Vil du?

Hei

Først og fremst vil jeg takke for alle kommentarer og også instagram innlegg tagget med #jennietml 😀 Ingen tvil om at The Main Level har mange fans. Jeg har trukket 3 vinnere. Både på kreativitet og tilfeldig. 

Skulle ønske flere kunne vinne og jeg skal nok kunne klare å lage noen kule konkurranser fremover for alle dere som digger disse gutta. Så en viktig beskjed. Jeg ser jo helt klart for meg “The Main Level”  som en del av VG Lista 2015, og det er jeg ikke alene om. Men om de faktisk skal få kunne delta så må alle som ønsker å se dem på Scenen under årets VG Liste Show, vise at de ønsker det.

Så om dette er noe du ønsker så må du:

Trykke HER. Da får du all informasjon du trenger for å hjelpe til for å få dette til.

Kort fortalt så legger du ut en video på Instagram hvor du forteller at du vil at  “THe Main Level” skal være med på VG-lista og tagger den med #VGlista.

Du kan også gå på Facebook siden som du kommer til ved å trykke HER og fortelle dem det der 😀

 

Vinnerne av konkurransen<3 De vil bli kontaktet på IG.


Vil du ha The Main Level på VG lista 2015?

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Syns TML gutta er kjempeflinke, og jeg digger sangene! Vil selvfølgelig hjelpe til , skal se hva jeg for til 😉

    2. Sarah Svanberg: jeg trakk først om det skulle være vinnere fra blogg eller IG. Det ble det IG. 50% sjanse for blogg og 50% sjanse for IG. Det jeg mente med å doble vinnersjansene ved å delta begge steder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg