Nå nærmer det seg nok romvideo

Hei

//Samarbeid

Nesten ikke så jeg tror det selv, men jeg tror det nærmer seg romvideo. Jeg har lenge vært på jakt etter bilder/plakater til å ha på rommet og nå har jeg funnet noen. Denne nettbutikken er ganske ny i Norge og den har mange fine plakater og bilder i ulike størrelser som ikke er så dyre 🙂 Trykk //HER for å komme til nettbutikken. 

Nettbutikken Desenio har masse inspirasjon og forslag, de to bildene under er fra nettsiden. 

 

Jeg har bestilt bilder til bildelisten min over senga, noen har kanskje lagt merke til at jeg har bodymistene mine stående på den akkurat nå. Jeg bestilte også noen andre plakater til noen vegger på rommet også. Nå har de kommet og jeg kan nesten ikke vente med å få de opp på rommet mitt. 

Nå har jeg jo reist på ferie igjen, så må faktisk vente en stund til med å sette i gang med prosjektet. Men når jeg kommer tilbake til rommet mitt skal jeg finne rammer og plassering til plakatene.

Noen av mine plakater

 

DENNE ØNSKER JEG I NÆRHETEN AV KLESSTATIVET

 

LIKER GODT EIFFELTÅRNET, DEN ANDRE PLAKATEN ER EN GAVE JEG HAR BESTILT 🙂

 

DISSE TO TROR JEG BLIR FINE OVER SENGA MI

 Hva dekorerer du med på veggene på ditt soverom?

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Jeg har lik seng som deg 😉
      Ut i fra hva jeg har sett av rommet ditt, syns jeg det ser veldig fint ut! Hvor stort er rommet ditt?
      Plakatene var veldig fine! Jeg har en klokke som bare står på rommet mitt, som jeg ikke vet hvor jeg skal henge opp 🙁
      Men jeg gleder meg til å se rommet ditt! 🙂
      Håper du kan legge ut en ny sminkevideo 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg