SEN JULEGAVE

Hei!

For noen dager siden fikk jeg en litt sen julegave i posten, fordi det tok ganske lang tid å sende pakken. Pakken var utrolig fin og jeg måtte derfor lage et blogginnlegg om den. Som noen av dere sikkert vet jeg jeg super glad i produkter som lukter godt og denne gaven hadde flere slike ting. Gaven var fra tante i Østerrike <3

Rub rub rub!!!

Elsker denne kroppsskruppen fra Lush. Har hatt den før men så gikk den tom og jeg har ønsket meg den siden. Den lukter utrolig godt , og alt er helt naturlig.

Urban Decay Naked Pasics Palet<3

Dette palette liker jeg utrolig godt siden det er ganske naturlig farger. Så til en bursdag eller ball er det fint med litt øyeskygge.

Bath bombs!

Når jeg først bader liker jeg veldig at det lukter godt. Fikk disse to badebombene i lukten Avo Bath og Honey bee, også fra Lush.


Hva likte du best?

Klem Jennie

10 kommentarer

Siste innlegg