Home sweet home

Hei

Nettopp kommet inn døra etter å ha kommet hjem i fra togstasjonen. Tok tog fra Lyngdal i dag 12.40 og kom hjem nå 19.30. Jeg har hatt en veldig fin helg i Lyngdal og dere som følger meg på IG, fikk kanskje med dere at jeg hadde dratt for å overraske Lila på fredagen.

I dag orker jeg faktisk nesten ikke å blogge, men jeg blogget jo ikke i går. Jeg får love dere noen ekstrakule innlegg de kommende ukene.

I dag blir det en Instagramoppdatering

UTE MED VENNER OG OUTFIT

 

MEG OG LILA, KOS I LYNGDAL, FLASH Tattoos


 

Følg meg gjerne på @JENNIEFASHION, da får du også påminnelser om nye innlegg 🙂

Har du hatt en fin langhelg?

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Fine bilder søta❤️ Håper du har kost deg og hat en super lang helg 👍 der har ivartfall jeg❤️❤️

    2. Kjære fine, fine Jennie <3
      Du er en av de nydligste personene jeg vet om, er så stolt av at jeg måtte deg på idol & alt, du er virkelig finere i virkeligheten enn du er på bilder, & i tillegg at du er så fin på bilder i tillegg, du har & et nydelig rom, du har alt en jente skulle ønske seg & mer, finnes uendelige ting & si om deg Jennie, følger deg på insta, og ser på bloggen din hver dag <3
      Klem Emilie <3

    3. Synes det er litt dumt med at du har en privatbruker, for de som ikke har insta får nesten aldri se bildene. Jeg mener det ikke frekt. 🙂

    4. Emilie: det forstår jeg, men jeg fortsetter med å ha privat bruker. Dette fordi jeg ikke ønsker å følges av brukere som gir poeng på utseende til barn, hatbrukere, rasistiske brukere, seksuelle brukere ol. Jeg får faktisk forespørsler fra brukere som ikke er bra og har kontroll med å blokke slike ????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg