ENDELIG!

Hei

Nå er jeg endelig fjortis! Hahaha. Har gledet meg masse til å bli fjorten år og nå er jeg det. Dagen begynte med gratulsjoner og en liten gave fra mamma og pappa.( Skulle åpne en større på kvelden) Fikk gratulasjoner og sang på skolen pluss deilig kake. Mmmmmmm<3  Skoledagen min i dag var litt annerledes siden vi hadde dansekurs i breakdance fra 12.00 til 14.30. Det var faktisk ganske spennede og gøy. Kan litt breakdance nå. 

Da jeg kom hjem skjekket jeg IG og så alle de fine gratulasjonene fra alle dere. Ble utrolig glad og prøvde å svare så mange som mulig men kommentarer fosset inn så jeg håper dere rakk å se de før de forsvant. Uansett takker jeg dere alle sammen her og nå. Dere er fantastiske <3 Tusen takk 🙂

Kvelden starte med sushi til middag og cupcakes til dessert. Utrolig lenge siden jeg har spist sushi og godt å ha det igjen.


Klem Jennie

30 kommentarer

Siste innlegg