Strike :)

Hei

I dag bestemte jeg meg for å ikke ha enda en dag hjemme hvor jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre. Jeg dro derfor til byen med Ella og Inger for å bowle. Dro ikke så tidlig men tok 14 båten og var på bowlingen 14.30. Selv om vi bare var tre var det utrolig gøy. Vi lo masse da vi bomma og ble helt sjokka da noen av oss fikk strike. Dette er noe jeg gjerne kan gjøre igjen. Vi spilte 3 serier og alle vant en serie hver. Jeg fikk faktisk 2 strikes. Hahahaha!

Vi var ferdig i 17 tiden så orket ikke stresse for å rekke en båt som gikk 17.30. Vi satte oss derfor ned på Peppes og delte en pizza. Utrolig godt med mat etter så mye bowlig. He he he<3 Vi gikk deretter ned til brygga og tok båten hjem kl 18. NÅ må jeg egentlig bli ferdig med å blogge og begynne å rydde litt. Vi skal også overnatte i dag, og det er fint å ha litt ryddig rom når man får besøk.

Liker du å bowle?

Klem Jennie

13 kommentarer

Siste innlegg