KAOS

Hei

I dag har faktisk pappa begynt med å rive kjøkkenet vårt og å fjerne parketten i stua. Det er litt kaos her nå, men jeg gleder meg veldig  til alt blir ferdig. Jeg har sakt at det er greit å utsette bursdagsfeiringen min til det blir ferdig og det må lillesøster også. Lillebror har bursdag i starten av februar, så da er det større sjanse for at alt er ferdig. 

For å komne oss litt bort i fra kaoset dro jeg med mamma, lillesøster og lillebror på tur i dag med akebrett. Deilig å komme inn igjen og varme seg opp med kakao. 

I dag har jeg også trukket vinner av de deilige Therese Johaug vottene, denne gangen ble det @emma_bakke02 , Gratulerer. Jeg tar kontakt med deg på IG.

I morgen må jeg bare forsøke å finne på noe med noen, for jeg begynner å bli rastløs av alle disse rolige fridagene. 

Hva har du gjort i dag?

Klem Jennie

 

15 kommentarer
    1. Idag var jeg på et kjøpesenter og byttet en julegave med mamma😂 Har heller ikke gjort så mye de siste dagene.🙈

    2. Jeg har ikke gjordt noe…. Jeg kjeder meg hver dag….. Jeg har aldri noe å gjøre så jeg bare sitter på rommet hele dagen😞 PS: jeg har bursdag imorgen❄️

    3. I dag har jeg vært litt med en venn 🙂 Samme her, jeg har bare hatt late dager så nå begynner jeg å bli ganske utålmodig, må finne på noe snart🙈

    4. Jeg våknet utrolig sent, spiste frokost 🙂
      Så gikk jeg og pappa på butikken for og poste et brev (som er til deg) <33 Håper du blir glad
      Ellers har jeg ikke gjort noe 😀

    5. I dag var jeg en tur på kafé i byen (Oslo)👌❤️Men jeg lurer på noe Jennie…går det fortsatt an å stemme på årets ungblogger?❤️Jeg har stemt så mye jeg kan og lurer på om det fortsatt går og i såfall hvor lenge det går an👌syntes du sa det var til 31.12..men vil være helt sikker😊
      -klem Synne

    6. hei:)
      jeg bare lurer på hvordan farge du har på din maxfactor foundation, som du bruker i sminkevieoen din. hadde blitt veldig glad vis du svarte på denne kommentaren (btw) ;).
      hilsen meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg