Hva vil du ha?

Hei

Nå som vinterlyd er over så glir jo sakte men sikkert bloggen min over til å bli min en hverdagsblogg igjen. Jeg er allikevel opptatt av at dere skal få gode innlegg og jeg hører ofte på forslagene deres og setter stor pris på tips.

Dere liker konkurranser, og for øyeblikket har jeg en konkurranse på bloggen min hvor fan av The Main Level kan vinne Artistkort med autografer fra gutta på. 

Det kommer nok helt sikkert en konkurranse til dere som er fan av Marcus og Martinus også. 

Så har det blitt etterspurt “Månedens favoritter” og det skal dere selvfølgelig også få. Jeg har ikke fått gjort dette de to siste månedene rett og slett fordi det har skjedd så mye annet. Pluss tror at videoene blir litt bedre om det går litt lengre tid mellom innleggene enn en måned. 

Det kommer også en ny mulighet til å stille meg spørsmål om alt mulig igjen, for om kort tid vil jeg starte en ny spørsmålsrunde. Da skal jeg også svare med video.

Jeg har kjempelyst til å reise til Bergen og eventuelt lage en “Bli med meg til Bergen Video” Altså ikke at noen kan bli med meg, men at jeg filmer og tar bilder i mens jeg er i Bergen og lager en film av det 😉

 

Så gir  jeg meg selv en nominasjon til “Årets tregeste til å få rommet sitt ferdig” Det kombinert med å være en liten rotekopp gjør at det aldri blir klart. Husker hvordan hjertet mitt nesten stoppet da hun fra NRK og Supernytt ville filme meg og venninnene mine litt på rommet mitt. Det var bare flaks at det ikke var bomba liksom. He he. Men jeg tenker i hvertfall å lage et inspirasjonsinnlegg med bilder av noen detaljer på rommet mitt, så blir det film når jeg føler for det. 

Jeg syns det kan være gøy å lage noen videoer fremover. Nå er det dessuten lengere lyst ute og da er det lettere å filme også. Husker at før Vinterlyd begynte da ble det helt mørkt ute kort tid etter at jeg kom hjem fra skolen. 

 

ELSKER FØLELSEN VÅREN GIR

Så kom med tips, hvordan video vil du ha?

Klem Jennie

46 kommentarer

Siste innlegg