JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL

Hei 

Valgte å ha en liten spørsmålsrunde i dag, spurte mine instagram følgerne om de hadde noen spørsmål til meg. Fikk inn mange,  men jeg valgte disse 20.

1. Hvilke hårprodukter bruker du?

Bruker mye disse produktene fra “smooth sexy hair” pluss mamma sin Moroccanoil. De lilla produktene er forskjellig typer anti frizz produkter og Moroccanoil bruker jeg på tuppene.

2. Hvor skal du til sommeren?

Kan ikke si alt enda men vi planlegger en tur til Østerrike. Denne gangen skal vi ikke ta fly men vi skal kjøre. Har gjort det to ganger før men det begynner å bli noen år siden nå.

3. Er du sammen med noen nå?

Nei, har ikke kjæreste.

4. “Kjendis crush” nå for tiden?

Nå for tiden er mitt “kjendis crush” Ed Westwick fra Gossip Girl.

5.  Hvilken posisjon spiller du på håndballbanene?

Vi har ikke faste plasser på håndballlaget mitt men som oftest er det venstre ving eller midtbeck.

6. Spiller du på 1 lag eller 2 lag i håndball?

Jeg spiller på 1 laget.

7. Har du fått iPhone 6?

Nei, jeg har ikke fått iPhone 6. Ettersom jeg har spart opp penger, pluss at jeg fikk penger til jul kjøpte jeg meg en med de pengene. 

8. Hvor høy er du?

Målte meg nå, 162 cm

9.  Hvem ser du opp til?  Ikke kjendiser som Justin Bieber og Taylor Swift men norske kjendiser eller folk du kjenner?

Ser opp til mange mennesker. Ser opp til skiløpere som Marit Bjørgen, Therese Johaug og flere håndballspillere på landslaget. Men ser også opp til mennesker som har kommet langt i livet til tross for vanskeligheter (som Selena Gomez) Ser også opp til de som finner styrke når de har det vanskelig, de som kjemper og ser positivt på livet til tross for utfordringer. 

10. Har du vært i Bergen?

Nei, har ikke vært i Bergen før, men tror jeg snart skal dit.

11. Går du ofte skirenn?

Jeg går renn her på Nesodden hver onsdag men har lyst til å pøve litt andre steder også.

12. Nevn 3 steder du ville reist til?

Ville gjerne dratt til New York siden jeg aldri har vært der, Italia selv om jeg har vært der før og London. London var virkelig fantastisk og vi var utrolig heldig med været.

13. Kan du ha en sangvideo?

Nei….Hahaha

14. Ble du fornøyd med karakterene dine til jul?

Ja, kan vel si jeg ble fornøyd . Gjorde mitt beste og det kan ikke bli bedre enn det.

15. Lakker du ofte neglene dine?

Nei, lakker ikke neglene ofte. Kan hende jeg gjør det innimellom men ikke ofte?


16.  Favoritt serie?

Gossip Girll<3

17.  Har du mye lekser/ prøver osv…?

Ja, jeg syns det. Har ikke så mye tid til å være med venner i ukedagene og det er ganske trist. Denne uka har en en god del. Huff..

18. Er du ofte på fest?

Nei!! Er egentlig aldri på fest, mer bursdager og feiringer. 

19.   Hva liker du best å gjøre med venner?

Jeg liker å overnatte men det er en ganske stor ting kan man si. Det viktigste er at vi har det gøy og morsomt.

20. Vil du dra på språkreise?

Ja, har lenge hatt lyst å dra på språkreise. Mange steder jeg hadde hatt lyst å dra til så det er vanskelig å si hvor. Kanskje et sted der de snakker engelsk, så kan jeg få muligheten til å lære det helt flytende.

Håper dere fikk svar på noen av det dere lurte på?

Klem Jennie

25 kommentarer
    1. Jeg ser veldig opp til deg,egentlig. Med tanke på at du sparer til ting selv ,ikke bryr deg om hva folk synest om deg og hvordan du bare stråler ! Du er så pen,innsiden og utsiden ! Elsker bloggen din får masse inspirasjon hver dag!! Du er verdens beste blogger uten tvil!

    2. Hei Jennie nå har jeg gått gjennom hele bloggen din lest alle kmt og lest det du har skrevet
      Ikke alt selvfølgelig men alt jeg kom forbi!!
      Og så leste jeg en kommentar du hadde skrevet til meg da du fikk den stygge kommentaren
      Du skrev: Stor klem til deg som tar deg tid til å kommentere på min blogg. Betyr mye og navnet ditt kjenner jeg igjen. Da jeg så det så varmet du hjertet mitt og jeg hviste ikke hva jeg skulle si.
      Det kjentes ut som jeg skulle besvime. Jeg er så glad for at du er den du er og at du svarer på noen av kommentarene mine. Når jeg leser bloggen din så er jeg i min egen verden og det eneste jeg tenker på er deg!! Du er mitt aller største forbilde og jeg drømmer om at jeg en gang får møte deg. Det er min aller største drøm<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
      14 ord som beskriver en fantastisk 14-åring
      1. Snill
      2. Naturtalent
      3. Utrolig
      4. Fantastisk
      5. Åpen
      6. God
      7. Søt
      8. Nydelig
      9. Pen
      10. Bloggtalent
      11. Glad
      12. Kreativ
      13. Fashion-Dronninga
      14. Du er verdens beste er utrolig glad i deg<3
      STOR KLEM FRA TUVA<3

    3. Hei! På det bildet hvor du har på ringer, bruker du noe på leppene der? I så fall hva? Synes det var en veldig fin farge samtidig som den så naturlig ut:) håper på svar<3

    4. Hei hvor kjøpte du de ringene du har på på det bildet rett under spørsmålet om du lakker neglene?☺️☺️💗

    5. Hei Jennie Sofie!Jeg har følt deg på bloggen å du er kjempe flink! Du er en av de beste bloggerene jeg vet!

    6. Hei Jennie! Tusen takk for at du likte og kommenterte på tegningen min av deg på IG!:D Hadde vært sinnsykt kult hvis du reposta bildet på instagram eller på bloggen/fulgte meg på ig<3.
      ps: heter sammypuz på ig.

    7. Brukte du bh eller noe annet under ballkjolen din? Jeg har bestil den samme og lurer på det skjønner du😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg