SKOLEFRI OG SKOLEFRI

Hei

I dag er det onsdag og jeg sluttet derfor kl. 12.00. Denne torsdagen er det jo også kristi himmelfartsdag så vi har fri i morgen og på fredag. Utrolig deilig med kort uke. Selv om det er fri har jeg ganske mye å gjøre. I dag etter skolen dro jeg rett til NRK for å være gjest på NRK Skolefri. Når jeg kom dit var det en annen der inne som het Bebe Rexha. Hun har faktisk skrevet sangen “Monsters” som Rihanna synger. Hun synger også selv. Du har kanskje hørt sangen  ” I´m gonna show you crazy” ?

Jeg kom live på kl.15.00.  Fikk vite at det kom inn over 1000 sprøsmål. Kunne jo ikke svare på alle sammen men håper dere likte det allikevel. Svarte ikke bare på spørsmål heller men fikk også noen morsomme utfordringer. Om du vil høre intervjuet kan du høre det på NRK SUPER SKOLEFRI. Trykk her!


Bebe og meg<3

Hører du ofte på skolefri?

Klem Jennie

19 kommentarer
    1. Av og til;) men gjorde det vertfall idag når jeg hørte du skulle være gjest!:D
      Alltid gøy å høre stemmen din!:)
      Du greide jo 5 marsmellows ( eller hvordan det skrives;D) det er jo super bra!!
      Min rekord er 3…:/ hahahaha, gøy med en “spørsmålsrunde” 🙂
      Håper du koste deg! Det gjorde vertfall jeg!<3
      Du er Go!:)

    2. Håper du koste deg på nrk❤️ God lang helg😚❤️
      Har bursdag i morgen forresten, 14.05🍍
      Sånn ekstra er jeg faktisk @nrksuperjenter_jjj på instagram❤️ Koselig om du hadde fått tid til å se på noen av editsene mine❤️❤️
      Klem Amalie❤️
      IG: @amalieskramstad/@nrksuperjenter_jjj

    3. Ja når jeg får tid:) idag gjorde jeg det å jeg hørte deg fikk ikke svar fra deg da men jaja jeg får ofte svar her på bloggen og det er koslig uansett❤️
      Men når du var hos Lila
      Var du der når jeg ringte henne på FaceTime ?? Fordi jeg ringte henne på FaceTime da du var der men jeg vet ikke om du var kommet men var det en jente som ringte lila når du var der?

    4. Hei! Kan du stikke inn på bloggen min så stille noen spørsmål til spørsmålsrunden?
      Det hadde vært utrolig kjekt <3. PS elsker bloggen din!

    5. Hører aldri på skolefri, men måtte jo gjørde det når du skulle være med😊👍 Du var veldig flink! Jeg hadde ikke klart å svare så bra under press som du gjorde😉
      God helg og 17. Mai👍😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg