg vet det, og jeg har informert om det i blogginnlegget. Leser du det som står så vet du at jeg er klar over det også. Håper det snart løser seg.

    4. Karoline: Ja fordi folk fortsetter å skrive at den ikke virker. Ender vel med at jeg sletter hele, fordi at det kommer kommentarer på at den ikke virker ennå. Jeg vet det, det står i innlegget.

    5. Selv om den ikke funker , så hvet jeg at den kommer til bli super bra😉 Akkurat like bra som deg <3 Men du er sikker 100%bedre , LOVE U😍😘

    6. Skal ha tentamen i uke 22 og uke 23😊 vil helst ikke ha tentamen i matte fordi første halvår av 8 kl. hadde vi en dårlig lærer som gjorde at vi ikke lærte alt vi skulle lære, men det går som det går😉 kjempefin blogg forresten🎀
      Mvh Helene

    7. Jeg har ikke god selvtillit, og bare én god venn, men hun bor langt borte. Jeg er deprimert og veldig lei meg. Det eneste jeg gjør er å være hjemme og lese blogger, se på youtube, og av og til være litt ute og prøve å være med noen. Problemet er at ingen liker meg for den jeg er, og jeg klarer ikke finne noen som setter pris på meg som person heller. Den eneste jeg stoler på på skolen er kontaktlæreren min. Jeg misstrives sykt på ungdomsskolen:(
      Du er mittstoreforbilde og du er kjempepen og har mange venner og jeg blir faktisk enda mer lei meg av å se det, men samtidig veldig glad for å se at du har det bra sammen med de rundt deg. Kunne ønske jeg kjente deg, for du virker veldig støttende og det virket som du virkelig ville hjelpe da du svarte på det spørsmålet i videoen.
      Den var veldig bra❤️❤️❤️

    8. June: utrolig trist å høre og får bare lyst til å gi deg en stor klem. Husk at disse dagene er med på å gjøre deg til den du er og du er bra nok. Mamma ble mobbet da hun var på min alder, hun ville ikke forandret på noe, for det gjorde hun til den hun er i dag.

    9. Vil ikke ha tentamen i matte 😫 har 3’er i matte så ja, sliter litt 😂 hahah, ifjor ble jeg så nervøs på mattetentamen at jeg spydde i vasken forran hele klassen (26stk)😂 hvilket fag vil du helst ikke ha det i? Men lykke til uansett 👌🏼❤️

    10. Hahah, sorry for mange kommentarer. Men kan du legge ut snapchatten din sånn at man bare kan se mystoriene dine, men ikke sende deg snaps?❤️ Da slepper du å bli overvelda med snapper, men folk kan uansett se hva du gjør og legger ut

    11. Jennie💘 Tusen takk for at du legger ut sånne videoer, du er en helt utrolig person❤️ Å lese bloggen din gjør mine tøffe dager litt enklere å komme igjennom❤️ Vet at du er veldig kjent, men jeg skulle virkelig ønske jeg kjente deg og får å være ærlig har ikke det noe med at du er kjent å gjøre, men at du greier hele tiden å si ting eller skrive ting som får meg i godt humør💘

    12. Hei jennie
      Kan du se bloggen min den heter Irisbloggen.blogg.no og følg den
      Kan du svare ja eller nei i kommentarfeltet og jeg er så stolt av deg

    13. gud vad kul att jag hittade din blogg! haha jag är från sverige och har också jobbat med isac elliot eller mest intervjuer haha! men kul att hitta din blogg kram från sverige! 🙂

    14. Jeg har egentlig veldig god selvtillit, men huden min drar den bed. Har seriøst prøvd alt og lurer på hvordan du fikk så fin og ren hud? Håper virkelig du svarer eller kan lage en video om det😊

    15. Hei! Jeg lurte på om du har muligheten til å ha en del 2 av denne spm runden? Når jeg kommenterte spm så jeg at det var veldig mange! Hehe✌ Så jeg lurte på om du har muligheten til det?♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg