MER VENNETID

Hei

På torsdag fikk kanskje noen av dere med dere på IG at Tuva og Petrine ble med meg hjem etter skolen. Har ikke hatt tid til å være så mye med venner den siste tiden så det var utrolig koselig at jeg fikk en hel dag med dem. Været var helt supert så vi brukte mye av tiden vår ute på trampolina ettersom vi har satt den opp. På sommeren vil alltid vennene mine til meg, blant annet fordi jeg har tramoline. Liker ikke så godt å ha besøk hjemme når vi må være inne, men mot sommeren/sommerferien elsker jeg å ha besøk. Da kan vi slappe av i hagen, være på trampolina, lese blader og masse mer. Sommer er bare den beste årstiden!  Nå har det også begynt å bli litt varmere så jeg kan endelig ta av meg vinterjakka og ta på meg vårjakka.

I dag var jeg også med en venninne. Hun ble jeg faktisk kjent med på Vinterlyd. Vi gikk på Karl Johan men fant ikke noe vi likte. Satte oss derfor ned på Olivia på Aker Brygge og tok oss litt å spise. Satte oss ute ettersom det var utrolig fint vær.  På vei hjem møtte jeg enda flere venner på båten.

Liker du best å være på besøk eller å ha besøk?

Hva liker du best å gjøre med venner om dere er ute?

Klem Jennie

14 kommentarer
    1. Så nydelige begge to 🙂
      Jeg liker best å ha besøk på sommeren, da kan vi være ute i sola. Liker best å stå på pennyboard med dem og spise is 😀

    2. Jeg liker best å dra på stranda med en hel vennegjeng å bade og grille og ha med godteri og sole oss og masse sånn<3 Savner sommern 🙁 Har ikke fått så veldig mye sommer her oppi nord men vi håper på det beste<3<3
      Det så veldig koselig ut!!
      Klem Tuva<3

    3. Shoppe, dra til cafeen og noen ganger bare snakke, og tulleringe hehe, gjør masse rart, vi har pleid å sitte på lekeplassen og sunget hehe, vi finner alltid på noe rart;p altså jeg, tvillingsøsteren min og bffen vår <3

    4. Jeg liker ikke så godt og være hos meg selv om sommeren siden har ikke hage!😐 vis du skal til Bergen tror du at du kanskje du kan møte noen da? Har mange venner som vil møte deg +meg<3

    5. Hei jennie for et fantastisk innleg stå på videre 🙂
      også lurte jeg på om du hadde lyst til å følge meg for jeg følger meg og jeg elsker bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg