HELGEN, Vinner og ny konkurranse :)

Hei

Denne helgen har vært stappfull av ting å være med på og ting å gjøre. Begynte allerede på fredag etter trening, derfor det ikke kom et innlegg den dagen. Jeg kom ikke hjem før 23.15 og dette var noe jeg hadde fått beskjed om ikke å blogge om eller å legge ut på IG, men gøy var det (Noen hemmeligheter må man få ha, he he)

Lørdag hadde lillebror barnebursdag, han hadde Super Mario Tema og stua var full av 11 herlige, morsomme og glade gutter.Etter bursdagen som jeg hjalp til med dro jeg til Askim og spilte Temaserie med Håndballaget. Det begynte på ettermiddagen og kom ikke hjem før etter 20.00, da var det deilig å slappe av på sofaen. 

I dag er det morsdag og vi tar en rolig dag hjemme. Jeg jobber litt med et privat prosjekt, som jeg ikke kan fortelle om ennå….men det nærmer seg. Så gjør jeg litt lekser og forbreder uken. 

 Vinner av Giveaway med Victoria`s Secret Bodylotion, Bodywash og lite parfymesett fra Versace ble @Sanne.ja, som blir kontaktet på mail eller IG 🙂 Gratulerer.

I dag startet jeg også en ny konkurranse, og den er for dere som liker Isac Elliot. Isac var med på VInterlyd i fjor, og da signerte han mange autografer på bilder for P4. Jeg har en fin liten bunke liggende og en konkurranse til dere som ønsker å få tilsendt en autograf. Les under hva du må gjøre.

Legg ut et bilde/edit med teksten #Vinterlyd og tagg bildet med #Vinterlyd2015  #P4  #p4radio #JFvinterlyd @jenniefashion @p4radio. Her er noen få forslag til hva du kan gjøre.

1. Lag en edit med din favorittartist som skal være med på Vinterlyd 2015 og skriv #Vinterlyd på bildet.

2. Skriv #Vinterlyd i snøen med farget vann, med skjerf, med blyanter…her er det bare å bruke fantasien

3. Tegn en tegning og skriv #vinterlyd på den

 

Trekker en vinner hver dag den kommende uken og legger ut 7 vinnere neste søndag 🙂 Lykke til

Lyst til å vinne?

Klem Jennie 

43 kommentarer
    1. ELSKER ISAC<3 han er bare best, elsker han mer en alt på jord, han har ikke mange konserter her hvor jeg bor. Klarte ikke det med bildet men håper jeg kan få en uansett<3 det høres sikkert teit ut men jeg elsker han såååååå høyt!!!!!!!

    2. ELSKER ISAC<3 han er bare best, elsker han mer en alt på jord, han har ikke mange konserter her hvor jeg bor. Klarte ikke det med bildet men håper jeg kan få en uansett<3 det høres sikkert teit ut men jeg elsker han såååååå høyt!!!!!!!

    3. Jeg vil gjerne værw med , men jeg har ikke instagram og får det ikke får 1 år .. Og ingen hjemme har ikke instagram (jo storesøster har men , hun er ikke her i ukedagene får hun studerer en annen plass) Vik gjerne være med , men jo jeg kan jo ikke! Hvis du kunne så kunne du semdt meg et sånnet isac elliot signatur? Da er du verdens beste , og jeg kan ikke komme på vinterlyd får jeg bor får langt unna der det blir! Hvis du kunne gidd meg selvom jeg er ikke med har jeg blitt superglad , hvis du vil , så send e-post til [email protected]

    4. Hei Jennie, jeg skal ha bursdagsfest å jeg lurte på hvor du kjøpte den mustache, masken og den munnen på pinne fra Vixen der du Ella og Tuva tar bildet med? Hadde blitt glad hvis du svarte på dette 🙂
      Hilsen Vilde

    5. Hei! Liker bloggen, ig og konkurransene dine veldig godt! Skal fu på vinterlyd i Tromsø eller Trondheim?
      Ta gjerne en tur innom min blogg!<3
      Idaamaliey.blogg.no
      Klem:)

    6. Jeg er elendig på sånne edit’er og jeg er IKKE i det hele tatt fan selv. Men jeg har så lyst til å få en til å gi til Marthine, en “venn” (mye krangler😞). Hun er så gal, sikkert Isac’s største fan😩😂

    7. Min venninne Viktoria (@viktoriaa,langmoo) har bursdag 4. mars, hun blir 13 år 🙂 Hun er en SUPER stor fan av Isac Elliot, og det hadde vært en ære for meg og gitt henne autograf av Isac Elliot til 13 års bursdagen hennes 😀 Men for at hun ikke skal merke noe (sånn hvis jeg vinner).. Kunne jeg da ha sendt mitt bilde på direct til deg? På privatbrukeren din , eller på moren din sin bruker eller på Emilie Mari sin bruker? Hadde vært så snilt av deg <3 Tror Viktoria hadde grått av gladhet <3 Jeg heter @ramonaamj på IG

    8. Hadde vært såå fint å vinne en autograf! Jeg skal prøve så godt jeg kan, og delta hver dag om det er mulig💗

    9. Hei. du har en veldig fin bligg! Og jeg lurte på en ting det er om man må ha åpen profil for å delta på konkurransen?? Leser bloggen din så ofte jeg kan! Lykke til videre med bloggen:)⭐️☺️
      Klem fra Kristine😊
      Stoooor fan✨💫

    10. Hei Jennie:) kan man sende det bildet til deg på mail istede for instagram? Håper veldig det fordi det går ikke ann å åverføre bildet mitt:( Klemz

    11. Hei Jennie Sofie! Jeg har veldig lyst til å vinne et sånn kort fordi jeg er en stor fan av både deg og Isac Elliot ❤❤❤ Jeg ønsker lykke gjennom hele livet ditt Jennie Sofie ❤❤❤
      klem Jenny ❤❤❤

    12. jeg elsker bloggen din jennie.Jeg har veldig lyst til å vinne.Du er den peneste jenta i verden <3 <3 <3 <3 <3 <3 LOVE

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg