MOTE, ingen regler

Hei

Jeg får mange spørsmål om stil og mote og i hvilke butikker jeg shopper. Jeg sier det om og om igjen, at jeg ikke velger å se på merke eller butikk når jeg bestemmer meg for et plagg, men jeg ser på selve plagget. Jeg mikser klær i fra alle mulige butikker og kjøper like gjerne ting på salg som sesongens nyheter. 

Det viktigste for meg er å trives i det jeg har på meg. En genser eller bukse kan se superkul ut i butikken eller på en venninne, men når jeg prøver det på kan jeg syns at det blir helt feil. Det sitter annerledes og jeg føler meg kanskje ikke komfertabel i det. Jeg har gjort noen bomkjøp nettopp fordi jeg noen ganger har kjøpt noe uten å prøve det først. 

Mamma er forresten veldig flink til å finne kule klær til meg. noen ganger syns jeg forslagene hennes er tåpelige når hun viser frem ting jeg tenker ser rart ut. Så kan det være jeg prøver det på og syns det er kjempefint. 

En liten collage med ting i fra Wow sin nyeste kolleksjon

Nå som jeg jobber med min egne kolleksjon så føler jeg meg veldig heldig som kan sikre meg at noe av høstens garderobe vil være noe jeg liker ekstra godt. Jeg er kjempeglad for at jeg får jobbe med Wow og Wow er faktisk et merke jeg har brukt helt i fra jeg var 8/9 år. Nå skal de fokusere litt mer på en ungdommelig stil og jeg får være med på det. 

Noen syns det er teit at jeg som er 14 år fremdeles handler litt i denne butikken, men det syns ikke jeg. Det er jo ikke slik at jeg kjøper alle klærene mine i den ene butikken. Som sakt, ser jeg noe jeg liker så har det ikke noe å si hvilken butikk det er kjøpt i eller hvilket merke plagget har. 

Jeg kan ikke si for mye om hva jeg designer, men alt jeg kommer til å skrive om samarbeidet mitt med Wow fremover ligger i kategorien Wow her på bloggen. 

 

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger da jeg annonserte at jeg skal lage denne kolleksjonen, det betyr veldig mye for meg.

Klem Jennie

 

15 kommentarer
    1. Vet du enda hvilken stl det blir på klærne? Siden jeg er jo 16 å jeg handle vanelig vis ikke på wow siden det er litt lite får meg, vet du om de stl som du skal gjøre blir litt større?❤️😄

    2. Jeg synes ikke det er noe galt i at du kjøper klær på WOW, jeg er 13, blir 14 i oktober og jeg liker klærene inne på WOW, jeg synes de er veldig fine og jeg liker å kjøpe klær derfra, jeg gleder meg utrolig mye til din kolleksjon kommer i butikken, jeg skal garantert kjøpe det for du er ganske flink i mote og slik <3

    3. Skjønner ikke helt at folk synes det er teit for 14 åringer å handle på Wow, jeg er 14 og handler der mye selv. Enig med deg, har ikke noe å si for butikken, men plagget 🙂

    4. Hei! Jeg vet det er lenge siden du hadde bursdag, men jeg lurte bare på hvor du kjøpte de ballongene som var formet som “14”😙

    5. Jeg handlet på wow veldig mye før og en god stund etter vennene mine. Men jeg sluttet fordi folk så rart på meg om jeg gikk med wow å bare sa at de har vokst så fra det å son. Da var jeg vell 12 Men egentlig har de jo superfine klær noen ganger (wow) men jeg føler at folk ser rart på meg når jeg går inn på wow så derfor handler jeg heller ikke der!

    6. Jeg er 14 år og min favoritt butikk er wow! Jeg skjønner ikke hvorfor folk synes det er teit å handle der,Jeg synes man skal handle hvor man vil 🙂 jeg gleder meg til kolleksjonen din kommer ut!!!

    7. Hei jennie Sofie❤️ Så lenge du føler deg konfortabel i det du har på det så er det supert, jeg liker stilen din😊det er jo helt vanlig at du kjøper deg ting derfra😚gleder meg til å se va du designer😍håper på svar☺️ Har du kik? Jeg heter lotte456 på kik😊 Klem Lotte

    8. Hei. Gleder meg veldig til kolleksjonen din kommer ut! Du har veldig fin klesstil og det blir spennende å se klærne du designer. ❤️ Håper på svar! Du virker som en herlig person. ❤️

    9. Hei Jennine! Jeg tittet innom bloggen din og syns du er veldig flink og reflektert 🙂 Ville bare si at du ikke skal bry deg om folk sier du er teit som handler på wow. Jeg hae venninner som jobber på Wow og de handler der om de finner klær som de liker og de er 21 år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg