SAVN…

Hei

I dag har jeg ikke vært på skolen, det ble en akutt tur til legen i stedet 🙁  Håper veldig på at jeg kan dra på skolen i morgen, for jeg føler meg litt bedre nå.

Syns det er ganske trist at jeg ikke har fått tatt noe fine bilder til bloggen i dag heller, men klarte desverre ikke det. Kanskje det kommer noen i morgen. Det vil hvertfall komme noen antrekksbilder snart. Vil også veldig gjerne lage en video. Har du forslag til video?

Etter legebesøket slappet jeg av, var på data og leste i blader. Fant masse fine og fristende bilder fra London. Savner London, England så mye. Håper virkelig på å dra dit snart igjen.

 



Er det et spesielt sted du savner og vil dra tilbake til?

Klem Jennie

47 kommentarer
    1. Du kan kanskje lage en innkjøpsvideo (hvis du har kjøpt noe da?), en challange eller morningnight routine ☺ God bedring ❤

    2. Savner London veldig😫😊💕✈️🇬🇧 Håper du føler deg bedre nå😊😚 det var vel ikke noe kjempe alvorlig siden du måtte dra til legen?😨💜

    3. Savner også London masse, men enda mer New York! Pleier alltid å reise til NY på høsten, det har hvert en tradisjon i mange år, og for hver gang ser man noe nytt! Det er et helt fantastisk sted for alle. Anbefaler virkelig på det sterkeste å oppleve New York😊

    4. Kan jo lage en ting du hater video, må gjøre video, hverdagen din eller noe annet😊❤️ Elsker bloggen din❤️

    5. Savner USA og bestevennen min som bor der 😭 og tanta mi bor der, hun er en person jeg kan fortelle absolutt alt til, så savner USA og henne 🙈 har også familie i Sverige som jeg savner ❤️

    6. Du kan lage en 20 random facts abaot me video! Har nylig begynt å blogge selv på idaamaliey så du gir meg masse inspirasjon, takk! Håper du blir frisk fort.<3 Jeg savner Kreta! Men skal dit heldig vis i påsken.
      Klem<3

    7. Savner London og England så sykt mye! ❤️ Jeg forelska meg helt i byen ❤️😍 kanskje du kan lage en DIY video eller en vlog? Et spørsmål Jennie, snakker du med britisk aksang når du snakker engelsk? Eller en anen aksang?

    8. Du kunne kanskje lagd en 20 random facts abaout me video. Elsker blogen din, har nyligt begynt å blogge selv på bloggen min idaamaliey.blogg.no så du gir meg masse inspiresjon tusen takk. God bedring.
      Klem.<3

    9. Du kunne kanskje hadd en 20 random facts abaout me video? Har nylig begynt å blogge selv på bloggen idaamaliey.blogg.no så du gir meg mye inspirasjon. Tusen takk! God bedring.
      Klem<3

    10. London og Abrahavn i Kristiansand ❤️ Jeg har veldig lyst på romvideo, hverdagsrutine, my phone(Video der man viser appene man har på telefonen o.l), diy, hvordan få et fint og ryddig rom, min sminke(der man viser frem sminken sin), bestfriend tag, room tour(det samme som romvideo), spørsmålsvideo, oppskriftsvideo, bakevideo, middagsvideo, frokost video(frokost/middag hvordan man lager det)! Håper du vil lage noen av disse videoene 🙂 ha en fin dag!

    11. Savner bestevenninnen min som bor i California og savner å være i California sammen med henne! Kan du være så snill å lage room tour?!

    12. Jeg savner Spania veldig! Vi har leilighet der fordi pappa er derfra, så vi reiser dit ofte <3 Har så utrolig mange gode venner der som jeg savner og vil se igjen snart! Ønsker deg god bedring <3

    13. Kan du ha video med lillebroren din. Veldi god bedring Jennie Sofie❤️❤️ Elsker bloggen din. Du er best

    14. Hei Jennie, idag er det bursdagen min💕
      Jeg vil bare si at bloggen din er veldig inspirerende og motiverende, og jeg liker bloggen veldig godt😊
      Du er flink til å si hva du mener om ting, uten å at det går utover hva andre mener👌
      Det hadde betydd mye om du hadde tatt deg tid til å lese dette, (og kanskje svare)💗
      Klem fra Victoria

    15. Det er kanskje bare meg som lurer men hvorfor var du hos legen du må ikke svare det er personlig men jeg er så sykt husker ikke ordet 😂😂 men lurer på alt 😂😂😂

    16. (hvis du har lov til å si noe) vet du når jenter sesong 5 kommer, eller når det kommer info om det på nrk super?

    17. Vær så snill og ha en hva jeg fikk i bursdag video😘🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏 vær så snill

    18. Skal snart til London for første gang❤️ Gleder meg SÅNN👌 Har. Du noen forslag til forskjellige steder som du vil anbefale?

    19. Håper på en ny rom-video snart, siden du har fått noen nye møbler og sånt (malt ny farge på veggene).
      Du kan også lage en morgenrutine i helga eller noe, men kveldsrutine hadde også passet kjempebra.
      Kjempefin blogg 🙂

    20. Du er skikkelig heldig som fikk dra til London jeg må vente helt til neste år men er glad på din vegne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg