VINNERE OG NY MULIGHET

Hei

I dag er det søndag og slik som jeg har lovet skal jeg nå kåre vinnerne av Isac Elliot autografene. Kom inn mange fine, kule og orginale innslag så måtte ta med litt fler en syv stykker. Blir også utrolig glad over å se hvor mye innsats og arbeid folk legger i konkurransene mine. Det betyr utrolig mye. Håper jeg ser mange av dere på Vinterlyd. Ikke lenge igjen nå!





Her ser dere også at det spiller ingen rolle om du har mange følgerer eller ikke. Her har alle like stor mulighet til å vinne. Vinnerne blir kontaktet på IG.

Deltok du i konkurransen?

Ps, har fortsatt noen autografer igjen. Nå kan du ikke vinne til deg selv, men til en du vet vil bli glad for en autograf –  dette handler om å glede en du er glad i 🙂 Og denne konkurransen er også for dem som ikke har IG eller som har privat bruker på IG. Kommenter her i kommentarfeltet hvem du vil gil gi autografen til om jeg trekker deg som vinner i løpet av kommende uken. 

HUSK MAIL ELLER NAVN PÅ INSTAGRAM

Klem Jennie

217 kommentarer
    1. jeg ville gitt den til min beste vennine siden hun støtter meg fult og helt og er verdens beste person.

    2. Jeg ville gitt den til min beste venn 😝 Fordi hun er Isac’s største fan og er verdens beste😝

    3. Emilie, en utrolig god venn av meg som fortjener dette! hun er kanskje en av Norges største elliotere og hadde blitt veldig glad om hun hadde fått den av meg, det er jeg sikker på.

    4. Jeg vil gjerne gi en autograf til en av mine bestevenner. Hun elsker Isac Elliot, og ville blitt ufattelig glad om hun hadde fått en autograf av han<3
      Håper jeg/hun vinner!<3

    5. Jeg vil overraske den som sikkert er den STØRSTE ellioteeren i verden. Hun hadde blitt kjempeglad for en autograf.
      Instagram: @m.a.r.t.i.n.e Mailen min ligger i kommentaren min : )
      Håper jeg/henne vinner : ) <3

    6. Eg ville gitt autografen til min bestevenn som har hjelpt meg heile tida når eg har hatt det veldig vanskeleg og er verdens beste!:)

    7. Jeg ville ha gitt den til en av mine bestevenniner som betyr utrolig mye for meg. Hun er en kjempe stor fan av han Isac elliot og ho ville ha blitt ekstremt glad vis hun hadde fått en autorgraf.

    8. Jeg ville gitt den til søstra mi, hun er i millitære og det hadde vært gøy om hun hadde fått en når hun kommer hjem. Hun liker Isac minst like mye som meg, hehe 😊❤️
      Instagram: mireenode 💜

    9. Hei💕
      Jeg ville gitt autografen til min aller beste venninne, vi bodde i samme by før med på barneskolen flytte hun til ett sted 2 timer unna.
      Vi treffes kanskje bare 3 ganger i året, så jeg har skikkelig lyst å vinne denne autografen til henne💕
      Hun er Verdens største Isac Elliot fan!💕
      Instagram: ingridpedersen13

    10. Hei 🙂
      Jeg tror Viktoria (vennina mi) hadde blitt kjempe glad for en autograf av Isac Elliot <3 Vil gjerne gi henne en autograf i bursdagsgave, hun har bursdag 4. mars 🙂 Hadde vært så fint 😀
      Jeg heter @ramonaamj på IG <3

    11. Jeg ville gitt autografen til min bestevenn, Sara. Hun fortjener det fordi hun elsker han og hun har aldri møtt han. Hun elsker Isac og jeg vet hun ville blitt kjempe glad om hun hadde vunnet!
      Email: [email protected]
      Instagram: theashanhr

    12. Jeg vil gi den til besteveninna mi! Vi ble kjent på grunn av Isac! Det er veldig dumt at vi ikke går på samme skole for da ser vi hverandre bare i helgene. Jeg vet at hun ville blitt utrolig glad, så jeg har sykt lyst til å gi en autograf til henne!
      Ig|| @dreambig_ellioteers

    13. Jeg vil ha den til meg selv siden jeg har nesten aldri vunnet noe Isac ting eller noe av deg Jennie hadde blitt kjempe glad om jeg kunne ha vunnet😔💗🙏
      Instagram: azra_elliot02

    14. Jeg ville selvsagt gitt autografen til min beste vennine,som støtter meg i alt sammen,og er der for meg uansett,er kjempe glad i henne og super glad for at jeg fikk være med på Isac Elliot konserten 13.desember med henne <3
      Mail: [email protected]
      Instagram: emmanordhagen

    15. jeg vil virkelig gi autografen til min beste venn Lisa Marie Aune❤️ hun er min aller bestevenn og forsjener virkelig og vinne!❤️ hun elsker Isac Elliot❤️ håper virkelig at hun (jeg) vinner!!
      ig: augustake

    16. Tusen hjertelig for at jeg vant💕😍😍 trodde ikke at jeg skulle vinne, og ble skikkelig overasket da jeg så mitt bilde😨😱😍

    17. Jeg ville gitt autografen til min lillesøster som er veldig glad i Isac,og hadde settet STOR pris på den!så håper på å vinne den ene:) instagram: marijinta123

    18. Jeg vil gjerne gi denne til min bestevenninne❤️Hun har vært avorlig syk veldig lenge❤️Og jeg vil gjerne gi denne til henne❤️Ps: hun har blitt operert hjerte tre ganger💍støtter deg veldig mye. Håper jeg vinner❤️

    19. Hei, jeg vil gjerne være med i konkurannsen sånn at venninnen min Amalie også kan få en autograf! Jeg og veldig mange andre av hennes venner har autografen hans og jeg vil så gjerne at hun også kan få en!!!!! Det hadde vært så morsomt og jeg vet at hun vil bli glad for det!💗
      Min instagram: Ingrid_ophus

    20. Jeg ville gitt autografen til bestevennen min som måtte flytte pga vanskeligheter. Hun fortjente det ikke i det hele tatt, men prøver å få det så fint som mulig. Jeg savner henne utrolig mye, og vil derfor satt ENORMT pris på om jeg kunne få gitt henne en gave som denne. Så lite, kan i slike situasjoner bety mye!
      Epost: [email protected]

    21. Hei, jeg vil gjerne være med i konkurannsen sånn at venninnen min Amalie også kan få en autograf! Jeg veldig og mange andre av hennes venner har autografen hans og jeg vil så gjerne at hun også kan få en og det blir litt vanskelig å møte Isac!! Det hadde vært så morsomt og jeg vet at hun vil bli glad for det!!
      Min instagram: Ingrid_ophus

    22. Jeg ville gitt den til min veldig gode venn. Hun betyr veldig mye for meg, hun har gitt meg veldig mye, og nå har jeg lyst til å gi noe til hun. Hun er kjempe stor fan av Isac Elliot. Hun gjør hva som helst for å få noe fra han😊 og det betyr mye om jeg vinner😊
      Mail: [email protected]
      Instagram: emilie.litkor

    23. jeg vil gi den til min bestevenn Kaja hun har snart likt Isac Elliot i et år å hun hadde blitt ubeskrivelig glad om hun hadde fått en autograf av Isac Elliot. Vis jeg hadde vunnet tror jeg at når jeg hadde gitt hun autografen hadde hun begynt å gråte fordi hun er så stor fan av Isac Elliot ❤️ Jeg håper virkelig at jeg vinner for å gjøre Kaja glad det hadde betydd så mye for Kaja❤️
      Instagram: elisabeth_priivat
      Mail: [email protected]

    24. Jeg ville ha gitt autografen til Thalia💜
      Hun er en av mine aller bestevenner, hun er en person jeg kan snakke sammen med om alt!!💜 Det er også en grunn til, og det er at hun og jeg bare elsker Isac!!!💜
      Håper jeg vinner så jeg kan glede henne💜🎁👍

    25. Hei❤️ Jeg lurte på om du kunne sjekke Dm på Instagram💞 Det er en litt artig ting🎀 Håper du sjekker den.. @_majafashion på Insta👑
      Klem Maja

    26. Jeg håper gjerne at bestevenninnen Julia kunne fått gleden av en autograf fra det største idolet hennes💕
      Hun heter @julia__amundsen på instagram 👭
      Vi er begge fan av deg og Isac Elliot 😍

    27. jeg ville gitt autografen til min beste venn fordi hun støtter meg og er deg for meg når jeg trenger det og hun er sikkert en av Norges største ellioteers ❤️❤️ Hun har det veldig vanskelig fordi moren er øverst leder i sats og er vekke hele tiden, foreldrene er skilt så faren bor litt langt vekke også har hun to søsken som også må blitt tatt vare på! Hun er den beste personen som finnes og fortjener allt godt!
      mail: [email protected]

    28. Hadde gitt den til Vilde (vildemw på instagram)❤️ Elsker isac elliot😚😚
      Du kan kontakte meg på ig, Hannatraasdahl

    29. Jeg vill ha gitt autografen til min aller best venn hun betyr utrolig mye for meg❤ vi har vært beste venner i 5 år nå og håppet vi et beste venner resten av livene våre. Beste vennen min er den beste jeg vett jeg kan stole på henne får jeg kan si apsulut at til henne og så finner vi alt på noe gøy sammen❤
      Instagram: elise.lunden
      Epost: [email protected]

    30. Jeg ville gitt den til min bestevenn fordi hun aldri har vunnet å har aldri vært med på noen konserter til noen artister! Så ville gitt den til henne😍
      Insta: _linnarslan_
      Mail: [email protected]

    31. Eg vil gjerne gi ein isac Elliot autograf til den beste, Beste vennen du nokon gang kan ha, eg og bestevennen min har gått gjennom mye i lag så hun fortjener og vinne
      Elske deg sofia😘/bestevennen min❤️
      Instagram; vmtuva
      Håper så inderlig att hun vinner💕😊

    32. Jeg vil gi autografen til min aller beste venn (Kaja) ❤️💕
      Hun er fean av isac Elliot og tror blir utrolig glad viss jeg vinner✨🏆👍
      IG heter jeg : Prinsessanielsen
      Mailen min er : [email protected]
      Ps😊kul konk

    33. Jeg vil gi den til min beste venn. Hun har vært fan av han i snart to år, men har aldri møtt han så hun har ikke autografen. Det ville betydd så mye om hun hadde fått det, hun fortjener det så mye❤️
      På instagram heter hun Renatewest

    34. Jeg vil gjerne gi en autograf til bestevenninnen min Emilie. Hun er virkelig en stor fan, men hun har aldri møtt han. Hun sliter veldig med dårlig selvtillit og har et veldig dårlig selvbilde. Hun betyr så utrolig mye for meg, og jeg håper jeg kan vinne denne til henne. Jeg og ei venninne til har det fra før, og det hadde blitt ekstra koselig hvis hun også kan ha en hengende på rommet sitt slik som oss. Hun kan regnes som verdens største fan, og hun har prøvd alt hun kan for å få så lite som et vink. Men aldri lyktes. Jeg håper jeg kan vinne denne💖

    35. Jeg ville gitt den til min utrolig gode veninne Martine, som snart har bursdag! Hun ville blitt såå glad for en autograf i gave ♥

    36. Først og fremst vil jeg bare si tusen takk for at jeg vant, er en stor ellioteer så dette betyr veldig mye for meg💘 jeg ville gitt en autograf til min kjære bestevenninne som også er veldig glad i Isac, det ville betydd så mye for henne❤️ Tusen takk igjen

    37. Hei! Og og bestevennina mi Tuva er ein veldig stor fan av deg og Isac Eliott, vi har altid ønsket oss å møte deg og han! Dåke 2 e veldige flinke. Grunnen til at eg vil gi denne autografen til min aller bestevenn er at ho alltid støtter meg og altid er på min side, uansett om vi krangler så går det fint til slutt!!
      Email: [email protected]
      Insta: togia_spam

    38. Hei Jennie💖 jeg ville gitt denne autografen til en av mine beste venniner og hun støtter meg i alt. Hun elsker Isac Elliot og har i tillegg bursdag neste uke. Hun ville blitt supergla for denne. Det er kult at du gir bort ting Jennie😊 elske bloggen

    39. Først og fremst vil jeg bare si tusen takk for at jeg vant, er en stor ellioteer så dette betyr veldig mye for meg💘💘 jeg ville gitt en autograf til min kjøre bestevenninne, for hun liker også Isac så det ville betydd mye om hun fikk en❤️ Jeg heter junehh2000 på instagram

    40. Hei Jennie Sofie❤️ jeg vil gji autografen til min aller beste venn som jeg har lyst til og overraske, jeg håper jeg vinner autografen for min aller beste venn jeg tror hun ville blitt kjempe glad✨💕
      Instagram: dance_amanda
      Mail: [email protected]

    41. Hei Jennie💖 jeg ville gitt denne autografen til en av mine beste venniner og hun støtter meg i alt. Hun elsker Isac Elliot og har i tillegg bursdag neste uke. Hun ville blitt supergla for denne. Det er kult at du gir bort ting Jennie. Elsker bloggen.
      Instagram karohaughom

    42. Vil veldig gjerne at venninnen min Synne skal vinne. Vi har kjent hverandre siden vi var født ( foreldrene våre kjenner hverandre godt ). Hun betyr utrolig mye for meg, og er en veldig god venn. Hun er en skikkelig ellioteer. Husker så godt en gang vi besøkte hverandre og så så vi på det klippet fra Jenter når Isac var med💕 Hun ble HELT starstrucked!😂 Hun snakket nesten ikke om annet den kvelden. Vi bor ca. en time unna hverandre, så vi møtes ikke så veldig ofte. Hadde betydd så mye hvis jeg ( hun ) vant💖
      IG: @Siljefjhu Mail: [email protected] 💖
      Klem✨

    43. Vil gi denne autografen til min bestevenn Mia❤️ Hun stiller alltid opp og er verdens beste😍 hadde blitt veldig glad om jeg kunne gitt henne dette❤️
      IG- dikkepia✨

    44. Jeg vill gjerne vinne, denne autografen skal jeg gi til bedtevenninen min paula, hun har hatt kreft så hun har møtt isac før, hun glemte å spørre om en autograf 😕 så jeg vill hjerne gi den til henne, hun har nettop opperert så jeg vill hjerne hi henne en god vedrings gave, hun er også veldig stor fan av deg, så hvis du kunne ha skrevet sutografen din også ville det ha vert drømmen hennes <3

    45. Hei, Jennie! Jeg ville gitt det til min flotte venn som er en veldig stoooooor Elliotter!💛 Hun fortjener det. PS: Elsker bloggen din.👌
      @julienyok

    46. Jeg ville gitt den til en kjempegod venn, som elsker Isac Elliot. Hun hadde nok blitt kjempeglad om hun hadde fått autografen hans 🙂
      Instagram: kristinebye01

    47. Jeg ville gitt autografer til min gode venn, Lotte😘 hun er vedens beste, og fortjener en autograf av forbilde sitt💘 hun har også snart bursdag✨ Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, kontakt eg på epost [email protected]😊

    48. Hvis jeg hadde vunnet ville jeg gitt autografen til min venninne Julie<3 Hun har elsket han kjempe lenge og har det ikke så veldig bra for tiden<3 Det hadde vært Fantastisk å virkelig vise hvor glad jeg er i henne<3 For alt hun har gjort for meg<3
      INSTAGRAM: sandraj2000

    49. Jeg ville gitt den til min bestevenn i Svergie fordi hun støtter meg utrolig mye selvom vi ikke er med hverandre,hun betyr alt for meg! Vi er utrolig gode venner! vi støtter hverandre fult og skal kanskje møtes i sommer.
      Instagram:linnanetteberget

    50. om jeg vinner vil jeg gjerne gi autografen til en av bestevennene mine de elsker isac elliot og de har alltid ønsket å møte isac og sånt..
      epost: [email protected]
      instagram: katarinaisaksen

    51. Jeg vil gjerne gitt en autograf fra Isac til en venn av meg og bestevennen til lillesøstra mi! Hun er en super fan av han og satt og gråt på toalette når hun fikk vite at han skulle til Trondheim så nå har hun fått lov til å dra dit! 💕👭

    52. jeg liker isac, men min bestevenn er seriøst den største fanen av isac noensinne! haha, og da tuller jeg ikke. hadde vært kjempegøy å overraske henne på bursdagen i mai med en sånn gave, hun fortjener det virkelig ❤️
      [email protected]

    53. Jeg vil gjerne gitt en autograf fra Isac til en venn av meg og bestevennen til lillesøstra mi! Hun er en super fan av han og satt og gråt på toalette når hun fikk vite at han skulle til Trondheim så nå har hun fått lov til å dra dit! 💕👭 instagramen min er Lailar001 og hennes er mia_lielit_reitan

    54. Jeg ville ha gitt autografen til en kjempe god venn av meg. Hun er verdens sørste fan, men har aldri møtt Isac. Jeg vet hun at hun hadde blitt kjempe glad for å få en autograf. Og hun har bursdag 3. Mars så det hadde jo blitt kult for henne å få en autograf så nerme bursdagen hennes.
      Mail: [email protected]

    55. heihei<3 venninnen min (@martinebrathen på ig) er den største ellioteeren jeg vet om! hun gjør ALT for han. hun bruker masse penger på å reise steder og på billetter, også sitter hun lenge i lange køer i alt slags vær! jeg synes hun fortjener å få noe tilbake<3 min ig: @ekteprinsesse<3

    56. Jeg ville gjerne gitt autografen til søsteren min 😘 syntes det er viktig med små gleder i hverdagen, og søstera mi er en som trenger det❤️❤️ instagram: Amandasmille

    57. Jeg vil gi min til @silje.sather! Fordi hun elsker Isac Elliot og fortjener den sååååå mye! Håper jeg vinner så jeg kan overraske henne! <3<3<3<3<3<3

    58. Jeg ville gitt den til bestevennen min. Hun er en stor fan av Isac Elliot og hvis hun hadde vunnet hadde det betydd så mye for henne.
      IG: Martinekroken

    59. Hvis jeg vinner kommer jeg til å gi den til min aller beste venninne Sofie💗
      Hun er med jeg gjennom tykt og tynt selvom hun bor langt unna meg💗
      Instagram: @Heddarosenhaug

    60. Jeg ville ha gitt den til min beste venn fordi hun støtter meg, hun er altid ærlig mot meg, hun stoler meg og hun ville aldri ha såret meg uansett hva!!
      Insta: celinaamccall

    61. Jeg vil gi den til min beste venn. Hun har vært fan av han i snart to år, men har aldri møtt han så hun har ikke autografen. Det hadde betydd så mye om hun hadde fått det, hun fortjener det så mye❤️
      På instagram heter hun Renatewest

    62. Jeg vil gjerne gi en Isac autograf til min aller bestevenn! Hun fortjener en autograf for hun er en av de største Ellioteer’ne i hele verden. Vi gikk på konserten i Oslo sammen og hun var helt gal og skrek kjempe høyt, tro meg, folk begynte å stirre på hu, hehe. Hun har ikke en Isac autograf og det hadde vært kult å overraske henne med en. Det er heller ikke så lenge til hennes bursdag, det er en stund til, men det er i Mars. Hun har rommet hennes fylt med Isac ting. Hun henger til og med billettene fra Isac konserter på veggen på rommet hennes. Hun er en av de største ellioteer’ne jeg kjenner. Hun er også en veldig god venn og jeg vil gi henne en gave å takke henne for at hun er en så god venn. Jeg heter @lenahagen99 på IG.

    63. Linnea, bestevenninnen min❤️ Hun er stor fan av Isac Elliot, det er jeg å❤️ Hun har snart bursdag, så hadde vært hyggelig å kunne få gi henne det + en gave til❤️❤️ Håper jeg kan gi henne det.
      IG; Henniebraate/ holmgrensen_priv 💕

    64. Jeg vil gi autografer til en av mine bestevenninner, fordi hun er en veldig stor fan og jeg syns hun virkelig fortjener det! IG: andrine.hova

    65. Hei!
      Jeg vil gi Isac Elliot autografen til en som er veldig spesiell
      for meg. Vi var bestevenner før og var begge Isac
      Elliot fans altså ellioters. Men en dag så snakket vi ikke
      Sammen mer fordi hun ble tatt av barnevernet:(
      Vi møtes noen ganger og da snakker vi alltid om Isac
      Elliot men det er kanskje 1 til 2 ganger vi møtes på
      Flere måneder og det hadde betydd mye å gi henne
      bor spesielt som vi begge kan huske i lang tid
      Og får da glemmer hun meg ikke.

    66. En vennine som heter Frida hun er veldig stor fan😍 hun har gjort så mye fint til meg så jeg vil gi no fint tilbake❤️ IG: tara_khosrow

    67. Hei<3
      Jeg ville gjerne ha gitt en isac elliot autograf til min bestis til bursdagen hennes som ikke er lenge til<3 Hun er veldig stor fan av ham og jeg tror hun ville blitt veldig glad<3
      Jeg heter "Sassy02" på instagram<3

    68. Jeg ville gitt autografen min til bestevenninna mi. Selv har jeg aldri møtt han, men jeg har alikavell en autograf. Hun har heller aldri møtt han, men heller ingen autograf. Jeg vet hvor utrolig mye Isac betyr for henne og hvor utrolig glad hun hadde blitt! Isac har hjulpe henne mye!
      Instagram: @majachristinee

    69. Det hadde betydd mye for meg å gi min gode bestevenn Christine en autograf❤️ Vi har dratt på mange Isac konserter sammen. Vi har mange gode minner sammen fra turene vi har vært på i sammenheng med konsertene, men har dessverre ikke møtt han, enda…

    70. Jeg ville gitt den til 3-menningen min💜 Hun var på konsert i Bergen og kjøpte en t-skjorte og fikk med en pose med Isac Elliot inni et hjerte. Og etter det har hun gått rundt og brukt den posen til alt mulig hver dag😅. Hun elsker han så mye og er bare helt gal etter han😋 Jeg vet at hun hadde blitt utrolig glad visst hun hadde fått den autografen😊 Hun hadde sikkert limt den fast til ansiktet eller noe sånt😹
      Instagram: UHAUGLAND
      Mailadresse: [email protected]

    71. Jeg vil gjerne gi eg autograf til @anniken.salhus fordi jeg synes at hun fortjener det❤️ Hun ville blitt veldig glad og jeg vil gjerne glede en venn jeg ikke har hatt så mye tid med❤️

    72. Jeg vil glede min aller bestevennine Lena, med en autograf❤️Hun er en ELLIOTEER❤️ hun fortjener dette syykt mye, fordi hun gjør alt for Isac! Vi sto opp kl 4 om morgenen for å komme først på konserten hans ! Isac betyr alt for henne, og hun tenker på han veldig mye! Lena har hjulpet meg gjennom mye og er en person som man kan fortelle alt til! En Isac autograf ville gjort henne kjempe glaad❤️❤️❤️❤️❤️ @charek2000 på instagram

    73. Jeg ville gitt til min verdens beste kusine som er noen år yngre enn meg. Hun er kjempestor fan av Isac Elliot og ville blitt veldig glad for autografen! Er helt sikker på at hun hadde begynt å gråte av glede om hun fikk den <3
      Epost: [email protected]

    74. Hei!💗
      Jeg vil gjerne vinne en autograf til en av mine beste venner💗
      Hun heter Eline, og er stoooor fan av Isac Elliot💓
      Hun har bursdag snart, og det hadde vært en superfin bonus-gave😌
      -Isabelle
      Instagram-> Isabelle02_
      💗💗

    75. Jeg villle gitt autografen til Min bestevenn Maika.Det hadde betydd veldig mye for henne selv om jeg hadde lyst på en autograf av isac er det bedre og gi til en venn som virkelig fortjener det. Maika er en stor fan av han hun kan alle sangene hans og har mange plakatre av han og da mangler hun bare autografen hans da villle hun blit kjempe glad.Åå nå begynner jeg og få gledestårer av og tenke på det da får jeg krysse fingrene og håpe på og få vinne og da må jeg holde de hemmligt for Mika at jeg er med i dene konkuransen😊😊

    76. Jeg hadde gitt den til min bestevenn. Hun er virkelig best og fortjener mye🌟
      Instagram: eliseethorvaldsen

    77. Cathrine er stor fan av Isac Elliot og hun er min bestevenn! Hun var på konserten og jeg vil gi henne det for å gjøre henne glad, hun hadde bursdag for ikke så lenge siden og jeg har ikke kjøpt alle gavene enda så dette hadde vert perfekt! Jeg heter @frida_celine på instagram, hun heter @cathe_priv og emailen min er: [email protected] ✨💕💖

    78. Jeg ville gitt den til kusinen min💗 Dette vil jeg gjøre fordi hun er Isacs STØRSTE fan og ikke minst at hun alltid støtter meg. Spesielt i den vanskelige tiden når begge bestefedrene mine gikk bort☺️

    79. Jeg ville gitt den til ei i klassen som har gått gjennom mye vondt og fortjener virkelig en autograf av den hun elsker😍 jeg håper på å få gjøre henne veldig glad fordi hun elsker Isac så utrolig mye❤️ Hun fortjener litt glede etter alt som har skjedd med henne❤️ La meg få gi henne den gleden hun trenger❤️
      Instagram: heddajenssen

    80. Hei! Jeg ville gitt autografen til min bestevenn! Hun er der alltid for meg, og når vi er sammen synger vi og hører på Isac Elliot sangene. Begge er kjempe store fans. Jeg vil gi henne den gaven fordi hun er en helt fantastisk person:)
      Instagram: Alexandraangell

    81. Jeg ville gitt denne autografen til min kjære venninne Sara💜Hun er en utrolig stor fan av Isac💜
      Kontakt meg gjerne på IG: emni1402

    82. Vil gi den til min kusine Karoline. Hun har snart bursdag og er veldig fan av Isac Elliot så hadde blitt utrolig glad om jeg vant den til henne💗💗💗
      Instagram: Adinamarie10

    83. Jeg vil gi autografen til min lillesøster❤️Dette fordi hun digger isac Elliot og ville se han på tidligere konserter,men fikk ikke sjansen. Jeg vil gjerne glede henne med en autograf fordi jeg er så glad i henne❤️

    84. Jeg ville gitt autografen til min beste venninne som jeg har kjent helt siden barnehagen! Hun elsker virkelig Isac Elliot og hele rommet hennes er dekorert av han, det hadde blitt helt komplett med en autograf❤️ Hun hadde blitt kjempeglad for den og det hadde vært den beste bursdags presangen hun kunne ha fått (bursdag 17. Feb) Håper jeg vinner på hennes vegne 💗
      Instagram: @hovjenta
      E-mail: [email protected]

    85. Hei, jeg ville ha gitt autografen til min aller bestevenn. Hun er veldig glad i Isac Elliot. Jeg ville ha gitt henne den fordi hun alltid er der for meg, og jeg vil gi henne noe tilbake:)
      Epost: [email protected]

    86. Eg ville gitt den til ein venn som elsker isac Elliot😍 og hun ser eg ikkje så ofte så det ville være topp å gi den i ein liten gave til henne😍. Instagram kristingll

    87. Hvis jeg hadde vunnet, ville jeg gitt autografen til tremeningen min:) hver gang jeg ser henne, lyser hun opp dagen min, og er bare helt fantastisk! Og ikke minst så elsker hun Isac Elliot, så jeg er sikker på at det hadde vært den perfekte gaven å gitt henne, siden vi ikke ser hverandre så ofte<3
      Mail: [email protected]

    88. Min bestevenninne som møte Isac med meg og har vært med på 2 av de 2 konsertene jeg har vært på av Isac ❤️ Vi har vært venner siden barnehagen og har alltid hatt lyst til og gi henne noe spesielt ❤️💖

    89. Eg ville git autografen til min bestevennine😊 Eg kan stole på hun og derfor vill eg gi hun en autograf❤️
      Insta: rebekkahoyvik

    90. Om jeg hadde fått autografen hadde jeg gitt den til min aller beste vennine som betyr alt for meg!❤️ Hun er den største ellioteren jeg kjenner og hun snakker om hvor kjekk og hvor kule sanger han har absolutt hele tiden og hun har desverre ikke mulighet til og dra på vinterland så jeg tror hun hadde blitt utrolig glad for en autograf!

    91. Jeg ville gitt den til den aller STØRSTE Ellioteern i verden,Sofie! Hun er såååå stor fan at jeg har ikke ord! Henne fortjener det virkelig! Henne betyr så utrolig mye for meg og hun hadde blitt kjempe glad for en autograf!💞
      Instagram: @fanpageofisacelliot
      Mail: [email protected]

    92. Jeg ville gitt den til min BFF! Hun er den største Ellioteer i hele verden, og hun har bursdag snart så jeg vil overraske henne med en autograf!😉 jeg vet at hun hadde blitt super glad!
      Insta:natalietemrem
      Håper jeg/hun vinner

    93. Jeg håper en venninne av meg som også heter pernille vinner!
      Instagram: pernille2305
      Jeg vil helst at du kontakter på instagram!

    94. Jeg ville gi den til min aller beste venn som er en KJEMPE STOR fan av Isac!
      Hun har aldri fått vert på en av konsertene hans, og en gang da hun egentlig
      skulle måtte hun droppe det for å møte noen gamle venner av familien. Hun ble veldig
      lei seg, men en autograv tror jeg hun blir veldig glad! 🙂
      IG: sarabetine (meg)
      IG flo_privat (veninne)

    95. Jeg ville gitt autografen til min beste vennine, jeg synest at hun virkelig fortjener den etter alt hun har gjort for meg, og jeg er superglade for at jeg kjenner henne! Hun er en sykt stor fan av Isac, så hun hadde blitt kjempeglad for det💗
      Ig, @baesic.wuut
      Klem!

    96. Jeg har lyst til at en som heter Adele skal vinne en atuogfat, hun og jeg har
      bare kjent hverandre i en måned men vi er blitt kjempe gode venner og hun er
      En stoooooor fan av IE💗 Og det hadde vært utrolig gøy å overaske henne med
      En autograf💗

    97. Jeg ville gitt autografen til en jente, jeg har kjent veldig lenge!❤️
      Og hun er bare verdens største isac Elliot fan!!
      Du kan kontakte meg på IG @emilie_nm02
      Håper jeg vinner, venninnen min blir sikkert kjempe glad!!

    98. Jeg ville selvsagt gitt autografen til min beste vennine,som støtter meg i alt sammen,og er der for meg uansett,er kjempe glad i henne og super glad for at jeg fikk være med på Isac Elliot konserten 13.desember med henne <3
      Mail: [email protected]
      Instagram: emmanordhagen

    99. Hei Jennie Sofie❤❤ jeg har lyst til å gi en autograf til min Aller beste venn fordi jeg er kjempe glad i henne og hun er en stor fan av Isac Elliot.❤❤
      IG: jenny_v_m_03 har privat bruker.
      Email: [email protected].
      IG til bff: ens2003 hun har også privat bruker
      Håper veldig mye at hun vinner en autograf❤❤
      Klem Jenny

    100. Om jeg vinner, vil jeg gi den til bestevenninnen min, Amalie. Hun ville blitt overlykkelig!❤️ Jeg ville blitt kjempe glad om hun hadde gjort det samme til meg, så derfor tenkte jeg: OMG! Dette må jeg prøve!👌😂 Amalie er Isacs største fan! Og ville derfor blitt overlykkelig om hun hadde fått.
      IG-en min er @kristine_lofthus og email-en min er [email protected]
      IG-en hennes er @10amalie

    101. Vil gjerne gi ”den” til Linn som er en av de største ellioteerne jeg vet om. Hun har gjort alt for å se Isac Elliot Live og hun har gått igjennom utrolig mye som vil si at hun fortjener det noe sinnsykt! Håper virkelig hun vinner! <3<3
      E-posten min: [email protected]
      E-posten hennes: [email protected]
      Instagrammen hennes: Linnsolheeim

    102. Min venn Ingrid fortjener å vinne denne au2en kjempemasse. hun er en kjempestor fan av Isac men hun har aldrig møtt han før, hun har heller ikke au2en hans. dette betyr kjempemasse for henne og meg om hun får den.
      Instagram: Theabjohansen

    103. Hei! Jeg ville gitt Isac Elliot’s autograf til min søster og bestevenn Norah! Hun er sikkert Norges største ellioteeer! Hun er snill og støtter meg fullt og helt! Håper hun vinner!
      Min IG: hannah_sotnos – Norahs IG: norah_jerraker

    104. Jeg ville gitt autografen til min aller beste venn seline siden vi har d litt vanskelig nå åg jeg begynner å miste henne, jeg kan stole på henne åg er veldig gla i henne denne autografen ville betyd mye åm jeg kunne få gi den til henne, hun e kjempe stor fan av isac ågså❤️❤️ Ins: @synneosen

    105. Jeg ville gitt ned til min supre bestevenn! Hun elsker Isac og har bursdag nå i februar, så det hadde vært fantastisk. Hun skal flytte nå til sommer, så hun hadde blitt så takknemlig❤️ @smudash, [email protected]

    106. Jeg ville gitt autografen til bestevennen min som er en stor fan av Isac! Det hadde vært kjempe gøy å overraske henne med en autograf! Og jeg syntes virkelig hun fortjener det!
      Instagram: ulrikke_sb

    107. Jeg ville gitt den til til Martine som sikkert er så stor fan av isac at hun kunne gitt huset sitt for å fa EN klem av han. Hun hadde sikkert blitt ekstremt glad! Og mens du først leser noe jeg skriver så sa jeg deg i Oslo foren liten stund siden men turte ikke gå bort til deg. Jeg synes du er veldig kul men uansett så håper jeg jeg vinner og får gitt den til henne ❤

    108. Jeg ville nok ha gitt den til en av mine aller beste guttevenner, fordi atte jeg liker så godt det atte han tørr å si atte han liker og er så stor fan av både isac elliot og justin bieber, og han betyr så utrolig masse for meg, og han ville jo ha blitt så sinnsykt glad for dette here altså.
      IG: @Jessicalahman
      Mail: [email protected]
      🙂

    109. Om jeg vant ville jeg gitt autografen til min aller beste venn som jeg har kjent siden vi var 2 måneder gamle❤️ Hun betyr veldig mye for meg så hun fortjener denne autografen!💗 Hun ville blitt sååå glad for hun er kjempestor fan av Isac Elliot ❤️❤️ Hun heter Sunniva02 på Instagram 🌸

    110. Jeg ville gitt den til en gutt som elsker Isac elliot!! Han går i klassen min og blåser i om andre syntes han er rar fordi han liker Isac. Jeg tror han hadde blitt KJEMPEglad hvist jeg hadde overasket han med dette. Håper han vinner. 🙂
      INSTAGRAM: mirsir_

    111. Ville gitt den til venn min, hun har vært en utrulig god venn for meg og hjulpet meg veldig mye(og alle andre) og sagt så og si ja til alt jeg spørr om. Hun er en av de snilleste jeg kjenner og det hadde vært veldig fint overrasket henne med en autograf siden hun liker Isac veldig godt. Hun forteller meg sånn hver dag om hvor mye hun liker Isac.

    112. Jeg ville gitt den til min aller bestevenninne ho var på isac Elliot konserten i Oslo i desember og vart dytta og sparka så ho datt og alle tråkka på henne så ho fikk ikke sett noe fordi ho måtte til sykehuset og ho elsker Isac Elliot
      Instagram: _anne_priv

    113. Bestevennina mi selvsagt!hun er bare verdens beste,hun støtter meg uansett hva,og er der for meg hele tiden!jeg vet hun ville blitt sykt glad for autografen,og jeg føler jeg må gi henne en takk for at jeg fikk være med på Isac Elliot konserten 13.desember og alt annet hun har gjort for meg!Elsker henne så mye!
      Mail: [email protected]
      Instagram: emmanordhagen

    114. Jeg hadde gitt den til min venninne som heter Cecilie. Hun er utrolig glad i Isac, og jeg synes hun fortjener det fordi hun alltid støtter meg og er der for meg, og jeg er veldig glad i henne. I tillegg har hun snart bursdag og det hadde vært en veldig fin gave for henne<3
      Email: [email protected]
      Instagtam: @henriettem_

    115. Jeg ville gitt den til søsteren min, fordi hun er veldig stor fan av Isac og har vert det ganske lenge 🙂 og så tror jeg at hun hadde blitt veldig glad. 🙂

    116. Jeg ville ha gitt den til en kjempegod venn, som er kjempestor fan av Isac. Hun hadde blitt superglad om hun hadde fått en autograf<3
      (IG: kristinebye01)

    117. Jeg ville gi min til en venn av meg som er en stor fan av han og hun ligger på sykehuset med en dødelig sykdom😓 så hun ville nok blitt utrolig glad om hun hadde fått en❤️
      IG:Nadine.rd
      Mail:[email protected]

    118. Jeg vil vinne autografen til lillesøsteren min, fordi at hun er en stor fan av han og hun har aldri møtt han, men hun var på Vinterlyd i fjor og så på han. Hadde betydd kjempe mye vist jeg hadde vunnet den til henne, tror nokk hun hadde satt utrulig mye pris på det
      Jeg hadde blitt så glad for og kunne gi en sånn gave til lillesøsteren min og hun hadde blitt så glad for og kunne få den. Hadde betydd alt før meg vist jeg vant den til henne.
      Instagram: privat.malene

    119. Jeg ville gitt den til min besteveninne Maja siden hun betyr så mye for meg og har bursdag 25.februar så vil jeg overaske henne siden jeg var syk på bursdag feiringen hennes ❤ Emai: [email protected]

    120. Jeg ville gitt autografen til min bestevenninne Margrete. Hun er en SUPERSTOR ellioteer, og hun hadde virkelig fortjent det💞
      Instagram: mariasteneholstad

    121. Hvis jeg vinner vil jeg gi den til bestevennen min Madeleine!❤️ Hun er VERDENS beste venn!! Hun er her alltid for meg og hun fortjener virkelig en autograf av idolet og forbildet hennes Isac! Det hadde vært så morsomt og vunnet og jeg kunne gi den til henne! Hun er verdens største Isac fan😍 Love you Madeleine❤️🌟

    122. Ville ha gitt autografer til min beste venn Sara💕❤️
      Som bare digger isac og hun er dem beste i hele verden😂❤️💕hun hadde blitt veldig glad får isac autograf
      Kontakt info
      Ig:Camillafusdahl

    123. Hvis jeg vinner vil jeg vi den til bestevennen min Madeleine❤️ Hun er VERDENS beste venn!! Hun er her alltid for meg så hun fortjener virkelig og få en autograf av idolet og forbildet hennes Isac😍❤️! Det hadde vært så morsomt og vinni og kunne gi den til henne. Hun er verdens største Isac fan og fortjener virkelig å vinne!!! Love you Madeleine❤️🌟

    124. Hei Jennie Sofie❤️
      Først vil jeg bare si at jeg er kjempe stor fan av deg❤️
      Isac Elliot autografer ønsker jeg å gi til min fantastiske vennine Silje❤️Håper hun vinner får det fortjener hun, hun støtter meg bestandig og er veldig omsorgsfull❤️Hilsen Tuva💙 IG @tuvvenpriivz✨

    125. Hei Jennie Sofie❤️
      Først vil jeg bare si at jeg er kjempe stor fan av deg❤️
      Isac Elliot autografer ønsker jeg å gi til min fantastiske vennine Silje❤️Håper hun vinner får det fortjener hun, hun støtter meg bestandig og er veldig omsorgsfull❤️Hilsen Tuva💙 IG @tuvvenpriiv✨

    126. Jeg vil gjerne vinne den autografen. Jeg var så dum at jeg lovte en veNnine å skaffe en autograf av isac Elliot
      Hvis jeg vinner vil jeg gi den til en som heter Julie

    127. Hei! Jeg har ikke hatt så mye tid med vennen min og vil veldig gjerne glede henne. Hun er en veldig god venn og jeg håper at jeg får mere tid med henne framover❤️ Hun ville blitt veldig glad for en autograf fra Isac Elliot❤️ Hun er en stor fan💞 Min instagram @frida.03

    128. Jeg hadde gitt autografen til bestevennen min Emma fordi hun er en fantastisk person som støtter meg hele tiden💗 hun elsker også Isac og hun har nok lyst på en autograf av han😊✌️
      Instagram: @stine_faraas & @privat_stine 💘

    129. Jeg ville ha gitt den til min BFF Amalie. Hun er kjempe stor fan av Isac Elliot og hun har snakket masse om at hun har så lyst på autografen til Isac Elliot❤️ Hun stiller alltid opp og hun er alltid snill og grei og hun fortjener virkelig å vinne! Hun har snart bursdag, så det hadde vært en veldig fin gave som jeg tror hun hadde blitt kjempe glad for🎁
      Instagram: aurosko

    130. Jeg sku gjerne ha gitt den til min beste venninne Tonje hun er alltid der for meg og jeg ville gjerne overrasket henne med det.
      Insta: Helle03mor

    131. Hei❤️❤️ Jeg vil gjerne gi autografen til Victoria. Fordi hun er en super jente som er en veldig stor fan av han❤️ Hun betyr så mye for meg (som venner) så håper hun vinner❤️

    132. Hei! Jeg vil gi den til min beste venninne alise ❤️ Hun er isac’fan. Hun skal på vinterlyd her i Tromsø i mars✨ Håper på det beste <3 hilsen Sigrid
      @sigriddpriv/sigridkristinee på instagram!

    133. Hei jennie ! Jeg ville gi en autograf til min bestevenninne alise! Hun er kjempe snill å grei, og er alltid der for meg👌 det hadde vært kjempe gøy om hun/jeg vant❤️ Hun, jeg å noen venner var på vinterlyd-konserten i fjor å skal dit i år også, her i Tromsø😻 så det hadde vært kjempe gøy å kunne overraske henne med det! Håper på det beste! Hilsen Sigrid fra Tromsø:)
      Instagram: sigriddpriv/sigridkristinee
      Mail: [email protected]
      Til ALISE <3

    134. Hvis jeg hadde vunnet hadde jeg gitt autografen til søskenbarnet mitt som er en fantastisk person❤️ Hun er en stor Isac fan så denne gaven hadde jo vært perfekt❤️

    135. Bestevennina mi selvsagt!hun er bare verdens beste,hun støtter meg uansett hva,og er der for meg hele tiden!jeg vet hun ville blitt sykt glad for autografen,og jeg føler jeg må gi henne en takk for at jeg fikk være med på Isac Elliot konserten 13.desember og alt annet hun har gjort for meg!Elsker henne så mye!
      Mail: [email protected]
      Instagram: emmanordhagen

    136. Selv er jeg ikke veldig fan av Isac Elliot, men jeg vil gjerne gi autografen til min beste venn Agnes. Hun er der alltid for meg, og jeg er veldig glad i henne! Jeg vet at hun vil bli glad for autografen, for hun elsker Isac Elliot<3
      Mail: [email protected]

    137. Hei!
      Hvis jeg vinner ville jeg gitt den til beste vennen i verden. Linda. Hun er suuuuper snill og har virkelig støttet meg mye i det siste. Vi har bare vært bestevenner fra i høst, men har kjent hverandre siden 1 klasse. Hun har hatt det veldig tøft i det siste og det hadde vært veldig morsomt å overaske henne med dette. Det fortjener hun virkelig<3

    138. Jeg ville gitt den til en vennine som elsker Isac❤️Jeg er ikke så mye med henne, men vi er venner og grunnen til at jeg vil gi den til henne er fordi hun snart skal flytte😔 jeg vet at det ville betydd mye for henne å få det i gave❤️❤️
      Instagram: @ellinorh

    139. hei 🙂 jeg ville gitt den til min søster 🙂 fordi hun er kjempestor fan av isac elliot <3 hun fortjener det virkelig! og jeg er kjempeglad i søsteren min å synes hun fortjener det!
      E- POST: [email protected]

    140. Jeg ville gitt den til min bestevenn, hun er super fan Isac.
      Hun støtter meg i tynt og syltynt!
      Hun er den eneste jeg stoler fullt ut på!!
      Instagram: girlpowerbb

    141. Hei! eg vil gi autografen til min bestevenn❤️Hu er der alltid for meg og støtter meg og hu elsker isac elliot❤️ Eg og hu har vert bestevenner heilt siden me va bittebitte små❤️Å eg elsker henne over alt på jord💗Eg trur hu hadde blitt kjempe glad for autografen👌
      Instagram:Kariannesletthaug
      Mail: [email protected]

    142. Jeg ville gitt autografen til en av mine nærmeste venner. Hun er utrolig stor fan av Isac og når vi er sammen sakker vi alltid om han. Hun går på en annen skole så vi ser hverandre sjelden. Det ville betydd alt for henne og få en autograf fra Isac, og det ville vært en kjempe fin overraskelse å gi henne. Hun har snart bursdag, og jeg syntes hun fortjener den, for hun har gjort masse for meg i det siste, og da vil jeg gi henne noe hun blir kjempeglad for.😽
      Hun ville blitt overlykkelig😻
      Instagram: @juliea_0105

    143. Bestevennina mi selvsagt!hun er bare verdens beste,hun støtter meg uansett hva,og er der for meg hele tiden!jeg vet hun ville blitt sykt glad for autografen,og jeg føler jeg må gi henne en takk for at jeg fikk være med på Isac Elliot konserten 13.desember og alt annet hun har gjort for meg!Elsker henne så mye!
      Mail: [email protected]
      Instagram: emmanordhagen

    144. Hei! Jeg ville gitt autografen til en av mine aller beste venner, Elise (ig @elisemari123/@eliselipponen). Hun har vært Ellioter helt siden Isac kom med sin første sang og fortjener virkelig å vinne autograf. Jeg kan garantere deg at hun elsker Isac og kommer til å bli kjempe glad hvis hun får det. Hun fløy faktisk helt ned til Bergen for å se Isac opptre!
      Instagram: @elenannas

    145. vil gi dette til en av mine bestevenner. hun fortjener dette fordi hun elsker isac av hele, hele sitt hjerte. hun hører på han hele tiden(bussen,skolen,hjemme,osv).. ønsker virkelig at hun skal vinne.
      instagram: @mianymoen.
      klemz

    146. Jeg ville ga gitt autografen til ei god venninne som er kjempe fan av Isac!
      Min insta: @thea_h_aa
      Hennes insta: @tessaelliot

    147. Jeg vil gjerne gi autografen til en venn av men egentelig bestevenn henne var den første som kom til meg da jeg var ny på skolen <3
      Insta: Peilin_Hanphongkun

    148. Jeg ville gitt til bestevenninna mi, Kari (@karisilkoset). Hun har bursdag 9. mars og er en kjempe stor ellioteer så det hadde vært så utrolig hyggelig for henne! Instagrammen min er @nathaliie001❤️❤️

    149. Jeg ville gitt autografen til bestevenninnen min, hun er en kjempestor ellioteeer og jeg vet at det ville betyd veldig mye for henne 💗
      Insta : @andreaameinicke
      Epost : [email protected]

    150. Jeg har veldig lyst til å gi den til bestevenninna. mi❤️ Idolene hennes er IE og deg og det hadde betyd alt for henne å få det i bursdagen hennes som er nå snart❤️ Håper henne vinner for henne har bare et fantastisk hjerte😍
      Insta:ing.hei

    151. Jeg ville gjerne ha gitt den til to veldig gode venninner. De to er tvillinger og er super snille! De er tvillinger og det er kjempe lenge siden jeg traff de.❤️ Meg tror de ville blitt veldig glad om jeg ga dem en autograf. Fordi de er kjempe fan av Isac Elliot!
      Hilsen Kristina
      Mail: [email protected]

    152. jeg ville ha gitt min til min kjære bestevninne, jenny. hun elsker Isac av hele sitt hjerte og det er nesten det enste hun prater om. håer virkelig jeg kna vinne for det hadde vært helt fantasatisk og det hadde stryket vennskapet til meg og jenny.

    153. Hei, jeg vil veldig jerne gi autografen til min bestevenninne som jeg har hatt helt siden barnehagen, hun er den snilleste jenta jeg vet om og hun har en utrolig persjonelighet og jeg vil veldig jerne glede henne!:)
      Håper du gir autografen til noen som virkelig får glede av den!
      Jeg håper jeg kan gi den til venninnen min da hadde hun blit utrolig glad!:)
      Du er veldig snill og flink Jennie😘
      Hilsen: Ida Marie!
      IG: idamarie_02
      🙂

    154. Hei, jeg ville ha gitt det til min beste venn Jenny, fordi hun fortjener det virkelig! Hun er der alltid for meg, og isac betyr alt for henne<3.
      Hun fortjener det virkelig, og jeg vil gjerne glede henne og hun brakk armen rett før vinterferien
      IG: vildefougner

    155. Hei Jennie!
      En av mine bestevenner var på en Isac Elliot konsert en gang, og der gikk det ann å få autograf. Hun kom langt fram i køen, men når det snart var hennes tur, gikk det ikke lenger ann å få autograf.
      Hun hadde gledet seg kjempe mye til å se han, og å få autograf. Så når hun ikke fikk det gråt hun etterpå. Hun ringte også meg. Jeg hvet at han bettyr kjempe mye for bestevenninnen min, og hun er en ekstremt stor elliotter!
      Jeg har prøvd å vinne en autograf til henne før, men det gikk dessverre ikke:( Håper på bedre vinnersjanse nå:)
      Denne jenta fortjener en autograf så mye ❤❤❤
      Jeg heter @lundleonora på instagram:) Hvis jeg er så heldig og vinne, vil jeg gjerne bli kontaktet der:)
      Mvh Leonora 🙂

    156. Hei Jennie <3 Jeg vil gjerne gi autografen til min bestevenn Cecilie. Jeg har blitt kjent og bestevenn med henne gjennom Isac. Jeg har ikke kjent henne så lenge men hun er min bestevenn som jeg kan si alt til og jeg stoler på henne. Hun betyr alt for meg og hun gå meg Isac konsert billetter så da vil jeg gjerne gi noe tilbake til henne og hun har aldri fått en autograf så jeg er sikker på det ville betydd veldig mye for henne, og jeg vil gjøre alt for å gjøre henne glad og hvis jeg hadde gitt henne en autograf ville hun blitt veldig glad. 🙂
      Jeg er veldig stor fan av deg og jeg håper jeg og Cecilie kan møte deg på Vinterlyd <3
      mange klemmer fra Maren <3
      IG : marenaarettedal eller ellioteer.love

    157. Hei
      Jeg ville gitt autografer til en kjempe god venn!Hun heter Mathea å det hadde vert så kult å overraske henne:))
      Jeg heter marensofie0099 på insta 😉
      Hun hadde blitt så overraska og glad!

    158. Hei Jennie <3 Jeg vil gjerne gi autografen til min bestevenn Cecilie. Jeg ble kjent og bestevenn med hun gjennom Isac. Jeg har ikke kjent henne så veldig lenge, men hun er min bestevenn og jeg kan si henne alt og jeg stoler på henne. Jeg har fått Isac konsert billetter av henne og jeg vil veldig gjerne gi henne noe tilbake. Hun har ikke fått Isac sin autograf og det har hun ønsket seg lenge. Så jeg vil gjerne gi henne en. Jeg vet det ville betydd veldig mye for henne. Jeg vil gjøre henne glad og jeg er sikker på at det ville gjøre henne veldig glad. 🙂 Hun er verdens bestevenn og jeg vil gjøre alt for å gi henne glede. <3
      Jeg er store fan av deg og jeg vil gjerne møte deg på vinterlyd. 😉
      Mange klemmer fra Maren
      IG/ marenaarettedal eller ellioteer.love

    159. Hei
      Det hadde hvert utrolig kult og overraske bestevenninne n min. Hun er en av de som jeg synes fortjener det mest!!:))hun er en så god venn å vi har masse minner! Hun liker isac Elliot veldig godt og hadde blitt veldig glad<3 haha det kommer sikkert ikke til å skje, men det var litt morsomt å prøve:))
      -Maren Sofie
      Instagram- marensofie0099

    160. Jeg ville gitt autografen til Kristin, fordi vi var på konserten i sammen og der så jeg hvor mye hun likte Isac⭐️ Håper jeg vinner sånn at jeg kan gi den til henne det hadde hun blitt utrolig glad for💗
      IG: @duecarina
      E post: [email protected]

    161. Jeg ville gitt den til søsteren min, fordi vi krangler mye og jeg er ofte litt slem med henne, så jeg har lyst til å gjøre henne glad. Hun er verdens størrste fan av Isac og jeg synest at hun fortjener autografen. 🙂

    162. Jeg ville gitt autografen til Kristine min aller beste venn har kjent henne hele livet bokstavelig talt møttes på sykehuset..men hun er stor fan av isac og jeg tror det hadde betydd mye for henne❤
      Ig: vildebronstad
      Sjekker mailen min bare ca.en gang i måneden såå..

    163. Vil gi den til min bestevenn fordi hun er den beste i hele værden å jeg kunne dø for hun
      Og jeg vet hun ville gjort det samme for meg<3
      Min instagram heter miaellioter1812
      Privatbruker 😉

    164. Jeg ville gjerne gitt en Isac Elliot au2graf til min beste venninne, Jeanette!!!
      Hun elsker ham & ville blitt uendelig glad!💖 Det beste jeg vet er & glede andre 👌
      ? Jeg heter @kine013 på instagram💗
      ? E-mail: [email protected]
      Jeg & hun blir uendelig glad, selvom ikke jeg får den:)
      Uansett kan jeg få lov til å skryte av at jeg fikk den av selveste
      Jennie Sofie!😊

    165. Jeg har kjempe lyst å glede en kjempe god venn 💕 jeg har hatt henne fra da jeg var 6 dager❤️❤️
      Håper jeg vinner !! Hadde vært supert😘😘

    166. Jeg har så lyst og vinne en til min beste venn malin❤️ Hun har støttet meg helt siden vi var 6 dager😘😘 og hun er min aller beste venn!! Og det hadde vært supert ig vinne🎀. IG: _theasofie_

    167. Synne er en stor fan og vil gjerne ha isac Elliot billetene
      På instagram heter hun:Synne.olsen😺
      Håper hun vinner👌🙏🙏🙏
      Hun hadde blitt kjempe glad😏

    168. Hei, jeg liker veldig godt det bidet med kreft foreningen for di moren min døde i april på grunn av kreft, kreftforeningen hjalp henne mye, men hun gikk bort Med vnnlig hilsen en 10 åring som heter CAMILLA 🙂

    169. Camilla Elise Ottesen: Så trist å høre om mammaen din 🙁 Kreftforeningen er alltid en god sak å støtte. Får du sjansen til å oppleve Vinterlyd? Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg