EN HEMMELIGHET AVSLØRES

//sponset

HEI

Som jeg har blogget om tidligere så har jeg flere spennende ting jeg skal være med på i 2015. En av tingene kan jeg nå endelig avsløre og det er noe jeg gleder meg VELDIG til. I sommerferien reiser nemlig Ella og jeg på språkreise i sammen, jippi.

Har hatt lyst til å reise på språkreise i flere år, for EF tilbyr jo språkreiser for barn i fra 10 – 17 år. Det er delt opp i junior fra 10 – 14 og de andre kursene er fra 14 – 17 år. Har du lyst til å dra på språkreise, så kan du bestille en gratis brosjyre, lese mer om språkreiser for junior og fra 14 – 17 år, se bilder og film, ved å trykke //HER

Det var flere steder jeg kunne tenke meg å reise til, men siden vi har andre planer i sommerferien også, så måtte jeg velge ett av de kursene som hadde avreise tett opptil skoleslutt. Jeg er kjempe fornøyd med både reisevenninne og dit vi skal i sammen.

Det fins mange steder å reise og om kort tid vil jeg også fortelle her på bloggen hvor vi skal  på språkreise.

 

NOEN AV DESTINASJONENE

Hvor ville du helst reist?

Har du vært på språkreise, hvor var du eventuelt?

Klem Jennie

Trykk  //HER for mer informasjon om EF sitt tilbud 

57 kommentarer

Siste innlegg