GOODIE BAG

Hei

Som jeg skrev i et tidligere innlegg fikk alle på Vixen en Goodie Bag. De lå på hvert sete så det var bare å velge en plasse og se alt det kule man hadde fått.Var noen nøttebarer og drikker oppi også men de har jeg allerede spist og drukket opp.hahaha<3 Men fikk også masse annent stash og slikt så tenkte å vise det nå. Mye jeg aldri har sett før men gleder meg masse til å prøve. 

En mini pakke med VERSACE BRIGHT CRYSTAL bodywash, bodyloation og parfyme <3


URBAN DECAY PERVERSION

CARMEX. Har av en eller annen grun alltid ønsker meg carmex og endelig fikk jeg det:-)

Denne shower gelen fra RITUALS…<3 Har den fra før av og den lukter utrolig godt<3

Simple kind to skin cleansing and eye makeup remover.

Dr. Hauschka Face Care Kit

Smilelab FLASH. Vet ikke helt om jeg vil prøve disse enda, men fikk hvertfall de.

Tørrshampoo fra REDKEN

Har du noen gang fått en goodie bag?

Klem Jennie

15 kommentarer
    1. Ååå, du er så heldig <3
      Du trenger jo ikke smilelab, har jo så hvite tenner. Du burde beholde det uansett da, har kjempelyst på det 😓
      Vet at det jeg nettopp skrev ikke gidde litt mening en gang hahaha

    2. Ååh der var det mye fint😍😍
      Ja, jeg fikk en goodiebag på et sånn julia-moteshow for ganske lenge siden❤

    3. ååååååh …så heldig du er!!! har aldri fåttt en goodie bag selv men syns det er gøy å se hva andre får. jeg elsker bloggen din, og stilen din, jeg bare lurer på om du kan lage en video eller legge ut bilder av sminkekollektionen din (sorry om jeg skrev det feil). jeg tror at det hadde vert gøy og se hva du har, og jeg tror mange andre er enig i at de også vil se det.
      – mvh jeso fan (jeso=JEnnie SOfie)

    4. Den maskaraen har jeg! Den er skikkelig bra, kjøpte den på Sephora i marbella i juleferien, skal kjøpe en til nå i vinterferien:)) vi skal reise dit igjen fordi vi har et hus der

    5. Så mye fint.
      Jeg har dessverre aldri fått en goodiebag. Men hadde vært utrolig gøy å fått en da:)
      Vi får se om det skjer engang 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg