Vinterlyd Hafjell dag 1

Hei

I dag var det endelig Vinterlyd igjen. Så kos å endelig møte gjengen. I går kveld ble det tid til både jente-pizzakveld, en tur på butikken med gutta og en runde biljard med dem også.

I dag har jeg fått stått på slalom, intervjuet noen folk i bakken, opplevd konsert og hengt backstage. Påskeværet kunne ikke vært bedre og det er meldt herlig vær i morgen og på lørdag også, så anbefaler virkelig folk å ta turen til Hafjell for en Vinterlydkonsert og eventuelt stå på ski også. Enormt god stemning på midtstasjonen og folk griller og koser seg i påskesola. 

Ben & Jerrys er også der oppe og jeg fikk en goddiebag av kua Woodie. De deler ut is, stæsj og kjører noen konkurranser. Det er flere konkurranser og aktiviteter å være med på på midtstasjonen. Alt i fra snø-volleyball til lykkehjul mm. 

Aktiviteter, slalom/snowboard, påskesol, og god musikk…..det kan faktisk ikke bli bedre 😀

Det er laget en stor snøtribune forran scenen med mange sitteplasser. (Husk sitteunderlag 😀 )

Mange tar seg en pause og legger fra seg skiene sine

Utrolig koselig å møte så  mange hyggelige følgere 

Erik og Kriss var bare med på dagens vinterlyd på Hafjell. I morgen kommer Marcus og Martinus

I morgen skal jeg være enda flinkere til å sørge for å få bilder til bloggen. I dag var jeg bare i lykkerus over været, stemningen og å få kjøre slalom med venner. Nå skal jeg kose meg hele kvelden og kanskje få lagt ut noe på Instagram til dere som følger meg der 😉

Hva gjør du i ferien?

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Jeg er bare hjemme men i morgen skal jeg til Sverige .
      Du er kjempe heldig som får møte Marcus & Martinus !
      Jeg lurte på om du kunne skaffe meg autograf fra Marcus & Martinus jeg er deres største fan jeg hører på sangene deres hele tiden !
      Håper du svarer Hilsen Nora

    2. Er i Trysil, veldig fint vær her. ☀️🐣
      Kan dessverre ikke være med på Hafjell på lørdag siden vi kommer ikke hjem før på Lørdag. Men jaja vi kan ikke få med oss alt i verden.. Ha fortsatt en god påske videre og kos deg! 💛👍

    3. Hei jennie 😅
      Jeg møtte deg på Hafjell i dag! Sente bildet til deg på dm på instagram! Du kan
      gjerne legge det ut!😍

    4. Jeg er i Karasjok i påskeferien jeg skulle kanskje til Kautokeino på Isac Elliot konsert men det ble ikke noe av 🙁
      Skulle ønske jeg kunne dra på vinterlyd med dere da hadde jeg sikkert møtt både deg og Isac Elliot:) KOS DEG VIDERE I HAFJELL JENNIE<3<3<3 ELSKER DEG<3<3

    5. Så deg, men fikk ikke hilst på deg, sykt mange andre folk rundt. Også så jeg deg ikke etter du og Laurent løp ned litt av slalombakken og ned til kiosken eller noe.. hahahah : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg