FRISTELSE

Hei

Mandag i dag og som alltid like vanskelig å våkne om morgenen, men ble ganske glad da jeg kom på skolen. Fikk faktisk beskjed om at vi ikke har noen lekser denne uken. Utrolig digg, hahahaha! Neste uke har vi tentamen i engelsk og norsk så kanskje de tenker at vi må få tid til å forberede oss til det. Håper allikevel at det ikke tar lang tid før det igjen er helg. Skal nemlig på noe gøy i helgen som jeg gleder meg utrolig masse til. Det blir en sporty helg med mange venner og denne helgen kjøpte jeg litt treningstøy, men trenger nok litt til. Har egentlig ikke så mye og man trenger vel litt når man er borte i flere dager. Har derfor søkt litt rundt på nettet og funnet litt inspirasjon. Som dere ser har jeg begynt å like neon gul. 

Hva trener du?

Klem Jennie

34 kommentarer
    1. takk som spør 🙂 Jeg trener balett (noen vil kanskje ikke kalle det trening, men det er veldig tungt) også jogger jeg litt, har ikke noe serlig med treningstøy jeg heller, men jeg ber deg Jennie Sofie, stå fram som et godt forbilde og ikke sløs vekk penger på 2xu compression trenings tights. De er kanskje gode men de er så SYKT dyre og du kan få noen i like god kvalitet til en billigere penge! (Du velger selv ofcourse:-) men jeg vet at mange av leserne dine ( inkludert meg) ser på deg som et forbilde innen både stil og – alt, jeg vet også at mange av oss ikke har råd til å bruke 1000 kr ( +– )på tights! så jeg hadde satt stor pris om du gjorde billige kvalitetsvarer inn igjen så slipper vi og sløse på de få kronene vi barn/ tenåringer har.(ettersom de fleste av oss følger trender) PS. Så liker jeg veldig godt stilen og bloggen din ;-D

    2. Treningsfarger i neon er kjempe kult, men jeg liker best rosa og gul! Jeg er ganske kresen når det kommer til merke på treningsklær og sko, der liker jeg best Nike <3 Da skoene passer foten min best og er veldig freshe i farge etc., og de har så mye kule treningsklær! Skulle ønske jeg kunne kjøpt absolutt alt jeg liker av Nike *hjerteøyneemoji*

    3. Treningsfarger i neon er kjempe kult, men jeg liker best rosa og gul! Jeg er ganske kresen når det kommer til merke på treningsklær og sko, der liker jeg best Nike <3 Da skoene passer foten min best og er veldig freshe i farge etc., og de har så mye kule treningsklær! Skulle ønske jeg kunne kjøpt absolutt alt jeg liker av Nike *hjerteøyneemoji*
      Jeg spiller forresten fotball og det er som regel alt i Nike 🙂

    4. Jeg trener fotball og av og til litt styrke. De skoene på bildet var SÅ fine! Ønsker meg dem kjempemye!! Klem Helen

    5. Jeg trener sportsdrill og turn💕 og hopper veldig masse på trampolinen❤️ Har du trampoline Jenny sophie?

    6. Jeg trener sportsdrill og turn💕 og hopper veldig masse på trampolinen❤️ Har du trampoline Jenny sophie?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg