SNART FJORTISSSSS!!!

Hei

I morgen har jeg bursdag, da blir jeg 14 år. I morgen blir det bare en liten feiring med foreldre og søsken etter skole og jobb. Tror vi kommer til å spise ute, ettersom stua og kjøkkenet er i en oppussingsprosess. 

Derfor har jeg også bestemt meg for å utsette familiebursdag og vennebursdag til det nye kjøkkenet er på plass. Det samme kommer lillesøster til å gjøre som har bursdag om 1 uke. 

Jeg har så lenge jeg kan huske hatt diverse temabursdager når jeg har hatt selskap med venner, men jeg tror ikke jeg skal ha noe spesielt tema i år. Tror ikke jeg kommer til å ferie 14 års dagen min før i slutten av februar, så jeg har jo litt tid til å bestemme meg. 

 

Nå må jeg komme meg av gårde på skirenn. 

Når har du bursdag?

Klem Jennie

50 kommentarer

Siste innlegg