Takk, veldig koselig

Hei

Som jeg skrev i gårsdagens innlegg hadde jeg overnattingsbesøk av Ella og Inger. Vi hadde det utrolig gøy, snakka og tulla. Snakka så mye at vi glemte helt å se på film og nesten legge oss også. Ellers i dag har jeg vært på Vinterbro og i Ski for å handle noen viktige ting. Trengte en liten koffert til når jeg skal reise på Vinterlyd. Fikk også tak i noen ting til bursdagsfeiringen min. Når jeg reiser med Vinterlyd så skal jeg kun pakke håndbagasje, det kan jo bli interessant, he he. Da må jeg virkelig lære å prioritere hva jeg skal ta med meg,  og ikke tenke at det er bedre å ta med for mye enn for lite. 

Følte også at det var på tide med et innlegg med editer dere har laget og tagget meg i. Det er så utrolig koselig og jeg forsøker å like alle bildene/kommentere men dette blir min takk her på bloggen. Blir utrolig glad av at andre faktisk tar seg tid til å lage så fine edits/ tegninger osv… Deler noen editer nå med dere. Skulle gjenre tatt alle editene men de kommer kanskje en annen gang.



Hva gjør deg glad?

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. Så utrolig koselig at du delte bildet jeg la ut💕😘 det er jeg som burde si takk💕 takk for at du viser takknemlighet og setter pris på oss❤️✨💕 jeg har brukt de vottene hver dag i vinter 💕❄️ Er så takknemlig for de, jennie!💘

    2. Tusen takk for at du la ut tegningen min Jennie <3 Du er kjempe snill som tar deg tid til og gjøre leserne dine glade 🙂 Tusen takk igjen <3

    3. Du har en kjempefin blogg! 🙂 Kan du se på min å legge igjen en kommentar om du liker den eller ikke? 🙂

    4. Hei, bare en liten tips, da man trykker på FORSIDE oppe, så går man til en blogg som heter jennisofie.blogg.no. Du glemte sikkert E-en da du skrev det inn. Klem

    5. Hei! Kanskje litt rart å spørre om dette nå, men jeg skal begynne på ungdomsskolen til høsten. Da hadde jeg tenkt til å skaffe meg en fjellreven sekk som du😊 men det er så mange og velge i, og jeg aner ikke hvor stor sekk jeg trenger til ungdomsskolen😊 så hvilken str. Har du?😘
      Klem😘

    6. det som gjør meg glad er familie. jennie, du er mitt største forbildet! du er helt perfekt, du er helt nydelig. du er alt! ønsker jeg blir en like stor blogger som deg en dag 😀 jeg ser veldig opp til deg og henter veldig mye inspirasjon fra deg. håper jeg møter på deg en dag 😀 klem- Sanne

    7. Jeg blir utrolig glad når du svarer meg på ig, blogg osv <3 Du betyr så utrolig mye for meg, er en så stor fan av deg at jeg har klippet ut bilder fra WOW bladet for lenge siden og teipet på veggen... Synes det ble utrolig fint, haha <3 Jeg blir glad når folk er snill og ikke lyver for å få oppmerksomhet.. 🙁 Kos deg på vinterlyd <3 Skal du blogge?

    8. Hei Jennie Sofie! Jeg elsker bloggen din og trenger et råd. Jeg og kusinen min skal inn til byen
      Til helga og vet ikke helt hva vi skal ha på oss. Det er meldt fint vær og sånn 🙂 Hilsen Eirin din aller største fan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg