PYNTE PYNTE PYNTE

Hei

Som jeg i tidligere innlegg har skrevet skal jeg feire bursdagen min nå på fredag, altså i morgen. Nå er det fult styr med oppblåsing av ballonger, pynting, baking og masse som dere får vite mer om i morgen. Kommer ikke til å vise dekorasjonen i dag, det kommer mest sannsynlig i morgen. Har også flere overraskelser til gjestene så er nok ikke så lurt å legge det ut heller. Det er ikke noe spesielt tema på bursdagen men alle skal pynte seg fjonge og fine. Jeg har savnet slike bursdager der man pynter seg skikkelig så valgte å ta saken i egene hender og gjøre det selv. 

Det blir hvertall masse tips, kule ideer og mye du kan ta inspirasjon fra til din egen bursdag om du vil det. Kjolen min får dere også se en annen dag. Nå må jeg tilbake til pyntingen<3

KLARER IKKE ALT DETTE UTEN LILLEBROR


Når har du bursdag?

Klem Jennie

 

53 kommentarer

Siste innlegg