MANGE BLIR NOK GLADE

Hei

Nå er alle artistene for Vinterlyd klare og mange gleder seg nok over at Isac Elliot skal opptre på Vinterlyd i Tromsø og Trondheim også. Fantasisk at han blir med på disse to konsertene til inntekt for Kreftforeningens “Krafttak mot kreft”

Det nærmer seg veldig til første konsert og jeg er sikker på at det blir noen kule konkurranser fremover. Det lønner seg å følge med på bloggen, min IG som er @jenniefashion og sist men ikke minst lønner det seg å følge @p4radio på IG. Jeg startet forresten en konkurranse på bloggen i går for dere som har IG, den gir deg muligheten til å vinne autografen til nettopp Isac. (Nederst i innlegget ser du noen av bidragene som allerede har blitt tagget)

 

 BILDER AV I FRA VINTERLYD PÅ HAFJELL I FJOR

Mange mennesker, masse liv og en flott opplevelse med mye bra musikk. Anbefaler Vinterlydkonsertene.

Bidrag som allerede har blitt tagget på IG


 

 

Hvilke av artistene i årets Vinterlyd gleder du deg mest til å oppleve? Se hvem som opptrer ved å trykke //HER

Klem Jennie
6 kommentarer
    1. Hei Jennie!
      Jeg vil veldig gjerne møte deg!
      Skal kanskje på vinterlyd i Hafjell. Skal du dit? Isåfall hvem dag? Håper på svar

    2. Dette passer ikke helt med innlegget, men hvilken modell av Fjällräven er det du har? Har så utroolig lyst på sånn sekk. Er så fin! Og hvor stor plass har den? Trenger nemlig STOR sekk.
      Elsker bloggen din, og takk hvis du svarer<3

    3. Jeg trodde nemmelig at Isac ikke kom😁 Så det er egentlig Isac, men da ble det Eric og Kriss av de jeg så skulle være med❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg