HIT REISER VI

Hei

//Sponset innlegg

Som jeg blogget for noen uker siden så skal Ella og jeg på språkreise i sammen til sommeren. Vi gleder oss selvfølgelig veldig og jeg drømmer meg ofte bort til stedet vi skal være ved å se på bilder på nettet. Mange har lurt på hvor vi skal på språkreise og under ser dere det 🙂

Som kanskje noen av dere ser på bildene så skal vi til England og byen Brighton <3 Gleder meg til å lære mere språk, treffe nye mennesker, få nye venner, dra til London, oppleve Brighton Pier og mye annet moro.

Vi reiser med EF språkreiser. Om du ønsker å lese mer om tilbudene de har og kanskje bestille en gratis brosjyre, kan du trykke //HER

BRIGHTON OM DAGEN OG BRIGHTON PIER OM KVELDEN

Da vet dere altså at jeg skal på språkreise til Brighton i England til sommeren.

Pleier du å drømme deg bort av og til?

Har noen planer klare for sommerferien?

Klem Jennie

54 kommentarer
    1. Så gøy, haha💛tanten, onkelen og kusinene mine bor i Brighton😌har vært der mer en 10 ganger😜

    2. Jaa, liker å drømme meg bort.. 💕 men etterpå blir jeg så fristet – haha! I sommer skal vi ikke på noe sommerferie til utlandet (fordi vi skal til Tenerife i juleferien) skal til Oslo på One direction konsert helt i starten. så vi skal på båttur til Haugesund, og kanskje helt til Bergen! 🙂 (bor i Stavanger) håper det blir en like fin sommer som ifjor ❤

    3. skal til London, Croatia, USA, Sverige, Oslo og afrika❤️ vet det var veldig mye, men mamma og pappa ville dra dit og de har vunnet 45 millioner i Lotto! Gleder meg masse!😍 kos deg på språkreise jennie❤️

    4. Skal til å bygge hus snart, så drømmer meg litt bort der🙊 Noen ganger om kvelden da jeg ligger i senga later jeg som om jeg er i det nye huset🙈 Og når det gjelder sommeren, så skal jeg selvfølgelig hjem til Polen som vanlig, og så skal jeg til Tyrkia i juli, så jeg gleder meg masse!!💗 Skal ikke til noe storby i sommer for jeg drar til London i mai💗
      Klem💗

    5. Jeg skal også på språkreisen i sommerferien, jeg skal til Eastbourne i starten av ferien! Gleder meg masse! Vi skal være der i 3 uker og vi skal flere ganger til London ❤️❤️

    6. Hei hvordan kan man komme seg på vinterlyd??????
      Jeg har så lyst å møte deg kanskje drømmen min faktisk kan gå i oppfyllelse å ENDELIG møte deg<3<3<3

    7. Det høres gøy ut. Jeg skal mest sansynelig til Brighton på språkreise i sommer. Kanskje vi kommer sammen😚 det hadde vært gøy!

    8. Jeg skal også på den sammen typen som du skal! 😮 skal du bo hos vertsfamilie? Kanskje vi ses! Gleder meg sykt

    9. Hei Jennie! Når er det du drar til Brighton? Jeg skal også til Brighton, men ikke på språkreise📷 håper du kan ha en slags Brighton-guide, med ting man må se og oppleve/gjøre når man er der!💗 klem

    10. Åååå,når jeg leste dette fikk jeg så veldig lyst til å dra selv! Skal spørre mamma,men jeg vet at det koster litt,gjør det ikke?😊

    11. Du er så heldig har så lyst men får ikke lov vi bare elsker bloggen din å som du sikkert hører en million ganger per dag så er du døds pen å håret ditt😍💗😚 det er bare så NYDELIG💗💗

    12. Jeg skal faktisk dra med EF til Cairns, Australia <3 Gleder meg veldig. Ps en i klassen min skal dra med EF til Brighton i sommer 😉

    13. Åååå…..høres gøy ut👌 det må jeg spørre mamma og pappa om jeg og en annen venninne av meg og kan gjøre😍😘 du er mitt store forbilde og jeg håper jeg får møte deg en gang❤️💘loveU💋
      Stor klem Sofie💜💕

    14. Jeg var i Brighton for noen år siden
      Det var veldig fin strand, men resten av byen var ikke sååå spesiell
      Men du skal sikkert på flere spennende utflukter og steder i Brighton enn meg da, hehe
      Kan du ha spørsmålsrunde snart???!???
      gjerne en om bare språkreise og på video??
      Har sykt lyst til at du skal svare på spørsmål på video en gang, hehe
      🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    15. Anbefaler ikke vertsfamilie i Brighton, engelskmenn er veeeeeldig rotete. har vert i Brighton før på språkreise. Måtte bytte vertsfamilie 5 ganger og det var rotter og tomt kjøleskap nesten i alle familiane..ikke får å skremme deg men jeg sir bare ifrå:

    16. Jeg har også veldig lyst på språkreise✌️🍉 hvor får du kjøpt den svarte veska/lommeboka🍉💕💞

    17. Jeg har vært på språkreise i Brighton, veldig fint og alt sånn! Men tror ikke EF er det beste selskapet å reise med, utrolig mye rot. Men det er jo ditt valg, kos deg masse 🙂

    18. Heyaaaa!
      Jeg og vennene mine har lenge vurdert å dra på språkreise til Brighton. Det blir enten i år, eller neste år.
      Hvor mye kostet reisen? Hadde blitt veldig takknemlig om du svarte. 😁😄
      Du må kose deg da!

    19. Anonym: Jeg tviler på at det er så ille. Mange som reiser med dem mer enn en gang. Tror nok det dessverre alltid vil være noen som ikke er fornøyde uansett hvilket selskap dem reiser med og at noen kan være uheldige. Jeg gleder meg i hvertfall 🙂

    20. Kusina mi var på språkreise i Brighton med EF og hun hadde det ikke så bra..hun brukte alle konfirmasjonspengene sine og hun angrer så sykt..

    21. Du kommer til å kose deg virkelig mye i den byen var på språkreise der i 2013 Brighton er en av de få stedene jeg likte meg og vet at jeg kommer til å reise tilbake. du kommer til å få fantastisk opplevelse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg