HEKTA

Hei

I dag var det en ganske rolig dag men jeg hadde det allikevel veldig fint. Spilt Mario Wii med lillebror, tatt litt bilder, stylet noen antrekk og frisyrer, og sett på den nye favoritt serien min, Gossip Girl. Har sluttet helt å se på Pretty Little Liars og kan ikke se mer på The Vampire Diaries så prøvde ut Gossip Girl og det er faktisk veldig bra. Er egentlig ikke så stor fan av serier med drama og slikt men denne er veldig bra. Har blitt helt hekta. 

Til bursdag fikk jeg også et gavekort på  hull i øret og det valgte jeg å ta i dag da vi dro i butikken. Har 3 hull i det ene øret fra før av og  hadde bare ett i det andre. Mange sier jeg ikke bør ha så mange hull i ørene men det er helt opp til meg. Vil liker forskjellig ting alle sammen og jeg syns det er fint med hull i ørene. Nå har jeg tre øredobber i venstre øreflipp og to i høyre. 

 

Til dere som lurer, så er den deilige pusegenseren på bildet i fra butikken WOW


Ser du på Gossip Girl?

Klem Jennie

36 kommentarer

Siste innlegg