MONDAY

Hei

 Mandag igjen….. 🙁 Helgene går så alt for fort. 

Mange spør meg når jeg skal lage video igjen og svaret er at det sikkert blir i vinterferien. Jeg har det alt for travelt med mye annet som skjer for tiden, men når jeg har vinterferie har jeg i hvertfall ikke skole, lekser, prøver eller treninger. Jeg kommer nok til å trene litt egentrening hjemme, men da trenger jeg ikke stresse med at jeg må være på treningen til et bestemt tidspunkt.

Jeg kjenner at jeg gleder meg masse til ferie. Føler det er lenge siden juleferien, selv om det egentlig ikke er det. Gleder meg til late morninger igjen og å impulsivt kunne finne på noe med venner som også være hjemme i ferien.

Kanskje noen turer i slalombakken, skitur, bytur, cafèbesøk, vennebesøk osv….

Så skal jeg snart feire bursdagen min også, for nå er det nye kjøkkenet vårt sart ferdig 🙂 

 

MONDAY

Hva er ditt favorittfag på skolen egentlig?

Klem Jennie

 

20 kommentarer

Siste innlegg