LOVE

Hei

//annonselenke

Da er måndens GLOSSYBOX kommet. Alltid like spennende å åpne den hver gang. Denne gangen var det også noe som falt meg i smak.  Gleder meg masse til å teste det ut.

LÒREAL PROFESSIONNEL Mythic oil
Hårolje til alle typer hårtupper 🙂

GLAZEL VISAGE Loose Eyeshadow

MAKE UP STORE Lipstick


NAOBAY NATURAL & ORGANIC Moisturizing Peeling


ELIZABETH MOTT You`re So FINE Liquid Eyeliner, Glitterati

Dette er en total black eyeliner med sølv glitter. 

Helt til slutt her vil jeg gratulerer verdens beste pappa med dagen. Utrolig glad i deg!

Har du glossybox? Du kan sjekke det ut //HER

Klem Jennie

 

6 kommentarer
    1. Hellu! jeg lurte på om du kunne svar på disse spørsmålene:
      -Hvor får du din inspirasjon til å blogge fra?
      -Hva gjør deg til at du leser en blogg?
      -hvor ofte blogger du?
      Klem fra Marthe som holder til på martheeeee.blogg.no 🙂

    2. Fine ting du fikk I måndens glossybox. Veldig fine bilder😍
      Gratulerer med dagen til faren din. Du kan gjerne di gratulerer med dagen til han fra meg. På etterskudd kanskje da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg