BEAUTIFUL….

Hei

I går spurte jeg om dere hadde tips til en type video jeg kunne lage. Det kom inn mange bra forslag, men jeg har kommet frem til to stykker jeg veldig gjerne vil lage. En “What´s on my Iphone video” og en “Morning routine video”. Kom mange spørsmål om en “Room tour ” men føler meg ikke helt klar for det ennå. Føler at det er noe som mangler i tilleg til at det er rotete. Hater egentlig at rommet er rortete men det bare bilr sånn. Huff huff…HA HA HA! Skal få til å filme en morning routine i vinterferien hvis kjøkkenet vårt er ferdig til da.

Her er noen bilder jeg tok i dag med kameraet mitt, fotograferte dem litt etter at jeg kom hjem i fra skolen


Hva syns du om bildene?

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Så stygg du er Jennie sofie. Du har null talent! I hvertfall ikke å ta bilder. Stygging! Gå å drit på deg selv. Du er ikke vert noen ting din bortskjemte lille drittunge!

    2. Når skal du lage videoen jeg lurte på om du ville gå inn på bloggen min!!!!!
      Celinaamccall.blogg.no

    3. Linda: Første gang jeg velger å svare en slik kommentar, rett og slett fordi den er så teit.
      Hvor dum går det ann å bli. Er du en av de som ikke forstår at e-mail adressen din er registrert sammen med din IP-adresse. Selv om du ikke signerer med navnet ditt så tar det null tid å finne ut hvem du er som skrev denne kommentaren. Lykke til. Jeg liker ikke å være frekk mot folk, men forsøk å få opp din IQ.

    4. Hei Jennie. Jeg støtter deg fra den stygge kommentaren du nettopp har fått, jeg synes det er helt teit å si sånn. Jeg digger deg hvertfall og jeg håper du ikke bryr deg om den kommentaren.
      Når jeg har sagt det vil jeg bare si at jeg beundrer deg veldig… Fordi du har et fantastisk talent og du er ikke dårlig til å ta bilder ikke stygg og du er ikke en bortskjemt liten drittunge.
      På skolen her om dagen skulle vi skrive på en lapp hvem vi beundret mest!!
      OG JEG VALGTE SELVFØLGELIG DEG.. Fordi du har hjulpet meg så mye med all slags forskjellige ting
      LOVE U<33

    5. De var fine,jeg har også kamera!Men jeg vet ikke hvordan man får bildene jeg tar inn på pc-en,slik at jeg kan redigere dem litt☻Tror du at du kunne forklart meg det,jeg har så lyst til og jobbe med bildervideofilmredigering når jeg blir stor☺ J E N N I E ☺Et spørsmål til:er det veldig vanskelig og stå slalom,jeg hopper på langrenn og…ikke for og skryte men jeg føler jeg er litt god liksom,men jeg skal kansje prøve til helga men jeg vet ikke om jeg tør.☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg