Fredagslykke, og snart enda en superkul konkurranse

Hei

Jeg er så glad for at det er helg, og glad for at sola er tilbake også. Å komme hjem i fra trening og rett til taco og det å vite at det er noen dager med skolefri og ingen planlagte avtaler er helt fantastisk. En helg hvor jeg kan være impulsiv, slappe av og bare kose meg. Neste uke har jeg noen spennende avtaler i Oslo som jeg gleder meg masse til og gleder meg til å fortelle dere om det til uken også 🙂

 

BILDE FRA IG I DAG


 

I dag har jeg trukket vinner av Parfymesettet og vinneren ble nok en gang en jente og denne jenta heter @Sirianordbo og hun har lagt igjen kommentar på bloggen og bilde på IG. Gratulerer! Utrolig gøy å se at så mange deltok. Det vil selvfølgelig komme flere konkurranser i fremtiden så det er bare å holde seg oppdatert. 

 


 

Til dere som ikke vant vil jeg si at jeg skal ha en superkul konkurranse på bloggen om kort tid. Senest mandag vil jeg starte konkurransen her på bloggen og premien er utrolig kul for dere som er fan av Marcus og Martinus. Den bør dere virkelig ikke gå glipp av. 

I morgen skal lillebror til Sandvika og høre på gutta synge og få signert sin CD. Marcus og Martinus har blitt hans store forbilder etter at han hang litt med dem på Hafjell i påsken, he he. Han hører på CD`en Hei, heeeeele tiden og synger med. Kanskje jeg blir med han dit. 

 

STOLT STORESØSTER TIL HAN HER

Disse bildene skal ikke deles videre, det er det copyright betyr.

 

Hva skal du i helgen?

Klem Jennie

 

25 kommentarer
    1. kanskje vi ses i morgen jeg skal også dit jeg
      bare elsker bloggen din hadde satt pris på om du hadde sett litt på min blogg
      <3<3 😀 😀 :

    2. I helgen skal jeg ikke noe mer enn å øve til matte tentamen og starte å foberede meg til London😅 Skal dit på torsdag💗

    3. Håper du får en fin helg fine Jennie Sofie!
      Mathias er så søt, håper han kommer til å kose seg i Sandvika på konsert med Marcus og Martinius😊
      Blir spennende å høre hva planene i Oslo er! 😊

    4. Hei! Synd jeg ikke vant.. Håpet virkelig på denne 😉
      Men jeg lurer på noe angående giveawayene dine: Spiller det noen rolle om man er tidlig ute til å “konkurrere” liksom? Hvis jeg er den første til å delta f.eks, har jeg større sjanse da?💕

    5. Emma?: Det er tilfeldig hvem som vinner. Hun har vel flaks da. Det er altså mulig å vinne flere ganger. Men vinterlyd konkurransen var ikke på min blogg og publikum stemte frem vinner på scenen. 🙂

    6. hei jeg lurte på om du kunne være så snill å ha noen konkurranser der man ikke trenger,og ha instagram 🙂 for di som ikke har det 🙂
      håper du svarer <3

    7. Hei! Elsker dine konkurranser, og jeg er en stor fan. Men jeg lurer bare på hvor du kjøpte den hullete boksen? Den er bare SÅ fin. Jeg skjønner at du vil holde det hemmelig, men vist du ikke vil holde det hemmelig, så vil jeg kjempe kjempe kjempe mye vite det☺️

    8. Hei Jennie, et ærlig spørsmål.
      Er du en sånn jente som får alt du peker på? Når jeg ser på alt du kjøper får du alt jeg hadde drømt o å få men det er kjempedyrt. Får du alt du ser på av mammaen din? Det føler jeg at du får.
      DU har fin blogg det er ikke det. Måtte bare spørre. 🙂
      Hilsen Louise 14år.

    9. Hei Jennie Sofie
      Vi må treffast ein gang
      Har menge slektninger i Oslo så da må vi treffast og eg elsker bloggen din.
      Har så lyst til å sende ein fin teigning til deg men eg veit ikke adressen din vis du vil at eg skal sende ein fin tegning til deg må du sende adressen din på instagram til astadahle03 og du ma følge meg og like alle bilda mine. Største FAN EVER
      Håper me ses☺️👌🏼
      Verdens største banseklem av Asta🙉🙊🙈⚽️

    10. Jeg skal til Tyrkia imorgen❤️Gleder meg… Ha fortsatt en fin helg da, Jennie👍 Glad vis du hadde skjekket brukeren min på IG: @chanalove_priv

    11. Asta??????: Hei Asta. Adressen min står her på bloggen. Den står under profilbildet mitt og er:
      Jennie Sofie, Postboks 3, 1451 NESODDTANGEN 🙂
      Så utrolig koselig at du vil sende meg en tegning. Klem

    12. Louise 14år: Nei, det får jeg absolutt ikke. Jeg må som oftest jobbe for det jeg ønsker meg og tjene egne penger. Jeg får ting jeg trenger, men om jeg ønsker meg et par sko som er dyrere enn normalt, betaler foreldrene mine en de og jeg betaler en del.

    13. Evelyn: Du trengte ikke å ha instagram. Du kunne kommentere på bloggen også. Det er slik at man dobler sjansen med instagram. VInneren denne gangen hadde gjort begge deler, men vant på kommentaren på bloggen. Klem

    14. Ååh Jaa nå ble jeg lykkelig haha, endelig en konk om M&M!
      Hva går konken ut på? Isåfall vil jeg være med under brukeren: @mmers4life på insta (hvis insta trengs)!
      Gleeeder meg ufattelig masse 😀
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg