Ahhh HERLIG…..

//annonselink

Hei

Nå skal jeg snart på skirenn, men tar meg tid til å blogge litt først. Som mange av dere vet så er jeg veldig glad i sport og ser vel på meg selv som en sporty person. Det blir mange ettermiddager i treningstøy og helger i kampdrakt. 

Noe som er utrolig deilig etter å ha trent er å dusje og bruke gode lukter. Jeg får ikke nok av bodymister og parfymer og veksler ofte etter hvordan jeg føler meg eller etter hva jeg har på meg. Ønsker meg mange fler som LOVE SPELL og PURE DAYDREAM. Om du vil komme rett til produktene trykk HER.

Da jeg var i London kjøpte jeg noen Bodymister fra Victoria`s Secret, men nå er de også å få tak i her i Norge. Nettsiden Makestyle som også sponset siste Giveaway selger disse herlige duftene. 

Noen har dere sikkert sett i “Månedens favoritter” som jeg har hatt noen ganger på bloggen. Mange av dere etterlyser “månedens favoritter” Jeg kommer helt klart til å lage slike innlegg/videoer igjen, men akkurat nå så har jeg veldig mye annet å tenke på og å gjøre.

 

Fra venstre: Min favoritt – Sun Blissed. Passion Struck – minner meg om Abercrombie duften, så den minner meg om London. Sensual Blush- den søteste duften passer ekstra bra når jeg er godtesyk, he he. Sheer Love – lukter en frisk beholder nydusja følelsen lenge :). Aqua Kiss – minner om sommer og sol, en følelse man gjerne vil kunne ha året rundt. Bruker den noen ganger som romspray, he he.

Min nye favoritt<3


Hva er din favoritt duft?

Klem Jennie

15 kommentarer

Siste innlegg