Happy tears

Hei

Nå har jeg nettopp kommet tilbake til hotellrommet etter den siste Vinterlydkonserten. Er litt lei meg samtidig som jeg er ufatterlig glad. Litt trist at den er over men er så glad for alle minnene jeg har laget på turneen. Kan virkelig ikke takke P4 og Kreftforeningen nok for at de ville ha meg med. Alt det kule jeg har fått opplevd og vært med på. Vært på radio, laget reportasjer, intervjuer og masse mer. Dagen i dag var enda vakrere og solrik enn de andre.

Dagen startet rolig med at jeg gikk litt rundt med lillesøster og tok noen bilder. Mathias hadde fått såpebobler i påskeegget som vi fikk låne.  




Fine deg, Emilie Mari<3


Deretter møtte jeg på Laurent borte ved “radiostasjonen”. Han hadde nettopp stått på slalom med Michael for første gang og det hadde tydeigvis vært utrolig mosomt. Det vil komme en reportasje om det senere som jeg kan informere dere om.  Laurent og jeg gikk derfor opp til teltet men stoppet litt på veien og tok bilder med fans. Tusen takk til alle dere som har stilt opp på konsertene. Hadde ikke blitt skikkelig konsert uten dere.


Litt senere utpå dagen hadde vi planlagt å ha en morsom konkurranse meg gutta i The Main Level. Vi skulle løpe opp en av de bratte bakkene rett ved scenen og på toppen skulle vi ake ned på rompeakebrett. Førstemann ned, den vant. Fikk på meg kamera på hodet og en kameramann filmet. Dette vil også komme ut senere. 

Ble en liten “slosskamp” på slutte der. Hahahahhahaha<3

Så braka konserten løs! Showet var fantastisk jeg fikk med meg nesten alle sammen på scenen. Syns det var mest trykk i dag og det gjorde alt enda bedre. 

Senere i dag blir det en avsluttningsmiddag og så har Alex og jeg planer om at han skal lære meg litt gitar. Kommer til å savne alle så inderlig mye, men vi holder jo kontakten <3

I morgen reiser vi hjem og det er heldigvis skolefri på mandag. Vinterlyd er slutt for 2015, men nye spennende planer er allerede i gang for min del 😉 

Hvordan syns du Vinterlyd har vært?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Jeg syntes vinterlyd har vært helt fantastisk, jeg kommer til å savne alt sammen så utrolig masse! Vinterlyd ble enda bedre siden du var med og at jeg fikk tatt bilde sammen med deg og at jeg fikk klem av deg!💗tusen takk vakre jennie 💗

    2. Du er så heldig som får oppleve så mye:) gleder meg til å høre hva de “planene” er.
      Jeg eeelsker bloggen din. Og du er kjempepen♥️

    3. VINTERLYD har vært helt fantastisk jeg var bare med i Oslo, men bare da fikk jeg tatt bilde med deg vært backstage og jeg vant en kaffemaskin. Skulle gjerne vært med på VINTERLYD som deg det ser så utrolig gøy ut og det virker som du har hatt det veldig bra. Jeg elsker bloggen min og håpet at du kunne kikket litt innom min blogg http://synnefriends.blogg.no det hadde betydd mye.
      Hilsen Synne

    4. Skal du og Ella bo sammen når dere er på sråkreise? For man bestemme det selv? Håper på svar så fort som mulig 🙂

    5. vinterlyd va fantastisk og æ elska det vil du komme tllbake til tromsø engang?❤️værså snill å svar😚

    6. Hei, Jennie!
      Jeg og familien min reiste til Hafjell i påsken, helt fantastisk!
      Jeg kommer til å huske det lenge, fordi jeg fikk klem av deg og tatt bilde med deg.
      Du er så utrolig snill, søt og fin = perfekt.
      Du er et av mine største forbilder! Har også en blogg som jeg håper en dag vil bli like populær dom din 🙂
      Stå på Jennie!
      Klem fra Jenny Elise💋💋

    7. Hei Jennie!
      Jeg har bare noen spørsmål til deg, hadde vært fantastisk med noen svar!
      – hvor gammel var du når du begynte med sminke?
      – kjente du noen av de du hang med på vinterlyd fra før?
      – hva heter søsknene dine, og hvor mange har du?
      Håper på svar, hadde betydd utrolig mye!
      Klem Jenny Elise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg