Ikke bare Brighton :)

Hei

//Samarbeid

Nå nærmer det seg avreise for språkreisen som Ella og jeg skal på. Det er faktisk snart informasjonsmøte for elever og foresatte her i Oslo. Da får man svar på enda flere spørsmål som man eventuelt har.

Byen vi skal bo i er jo Brighton, men vi har også sikret oss en Fun Pack som er en aktivitetspakke som gir oss alt i fra utflukter til blant annet London og Portsmouth harbour til sportslige aktiviteter med andre studenter. Vi er forresten superspente på klassen vi skal gå i og fremtidige klassevenner, kiler i magen.

En ting jeg går glipp av i sommer er EF sin egne festival som heter Summeranza, du kan lese mer om denne kule festivalen som er midt i London ved å trykke //HER . Festivalen er 10 juli og om du er så heldig at du er på språkreise med EF akkurat da, da kan du bestille billetter allerede nå. Der er det konserter og tivoli og det ser kjempegøy ut. Litt dumt at jeg ikke er der da, men det kan jo være jeg reiser på flere turer med EF om jeg får en fin tur til Brighton nå i sommer. 

Det er fremdeles flere ledige plasser på EF sine språkkurs til samme sted som jeg skal til, og du kan bestille en gratis brosjyre eller lese mer om EF sine språkreiser ved å trykke //HER

 Gleder du deg til sommerferien?

Hva liker du best med sommeren?

Klem Jennie

 

31 kommentarer
    1. Ja, Jeg gleder med veldig til sommeren. Jeg skal til Italia 11.juli og skal være der til 25 juli så det blir to uker. Skal også sikkert på tusenfryd også😊

    2. Hei 🙂
      Jeg lurte på om hvilken størrelse du bruker i klær, i butikker som cubus og wow og sånt? <3
      Klem en Sandra 🙂

    3. Sandra: Jeg kommer ikke til å skrive størrelsen min. Det jeg kan si er at jeg kjøper klær som passer meg og hvorfor størrelsen er interessant, det forstår jeg ikke. klem

    4. Jeg gleder meg masse til sommerferien, jeg elsker sommerferien for da kan jeg slappe av fra alt stresset på skolen og da kan jeg reise og det er i sommerferien alt er mulig føler jeg så jeg gleder meg til det<3
      Høres så kjekt ut med språkreise så jeg håper du koser deg masse da:)
      Elsker bloggen din, du har innspirert meg masse, håper du kan ta deg to sek å ta en titt innom bloggen min, selv om den er langt ifra så spennende og fin som din, hehe.
      Håper du får en fin kveld videre!
      Klem <3

    5. Gleder meg veldig til sommerferien jeg også 🙂 Vi skal nokk til Italia/Mallorca (ikke bestemt da men vi kikker) Haha 🙂 Lurte på hvor lenge språkreisen varte? Klem fra meg <3

    6. Hei! Jeg vet det er lenge siden du hadde bursdag, men jeg lurte bare på hvor du kjøpte de ballongene som var formet som “14”😙 Jeg forstår om du ikke skjønt hva jeg mente😂💗

    7. Heeelddiggg!😍 I Brighton bor jo Zoe og Alfie😂💜
      På Youtube heter dem :
      Zoella
      Pointlessblog
      Klem💜

    8. Hei! Jeg skal også på språkreise til Brighton. Når er det du reiser dit? Kanskje vi treffes, hadde vært artig:D hvor lenge blir du i Brighton?
      Jeg reiser 1 Juli til 21 Juli

    9. Jeg lurer på om ikke vi er på samme kurs jeg, skal du reise den 22.Juli i vertsfamilie? 🙂 Tror kanskje jeg så deg på informasjonsmøte hvis du var der, jeg var hun som satt helt foran som EF ambassadør 😉

    10. Når skal du til brigthon? Jeg skal dit på språkreise jeg å, husker ikke når jeg drar men kommer hjem 14 juli hvertfall haha 🙂

    11. Aha, da reiser du vel 21.juli du da. Det var veldig synd men du får kose deg masse! Brighton er nydelig, jeg var der i fjor også. Kanskje vi tilfeldig ses, dessverre møtes ikke Vertsfamilie elever og residence elever.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg