Missed you

Hei!

Blogger fra mobilen min nå igjen. Fikk ikke blogga i går, så i dag måtte jeg bare. Hehehe<3 The Main Level kom til Oslo og da måtte vi bare møtes. Utrolig koselig å se hverandre igjen. Forrige gang var jo faktisk da det var Vinterlyd på Hafjell i påsken, og det er jo en stund siden. Litt kort blogginnlegg men sånn blir det noen ganger.

Enda ikke kommet hjem i fra Oslo og i kveld må jeg også pakke. I helgen er det ut på nye eventyr, gleder meg.

Hva skal du i helgen?

Klem Jennie

22 kommentarer
    1. Skal se på Eurovision Song Contest, slappe av med venner og familie, og kanskje dra på camping. Begynner å bli ganske forkjølet så blir nok hjemme! Ha en fortsatt fin dag Jennie <3

    2. Ver så snill hils til Sander neste gang du er med han (vist du kan) og sei at han må komme til vinnes og på vinnesfestivalen

    3. Så kjekt at du har kost deg! <3 De guttene er så herlige!
      Er syk no, og har vært det hele uken 🙁 Og i morgen skal jeg egt på konfirmasjonsfest(avsluttning på konfirmasjonsåret), og det har jeg veldig lyst å bli med på! Så håper jeg blir frisk til i morgen! også skal jeg i bursdagsbesøk til en venn på lørdag.

    4. Hei. Du vet han som står alene ved din side (vet ikke hva han heter?)
      Jeg tror jeg så han den 16.mai på tivoliet i Bergen

    5. Jeg er så stolt av deg du har jo en så berømt blogg.
      Du har møtt the main level. og jeg er bare så fan av deg. håper du får et fint liv videre.
      PS: kan du følge meg.

    6. Idag var jeg på messafestivalen her i Tønsberg, og der sang Marcus og Martinus. Jeg fikk til og med en liten prat med de, og en selfie! De er veldig hyggelige! (føler meg litt heldig)

    7. Du kan da vel ikke være seriøs når du skriver ”sånn blir det NOEN gang”? Du har jo BARE korte innlegg som er skrevet på en-to-tre, så blir litt feil å komme med den setningen. Litt kjedelig å ikke få noen ordentlige innlegg fra deg i det siste, håper det blir bedre. Ikke noe hate, bare litt konstruktiv kritikk.

    8. Anonym: jeg tar ikke til meg noe av det du skriver, selv om du sier det ikke er hat. Du har virkelig ikke peiling på hvordan jeg blogger. Flere videoer siste ukene, mange bilder og at jeg deler fra 17 mai feiring mm. Konkurranser med premier, det innebærer også planlegging og arrangering. Mange har spurt om tips og det har jeg derfor laget. Send meg gjerne link til din blogg, den skulle jeg likt å se.

    9. Leste lengre oppe, noen skrev at du har korte innlegg og at det er kjedelig og sånn, jeg er ganske enig i det du skrev tilbake til h*n, for jeg ser at du bruker masse tid på bloggen, jeg er ganske så stolt over deg jennie, bloggen din er fantastisk og jeg gleder meg over å ta meg tid til å lese innleggene dine:) det er bra du ikke tar det til deg for jeg synes du har all grunn til å bli unormt stolt over din innsats og harde jobb:D
      Så koselig å se at du møtte på TML, håper du koset deg masse med dem<3

    10. Hva skjer med at du driver å møter dem hele tiden? Er dere gode venner? Virker egentlig bare som om du klenger på dem, ærligtalt du var på nesten hele vinterlyd med den. Hvorfor det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg