PINK

Hei

Nå har jeg nettopp kommet inn etter en treningsøkt i sammen med en venninne av meg som også trener langrenn. Det er ikke så mye snø her jeg bor, men vi har i hvertfall benyttet oss av kunstsnøen de har fått lagt rundt løypa på idrettsbanen. Veldig gøy å stå på ski med Ingebjørg og å få trent litt klassisk og teknikk. 

Tidligere i dag har jeg vært i sammen med en jente her på Nesodden som jeg aldri har vært med før,  og vi har hatt en fin dag i sammen. Vi har blitt bedre kjent og hun virker som en hyggelig jente.  

Legger med noen nydelige bilder som er fotografert i dag. De er knipset i hagen vår, rett før solnedgang. Himmelen gikk i fra lysrosa til knall rosa/oransj, utrolig vakkert.  

 

I dag og i morgen er siste mulighet til å stemme på sine bloggfavoritter til Vixen Blogawards. Du kan stemme på meg ved å trykke HER

TUSEN TAKK photo unnamed_zpso8fphrl4.gif

 

I morgen er det nyttåraften.

Har du noe nyttårsforsett?

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Hei!Jeg bare lurte på om det er du som er jenniefashion_15 på instagram for hun sier at hun er deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg