Spent…..

Hei

Endelig vinterferie og den begynner bra. Håndballtrening i dag og i morgen overnatting med noen venninner. Det er faktisk en av få ferier jeg er glad for at vi ikke har noen planer, eller er glad for at vi ikke reiser bort. Klart frister det med sommer og sol, men nå vil jeg mye heller være hjemme og slappe av. En av grunnene er nok at det blir en del reising med Vinterlyd neste måned, og så gleder jeg meg uansett kjempemye til språkreise til sommeren og til å besøke familie i Østerrike og til varme og solfylte dager i Italia i sommerfeiren. Det som er kjipt med venner som reiser sydover i vinterferien er at de kommer tilbake med så fin farge og jeg ser ut som en bleikfis ved siden av dem, he he.

Håper på å møte noen av dere på Vinterlyd og er spesielt spent på å reise Nordover til byer jeg aldri har vært i før og Tromsø er jo sykt langt nord. Gleder meg veldig til å møte nye mennesker, oppleve nye steder og også til se Marcus og Martinus igjen, tror det er umulig å ikke ha det gøy med dem. Er også superglad for at gutta fra “The Main Level” skal være med også. Dette er jo de jeg kjenner litt fra før av. 

 

I Tromsø blir jeg faktisk fra fredag til søndag, ser fantastisk ut der.

Har du vært i mange norske byer?

Klem Jennie

 

38 kommentarer

Siste innlegg