NY KONKURRANSE

Hei

I dag gikk jeg og familien opp til idrettsbanen for å gå litt på ski. Lillebror skulle prøve ut de nye skiene sine og jeg trente litt teknikk. Ikke lenge igjen før skirennene her begynner og vil få gått litt på ski før det første rennet. Her på Nesodden har det blitt veldig kaldt for tiden så fingrene mine ble utrolig kalde. Heldigvis hadde jeg med mine nye Therese Johaug votter, Unset Mitten. Dette er hverdagsvotter, men de var faktisk de eneste av alle de ulike skihanskene og vottene vi hadde med oss som varmet opp hendene mine etter å ha gått flere runder rundt banen. Det pleier jo ikke å være så kaldt når jeg går skirenn, så jeg gleder meg også til å få testet ut mine nye fine Kollen Thermo Glove. Akkurat i dag ble de skihanskene i kaldeste laget for meg. Vottene har isolasjon som gir ekstra varme og de funket veldig godt å gå på ski med også fordi de har skinn i håndflaten som gir gode gripeegenskaper.

 

Trykk //HER for å se mer informasjon om Therese sine Kollen Thermo Glove

 Trykk //HER for å se mer informasjon om Therese sine Unset Mitten

I dag tenkte jeg å ha en konkurranse på de lilla vottene, Unset Mitten. Likte de utrolig godt selv og  jeg er glad for at jeg kan gi ut et par til en av dere. Konkurransen skal foregå på både Instagram og her på bloggen. Om du deltar på begge dobler du sjansen.

For å delta på blogg må du svare på disse spørsmålene:

– Hvor feiret jeg jul i år?

– Hvor feirert du jul?

– Hva liker du best å gjøre om vinteren?

Husk å ta med kontaktinformasjon i tilfelle at du vinner.

For å delta på instagram må du: Dele et av bildene med de lilla vottene og skive under: Jeg vil vinne! Tag også bilde ditt med #Jenniefashionkonk #jenniesofieblogg  

#Jenniesofiekonkurranse @jenniefashion

Lykke til!

Klem Jennie

217 kommentarer
    1. 1. Kragerø
      2. Hjemme
      3. Stå på ski, og å være ute å ake med vennene mine.
      IG: Martinekroken
      Håper jeg vinner!

    2. 1. Du feirte jul i Kragerø med familien
      2. Jeg feirte julen min hjemme
      3. Jeg liker best å være ute i snøen
      Instagram: @tuvaigland
      Kunne ønske jef kunne vunnet en gang! Hilsen en fan

    3. Du feiret jul i Kragerø❤️
      Jeg feiret jul i Skien hos besteforeldrene mine❤️
      Jeg liker best og gå på ski/slalåm og skøyter liker jeg❤️ Liker selvfølgelig og and og lage snøhytte😍
      Elsker votter ønske meg de til jul men fikk de ikke😢 Instagram: Emely.jensen 😘😘

    4. 1. Du feiret Jul hjemme i år🎅
      2. Feiret Jul i Polen hos familien min, like ved Szczecin🎅
      3. Liker best å ta meg en kopp te eller kakao mens jeg ser på Pretty Little Liars🙊
      instagram: privatala411

    5. 1. Du feiret jul i Kragerø.
      2. Jeg feiret jul hjemme.
      3. Jeg liker best og gå på ski om vinteren, det er det beste jeg liker og gjøre om vinteren.
      ________________________________________________________________________
      Instagram: @kroomziik

    6. 1. Du feiret jula i Kragerø:)
      2. Jeg feiret jula hjemme hos tanten min:)
      3. Om vinteren liker jeg å gå på ski, stå slalåm og være ute i snøen med vennene mine:)
      KONTAKTINFORMASJON: E-post: [email protected]
      Jeg håper at jeg vinner<3 God jul alle sammen:)

    7. 💕Du feiret jul i Kragerø i år😊
      💕Jeg feiret jul i Vågå i år😊
      💕Om vinteren liker jeg best å gå på ski og tulle i snøen med venner😊
      💕Epost: [email protected]
      💕Instagram: emma_bakke02
      Hååååper jeg vinner😊🙏🙏

    8. 1. Du feiret jul i Kragerø💗
      2. Jeg feiret jul hos farmoren og farfaren min på en øy som heter “kjæringøya”💗
      3. Og jeg liker å stå på ski/slalom ski på vinteren🎿
      ~HÅPER AT JEG VINNER~❤️

    9. Du feiret jul i Kragerø❤️ Jeg feiret jul på Beitostølen med familien😍 På vinteren liker jeg best å være ute i snøen, kose meg inne med en bok og litt te, og se på koselige filmer med venner og familie. Fra Lovise

    10. 1. Du feiret jul i Kragerø❤️
      2. Jeg feiret jul til søsteren min💕 hun bor like atme der jeg bor💫
      3. Det artigste med vinteren er ski og aking🎄🎅❤️
      Instagram: j0hannessen
      E-post: [email protected]

    11. 1. du feiret jul i Kragerø i år
      2. Jeg feiret jul i Sirdalen
      3. jeg liker best å stå på ski i julen, både langrenn og slalom også liker jeg å ha det kjekt med venner å familie.
      Jeg vil gjerne vinne og det var super fine votter <3
      du var kjempe fin på de bildene du tokk med hanskene på <3
      du kan kontakte meg på instagramen min: cathiss1 eller e-mailen min: [email protected]

    12. 1. I år feiret du jul i Kragerø.
      2. Jeg feiret jul i Steinkjer.
      3. Om vinteren liker jeg å gå på ski, og tilbringe tid me familie og venner<3
      Kontakt, instagram: ingridertsaas
      Kontakt, email: [email protected]

    13. Du feiret jul i Kragerø❤️
      Jeg feiret jul hjemme i Maura❤️
      Det jeg liker å gjøre om vinteren er på stå på ski,gå på turer med familien og ha snøballkrig med venner
      Insta: cheer_karro Mail [email protected] God jul hilsen Karoline❤️

    14. 1. Du feiret jul i kragerø
      2. Jeg feiret jul med søskenbarn, tante, onkel, mormor og besten.
      3. Det jeg liker best med vinteren er julaften, vere me familie, kose oss med kakao og bare kose meg💕

    15. – du feiret i Kragerø ❄️
      – jeg feiret i Bergen hos mormor og morfar🎄
      – jeg liker å vere ute i snøen og lage snøhuler og ha snøballkrig, og drikke varm kakao etterpå, haha. ⛄️
      IG: benedicte01 💕

    16. – Du feiret jul i Kragerø ❤️
      – Jeg feiret jul samme plass som deg, siden jeg bor der 😏
      – Jeg liker best å skøyte, det er kjempegøy! Spesielt med vennene mine 👯

    17. Du feiret jul i Kragerø😄
      Eg feiret jul hjemme med familie😊
      Det jeg liker best å gjøre på vinteren er å gå skirenn, og skiskytterrenn. Jeg er også veldig glad i å stå på slalom og ake med venner😊 Viss jeg vinner kan du kontakte meg på instagram: @hannaborve eller mail: [email protected] 😄 ønsket meg disse vottene til jul, men dessverre fikk eg de ikke😁 Eg har to par med Johaug skihansker, og de er eg veldig fornød med😄 håper eg vinner❤️

    18. Du feiret jul i Kragerø 🙂
      Jeg feiret jul hjemme 😊
      Om vinteren liker jeg å gå på slalom og langrenn, ake, være ute med venner 🙂
      Ig: @angelicabylund

    19. Dette året feiret du jul i Kragerø.
      Jeg feiret jul i Rogaland.
      Jeg liker best å være ute i snøen og kose meg med varm drikke.
      Instagram: privat: @linhchithitruong vanlig: @linhchi_truong

    20. Åååå, de våttene hørtes degelig å ha på hendene.
      Du feiret jul i Kragerø med familien din som du ikke ser så ofte.
      Jeg feiret jul hjemme i Moss sammen med Familien
      Om vinteren liker jeg best å være ute hvis det er masse snø. Hvis jeg er sliten og bare føler for en slappe dag så er jeg inne med familien og spiller spill, drikker te og ser litt på netflix. Eller så er jeg med venner<3
      Jeg legger også ut på instagram, men har dessverre privat bruker. Men på instagram heter jeg juliebergorskaug eller bergprivzz. Ha en fortsatt koselig jul og kos deg med familien. Klem Julie

    21. 1. Du feiret jul i Kargerø i år
      2. Jeg feiret jul hjemme med mor, far, søster, bror, 1 tante, 1 onkel, farmor og 1 søskenbarn
      3. Om vinteren liker jeg å lage snø-engler, lage snømenn, lage snø hule, renne på akebrett, stå på ski altså allt som går ann å gjøre med snø for jeg elsker snøen. Men det gjør jeg hvis det er snø.
      Hvis det ikke er snø ute så liker jeg å se på koselige julefilmer som f. eks julenissen 2 &3, Jack frost, hjemme alene 1 &2 ❄️👍
      IG: goyiboyi
      E-Mail: [email protected]

    22. 1. Du feiret jul i kragerø
      2. Jeg feiret jul hjemme
      3. Det jeg liker best å gjøre om vinteren er å gå på ski og være ute i snøen å lage snømann og ha snøballkrig sammen med familie og venner❄️
      E-mail: [email protected]
      IG: amandaleirflat

    23. 1. Du feiret jul i Kragerø👍
      2. Jeg feiret jul til tante og onkel😊
      3. Jeg liker å gå på ski på vinteren❄️🎿

    24. 1) du feiret jul på Kragerø
      2) jeg feiret jul hos mormoren og morfaren min i Haugesund sammen med hele familien
      3) om vinteren liker jeg og stå på langrenn, være ute men samtidig kose meg masse inne.
      Eposten: [email protected]
      Så utrolig fine votter ❤️

    25. Du feiret jul i Kragerø med familien din:-)
      Jeg feiret jul hjemme med familien min:-)
      Jeg liker å gå på ski og kjøre slalåm om vinteren:-)

    26. Hei
      1hvor du feiret jul i år hvar på Kragerø
      2Jeg feiret jul her hjemme
      3Jeg liker å ake men også vere inne å vere med venner å familie
      IG: saaracili

    27. Du feiret jul hos noen i familien din i Kragerø. Jeg feiret jul hjemme med familien. Om vinteren liker jeg å gå på ski og ha det morsomt i snøen. Om jeg vinner kontakt meg på instagram : @tonjemh_

    28. 1) Du feiret julen i Kragerø
      2) Jeg feiret jul sammen med hele familien min hos tanta mi i Moss
      3) Jeg elsker julen og gjør masse ting som er morsomt. Noen av tingene er å leke uten i snøen. Andre ting er å ha mer venner hjem til seg å drikke kakao og spille brettspill 🌟💝
      Mail: [email protected]

    29. 1. Du feiret jul i Kragerø 🙂
      2. Jeg feiret jul på et lite sted i Telemark 🙂
      3. Om vinteren liker jeg best å gå/stå på ski og komme hjem og sitte foran peisen med en kopp varm sjokolade 🙂

    30. Hei 😃
      – Du feiret jul i Kragerø
      – Jeg feiret jul i Sylling
      – Jeg liker best å gå på ski, stå på slalom (første gangen var i fjor da, hehe) lese, se på filmer/serier, og drikke varm saft eller kakao ❄
      Mvh Ida Ramona

    31. 1. Du feiret jul hos familien din i Kragerø i år.
      2. Jeg feiret jul hos tanten min.
      3. Om vinteren liker jeg å gå på ski og gå på skiskyting.

    32. Du feiret jul i Kragerø.
      Jeg feiret jul på Vestlandet med familie<3
      Om vinteren liker jeg å være ute i snøen. Jeg koser meg veldig på skiturer i skogen med kvikklunsj og kakao. Men enda bedre er det å stå på slalåm. Der jeg bor pleier det å være veldig masse snø, og da aker vi ned bakken jeg bor i. Det er også veldig koselig.<3 ( om jeg vinner kan du kontakte meg via e-posten jeg har oppgitt (-; )

    33. Hei, du feiret jul på Kargerø❤️Jeg feiret jul hos Tanten min med hele familien😉👪❤️
      Når det er vinter liker jeg å vere ute å ake og stå på ski❤️❤️

    34. Jeg tror du feiret jul i Kargerø.
      Jeg feiret jul hjemme på Høybråten med nærmeste familie ( mamma sin side )
      Jeg vet ikke helt hva jeg liker å gjøre best om vinteren.. Men kanskje å stå på skøyter 🙂
      E-post: [email protected]
      Instagram: teatc

    35. Hei!
      ? Du feiret jul i Kragerø i år.
      ? Jeg feiret jul hjemme på Lillehammer.
      ? Det jeg liker best å gjøre på vinteren er å være ute og ake!
      IG: martemovaadal

    36. 1. Du feiret jul i Kragerø
      2. Jeg feiret jul hos mormor og bestefar
      3. Om vinteren liker jeg best å gå på ski
      Insta: tuvavigh

    37. 1. Du feiret i Kragerø.
      2. Jeg feiret i London
      3. Det jeg liker best å gjøre på vinteren er å ake.
      Håper jeg vinner!
      Instagram: hiba_a03

    38. Du feiret jul på Kargerø.
      Eg feiret jul hjemme med familien min.
      Eg liker å stå på ski og ake på vinteren.

    39. – Du feiret jul i Kragerø i år.
      – Jeg feiret jul hos besteforeldrene mine.
      – Det jeg liker best å gjøre på vinteren er og være ute og gå på ski,ake og lage snølykt og snømenn.
      Liker også og være inne ved prisen og ha en kopp kakao i hendene og kose meg.
      Email: [email protected]
      Instagram: Maliin13
      Håper jeg vinner,for de Therese Johaug vottene ser kjempe varme og gode ut,og det er fint å ha sånne votter når man skal være ute i snøen👌✨
      Hilsen en stor fan❤️

    40. – Hvor feiret jeg jul i år? Du feiret jul i Kragerø i år.
      – Hvor feirert du jul? Jeg feiret jul hjemme.
      – Hva liker du best å gjøre om vinteren? Om vinteren liker jeg best å stå på ski ( langrenn) og å ake.
      E-post: [email protected]
      Instagram : jjennyandresen

    41. Du feiret jul i Kargerø.
      Æ feiret jul hjemme lamme familien min.
      Æ liker å stå på langrenn å leke med vennen mine i snøen

    42. Du feiret jul i Kragerø❄️Jeg feiret jul hos tante og onkel (må bare si det dem har 6 unger!!😂)❄️Jeg liker best å gjøre ting ute stå på ski/slalom, bygge snømann, grave snøhule…❄️Men synd at det nesten aldri er snø i Stavanger men har en god hytte i Sirdalen❄️ Håper jeg vinner stor fan❄️ Instagram: oliviahvalbye❄️

    43. 1. Du feiret jul i Kragerø<3
      2. Jeg feiret jul på Sørlandet<3
      3. Det jeg liker å gjøre om vinteren er å stå på ski og slalom, ake og måke snø<3
      Om jeg vinner vottene kan du kontakte meg på ig: olineht <3

    44. 1. Du feiret jul i Kragerø i år <3
      2. Jeg feiret jul hos noen vi kjenner i år<3
      3. Jeg liker best å være ute i snøen, gå på ski eller skøyter, det er supergøy<3
      IG: hang_01
      Mail: [email protected]

    45. Du feiret jul i Kragerø😊
      Eg feiret jul heime💕
      Eg liker best og kose meg med familien og stå på ski og kose meg i jula💕
      Instagram: rebekkahoyvik

    46. Du feiret jul i Kragerø (det høres hyggelig ut).
      Jeg feiret jul hjemme i Oslo, Ulleren, Lilleaker.
      Jeg liker best å være med familie og venner, stå og gå på ski og leke i snøen (det blir man aldri for stor til).
      E-Mail: [email protected]
      Ig: synne003

    47. Hei, jeg bare lurte på om du skulle gå skirenn i morgen og den andre tingen er når er skirennet på Nesodden?💋💋💋

    48. 1. Du feiret jul på Kragerø <3
      2. Jeg feiret jul hjemme for første gang i mitt liv<3
      3. Om vinteren liker jeg best å leke i snøen, stå på langrenn, slalom, skøyter og gå fine skogsturer med familien<3
      IG: drakulaura11
      Jeg er med på Insta også<3
      -klem Andrea!

    49. Du feiret jul i Kragerø💗
      Jeg feiret jul hos besteforeldrene mine i Stavanger💗
      Det jeg liker best å gjøre om vinteren er å gå på ski på hytta💗
      Instagram: Selina.frisvold💗

    50. Hei!💗
      1. Du feiret jul i Kragerø💗
      2.Jeg feiret jul hjemme💗
      3.Det jeg liker best om vinteren er å kose meg ute i snøen eller stå på ski💗
      Instagram->Isabelle02_

    51. 1. Du feiret jul i Kragerø
      2. Jeg feiret jul i Kristiansand (home)
      3. Jeg liker best og stå på ski og være med venner ute i snøen og kose oss med kakao og gå på tur og lage snø engler og bygge snømenner <3 <3
      Instagram: __camla__

    52. 1. Du feiret jul i Kragerø.
      2. Jeg feiret jul Skedsmo,hjemme.
      3. Om vinteren liker jeg å leke med venner ute i snøen,stå på ski,ake og lage ting av snø.

    53. Du feiret julen i Kragerø med familien din ❤️
      Jeg feiret julen hjemme i Høvåg, med familien min💗💗
      Liker å gå på ski (langrenn og skjøyte) og stå på slalom i bakken.. Også liker jeg å være ute å leke i snøen;))
      Email- [email protected]
      Instagram: emilieols99

    54. 1. Du feiret jul i Kragerø 💓
      2. Jeg feiret jul hos mormor og morfar🎄
      3. Om vinteren liker jeg å stå på ski🎿
      💓PS: elsker Therese Johaug💓
      Instagram: @synnissen 💓

    55. – Hvor feiret jeg jul i år? Du feiret jul i Kragerø.
      – Hvor feirert du jul? Jeg feiret jul hjemme med familien og bestemoren min 🙂
      – Hva liker du best å gjøre om vinteren? Jeg liker best å gå på ski (tremeningen til Therese Johaug, så det ligger i slekta ;-P), også liker jeg å være med lillesøsteren min ute og leke i snøen.

    56. Du feiret jul i Kragerø i år <3
      Eg feiret jul hjemme i Bergen med familien min i år <3
      Eg liker å stå på ski og ake med venner og familie om vinteren <3
      Instagram : emi_priv_

    57. – Hvor feiret jeg jul i år? Du feiret jul i Kragerø.
      – Hvor feirert du jul? Jeg feiret jul hjemme i år.
      – Hva liker du best å gjøre om vinteren? Leke i snøen, og gå turer på ski med en kopp varm kakao.
      Epost: [email protected]
      Instagram : aurorasundby

    58. Du feiret jul i Kragerø!<3
      Jeg feiret jul hjemme hos meg selv, men farmoren min feiret jul med oss.
      På vinteren liker jeg best å stå på ski, slalom eller skøyter. Liker å være med venner og familie også!<3
      Du kan kontakte meg på:
      Instagram: johanne02cheer
      Mail: [email protected]

    59. 1. Kragerø
      2. Hjemme med hele min fine familie:)
      3. Om vi er så heldig å ha snø (veeeeeldig skjeldent desverre -.-) så liker jeg å ta en liten galopp på jordet med hesten min, og ake, til tross for at jeg er 19 1/2 år.

    60. Du feiret jul i kragerø
      Jeg feiret jul hjemme
      Om vinteren liker jeg best å feire jul og stå på ski
      Instagram: @julijentaa

    61. Du feiret jul i Kragerø
      Jeg feiret Jul hjemme
      Om vinteren liker jeg og stå på slalåm og ski
      Instagram:_Annetveito

    62. Du feiret jul i Kragerø❤️
      Jeg feiret jul hos kusinen, onkelen & tanten min på Strømmen❤️
      Om vinteren liker jeg aller best å gå på langrenn og stå på slalåm❤️

    63. 1. Du feiret jul i Kragerø.
      2. Jeg feiret jul hos mamma i Verdal.
      3. Om vinteren liker jeg best å være ute sammen med familinen min å grille pølser og drikke kakao, og ake i akebakken.
      IG-kaimyh10
      Håper jeg vinner!!!

    64. Du feiret jul i Kragerø🎄
      Jeg feiret jul hjemme i år☺️
      Om vinteren liker jeg å være mye ute og ake, gå på ski og kjøre slanom🎿
      Instagram: camsim02

    65. Du feiret jul i Kragerø. 🙂
      Jeg feiret jul hjemme med familien. 🙂
      Om vinteren liker jeg best å gå på ski og å “leke” ute i snøen. 🙂
      E-post: [email protected]
      Instagram: thelefoss

    66. 1. Du feiret jul i Kragerø.
      2. Jeg feiret jul i Kragerø med familien min jeg også.
      3. Det jeg liker best å gjøre på vinteren er snøballkrig med venner eller å stå på slalom.

    67. – Kragerø
      – hjemme
      – være ute i snøen med venner å Ake, lage snømann , snøhule og mye mer
      Håper jeg vinner
      @tuvaigland=instagram

    68. Du feiret jul i Kragerø med familie ❄️✨
      Jeg feiret jul hjemme ❄️✨
      Jeg liker og finne på ting med venner og familie, snøen gjør meg så glad❄️✨
      Instagram: Celine_moen ❄️✨

    69. Du feiret jul i Kragerø medvfamilien.
      Jeg feirer ikke jul.
      Være ute i snøen og være med venner og familie.
      Håper jeg vinner!

    70. 1. Du feiret julen din i Kragerø💗
      2. Eg feiret julen min hjemme med familien min💗
      3. Eg liker og stå på slalomski og vanlig ski med familie og venner💗
      Håper eg vinner💗
      Insta @emiliamari05 (har privat bruker)💗

    71. Denne gangen feiret du jul i Kragerø. ❤️🎅🎄❄️
      Jeg feiret jul hjemme i år, med familien. ❤️🎄🎅❄️
      Om vinteren liker jeg best å stå på langrennsski og slalom. ❤️❄️🎅
      IG: fridey
      E-post: [email protected]

    72. 1. Du feiret julen din i Kragerø
      2. Jeg feiret julen hos broren min i år☺️
      3. Om vinteren liker jeg best å være med venner ute i snøen😊
      Instagra: @theacelinea

    73. 1. Kragerø
      2. Hjemme
      3. Jeg liker best å gå på turer, renne på kjelke og aller mest liker jeg å stå på slalom!
      Instagram: tale.siem

    74. Du feiret jul i Kragerø(vært dær selv skikkelig fint).
      Jeg feiret jul hjemme:)
      Det jeg liker best å gjøre på vinteren er å trene på ski å gå skirenn(elsker det) så liker jeg også å være ute å leke i snøen,ingenting er bedre enn det!

    75. I år feiret du jul i Kragerø med famelie og venner <3
      Jeg feiret jul med pappaen min og bestemora i Glomfjord 😀
      Det jeg liker best og gjøre om vinteren er og kose med venner og familie, drikke kakao og te, sitte inne under dyna og kanskje se på en film, gå på ski, ake i bakkene, trene håndball og fotball (inne da) <3 Det er utrolig mye mer jeg liker og gjøre om vinteren <3 Jeg er utrolig mye ute, så hadde vært fint med noen gode og varme votter :)))
      Du kan kontakte meg på IG : @ramonaamj

    76. Jeg har lagt ut et av bildene på instagram og tagget 🙂 Jeg heter @ramonaamj, gjerne lik <3

    77. Du feiret jul i Kragerø(vært dær selv skikkelig fint).
      Jeg feirer jul hjemme med familien
      Om vinteren elsker jeg å gå skirenn å trene på ski å være ute(kjempe koselig!)”
      Epost💌: [email protected]
      Instagram📷:michellemyhreee michellemprivat

    78. Du feiret jul i Kragerø
      Jeg spiste middag hos tanter og onkelen min og åpnet pakker hjemme
      Jeg liker best og drikke te, se på julefilmer,ake og stå på langrenn og slalåm
      Kontakt:(Mail) [email protected]
      Kontakt:(IG) minahagren

    79. Du feiret jul i Kragerø
      Jeg feiret jul hos tanten min i Drammen
      Om vinteren liker jeg best å kose meg ute i snøen
      å Ake å tenne bål om kvelden å bare kose meg med familie og venner
      E-post:[email protected]

    80. Du feiret jul i Kragerø
      Jeg feiret jul i Gransherad (hjemme) og hos gommo og goffa de bor rett ved siden av huset mitt💕❄️
      Om vinteren liker jeg best å gå på ski 🎿💕❄️✌️
      E-post: [email protected]
      Instagram: anneasne
      Vi (jeg og bestevennen) eier @fanpagefor_jenniesofie på instagram vi elsker deg💕❄️👍💞😘😍❤️

    81. Hei!
      1: Du feiret jul i Kragerø i år.
      2: Jeg feiret jul hjemme sammen med familien min.
      3: Det jeg liker å gjøre best er å leke ute i snøen med venner og familie.
      Håper du har hatt en fin jul!
      Klem fra Kristine

    82. ? Du feiret jul i Kragerø💗
      ? Jeg feiret jul hjemme i Trondheim💗
      ? Om vinteren liker jeg best å væte ute å ake, stå på ski og slalom, men liker også å sitte inne med kakao💗
      Instagram: marie.sf
      Mail: [email protected]

    83. Du feiret julen i Kragerø🎅🎄🎁❄️
      Vi feiret julen hjemme💗
      Ieg elsker å kose meg med vennene mine og familien der vi finner på noe gøy ellers så elsker jeg å ake❄️💗
      Epost: [email protected]
      Instagram: smileyida12
      Skype: ida.ikdal
      God jul og godt nytt år🎉🎄🎁😘😃😏❤️❄️💗💕👏🎅

    84. Du feiret julaften i Kragerø
      Jeg feiret julaften i Larvik
      Om vinteren liker jeg best å leke i snøen, kose meg, drikke kakao i snøborgen som jeg alltid gjør om vinteren nå er det ikke så mye snø men jeg har begynt.
      Instagram: smg0611_privat

    85. 1. Du feiret jul i Kragerø❤️
      2. Jeg feiret jul hos mormor og morfar❤️
      3. Jeg liker best og være med familie og venner❤️
      IG: jennifereo99
      Klem fra meg❤️

    86. 1. I år feirte du julen i Kragerø
      2. Jeg feirte julen på hytta i Sirdalen i år
      3. Om vinteren liker jeg best å kjøre slalom, eller slappe av inne i varmen med noe godt😂
      Ig: marlene_sn

    87. Du feiret jul i Kragerø i år!🌆
      Jeg feiret jul hjemme hos faren min i Fana i Bergen i år!💗
      Jeg pleier å stå på langrenn og slalåm om vinteren hvis det er snø og lager snøhuler med de små❤️
      Instagram: synne_superpriv
      Mail: [email protected]

    88. 1. I år feiret du jul i Kragerø
      2. Jeg feiret jul hjemme på Sånum i Mandal
      3. Om vinteren liker jeg best å leke i snøen og sette meg inn med en varm kopp kakao eller te og tv etterpå
      Har ikke instagram, E-postadressen skrevet i opplysningsfelt

    89. Du feiret jul i Kragerø
      Jeg feiret julen hjemme
      Om vinteren liker jeg å stå på ski, drikke god varm kakao og være med venner❤️

    90. -du feiret jul i Kragerø👭
      -jeg feiret jul på hytta mi i meråker❤️
      -jeg liker best å stå på slalom, gå på ski, være med familie og venner i juleferien❤️
      E-Mail:[email protected]
      Ig:Ingrid.pettersen😄

    91. 1. Du feiret jul i Kragerø
      2. Jeg feiret jul i Kristiansand
      3. På vinteren liker jeg best å gå på ski.
      😄❄️👍

    92. Vil veldig jerne vinne!
      1. Du feiret jul i Kragerø.
      2. Jeg feiret jul i Drammen.
      3. Det jeg liker best å gjøre om vinteren er å ake i gamlebakken, og stå på ski på stadio’en på konnerud!
      IG: @adabjork

    93. 1: Du feiret jul i Kragerø❄️
      2: Jeg feiret jul hos bestemor❄️
      3: Om vinteren liker jeg å gå på ski siden det er det jeg brenner for❄️
      Email: [email protected] ❄️
      Instagram: hellesft ❄️

    94. 1. Du feiret i Kragerø
      2. Jeg feiret hjemme med besteforeldre
      3. Å stå på ski, slalom, skøyter, være med familie og venner, Og å være ute i snøen med famile.
      IG: julla0000

    95. 1. Du feiret jul i Kragerø✨
      2. Jeg feiret jul i Brumunddalen i år✨
      3. Om vinteren liker jeg å stå på slalom, leke i snøen og drikke varm sjokolade eller kakao med marshmallows✨
      Instagram: sofijpus19

    96. 1. Du feiret i kragerø
      2. Jeg feiret hjemme med familie og besteforeldre.
      3. Jeg liker å gå på ski og kose meg i snøen og gå på skiturer me familie. Og stå på slalom og kjøre scooter.
      IG: stineokfl

    97. -Du feiret jul i kragerø i år
      – Jeg feiret jul hos mine besteforeldre som bor her som jeg bor
      – Om vinteren liker jeg best og gå på ski og drikke kakao

    98. Du feiret jul i Kragerø💗
      Jeg feiret jul hjemme💗
      Om vinteren liker jeg best å ake og å gå på ski og kjøre slalom💗
      IG: heddakalfoss 💗

    99. 1. Du feiret jul i Kragerø
      2. Jeg feiret jul hjemme med familien min
      3.jeg liker best å stå på skjøyter og ta bilder ute.
      IG: tara_khosrow

    100. I år feiret du jul i Kragerø
      Jeg feiret jul i Hønefoss i år.
      Om vinteren liker jeg best å gå på ski, men det er også deilig å kose seg med kakao og en god film inne!
      _____________________________________________________________________________________
      Instagram: Tina_Farber

    101. Du feiret jul i kragerø i år<3
      Jeg feiret jul hos tanten og onklen min og mine søskenbarn<3
      Om vinteren liker jeg best å stå på slalomski<3
      Mail: [email protected]
      Instagram: anettewoldengen

    102. 1: Du feiret Jul i, Kragerø
      2: jeg feirer ikke Jul, men jeg hadde besøk og var hjemme
      3: om vinteren liker jeg å stå på ski og lage med kakao med mashmallows eller krem.
      Kontakt: (instagram) @privvalisha

    103. 1. Du feiret jul i Kragerø
      2. Jeg feiret jul hjemme
      3. Om vinteren liker jeg best og stå på ski, skøyter og kose meg i snøen

    104. 1: Du feiret jul i Kragerø❤️
      2: Jeg feiret jul hjemme❤️
      3: Jeg liker å stå på slalom også liker jeg å ha snøball krig❤️
      Epost: [email protected]❤️
      Instagram: emilie_dalen❤️

    105. Hei!
      Du feiret jul i kragerø
      Jeg feiret jul hjemme i bærum med familien
      Om vintern liker jeg å kose meg med familien og venner, ake, se på den fine naturen og ta en kopp med varm sjokolade
      Email: [email protected]
      Instagram: auhe0810

    106. 1. du feiret jul i Kragerø
      2. jeg feiret jul på Jæren (halvtime unna stavanger)
      3. det jeg liker best om vinteren er å stå på ski eller ake, også gå hjem og pakke seg inn i dyner og drikke kakao eller te:)

    107. 1.Du feiret jul i Kragerø
      2.Jeg feiret jul hjemme
      3.På vinteren liker jeg best å stå på slalåm og stå på ski💗

    108. 1: kragerø
      2: Hjemme i Drammen
      3: Om vinteren liker jeg best å gå skiturer med familien. Jeg liker også å sitte inne rundt peisen, og drikke kakao:-)
      Epost: [email protected]
      IG: camilla.skalin

    109. Du feiret jul i Kragerø🎅
      Jeg feiret jul hjemme🎅
      Om vinteren liker jeg å være ute🎅 åsså har vi hytte i Findland så de vottene hadde vært perfekt å bruke der🎅
      Om jeg vinner kan du kontakte meg på instagram jeg heter emiliekristine1

    110. 1. Du feiret jul i Kragerø.
      2. Jeg feiret jul hjemme.
      3. Jeg liker best/ jeg elsker å stå på ski, og selvfølgelig være med familien❤️❤️
      Gmail:[email protected]
      Instagram: alexandraangell

    111. Du feiret jul i Kragerø med familien din👌
      Jeg feiret jul hjemme i Tana!
      Om vinteren liker jeg å gå på ski med hund min😋

    112. 1. Du feiret jul i Kragerø.
      2. Jeg feiret jul hjemme med bestemor og resten av familien❤️
      3. Vere ute og leke i snøen, og å komme inn til varmt hus og kakao☕️
      INSTAGRAM: tiriil02
      E-POST: [email protected]

    113. Hei💭
      ~Du feiret jul i Kragerø☀️
      ~Jeg feiret jul på hytta🏡
      ~Gå på ski,stå på slalom og bare være ute✨ Og godt med en film og te når man kommer inn💞
      IG:tinastensbye

    114. Feiret jul hos mormor og morfar❤️
      Feiret jul hjemme❤️
      Det jeg liker best med vinteren er at jeg kan stå på slalom❤️
      E-post [email protected]
      Håper jeg vinner😍Elsket de vottene❤️

    115. 1.du feiret jul i Kragerø
      2.jeg feiret hjemme med familie
      3.jeg liker å gå på ski
      Instagram:tuva5211

    116. 1. Du feiret jul i Kragerø i år.
      2. Jeg feiret jul sammen med familien min hjemme her i Brønnøysund.
      3. Jeg liker aller best å kunne leke i snøen sammen med familien og vennene mine. I tillegg elsker jeg det fine teppe av snø som daler ned om jula.

    117. Ååå herreguud!! De våttene er bare såå fine og ser såå deilige ut å ha på hendene!!😊😊
      1. Du feiret jul i Kragerø med familien din som du ikke ser så ofte😊
      2. Jeg feiret min jul her i lillestrøm med familien min😋
      3. Om vinteren liker jeg å være med venner, skøyte med dem, snøball-krig og lage snømenn og lage seg noe varmt å drikke etter en lang og mosom dag ute😊😊
      Jeg håper virkelig at jeg vinner!!!

    118. Ååå herreguud!! De våttene er bare såå fine og ser såå deilige ut å ha på hendene!!😊😊
      1. Du feiret jul i Kragerø med familien din som du ikke ser så ofte😊
      2. Jeg feiret min jul her i lillestrøm med familien min😋
      3. Om vinteren liker jeg å være med venner, skøyte med dem, snøball-krig og lage snømenn og lage seg noe varmt å drikke etter en lang og mosom dag ute😊😊
      Jeg håper virkelig at jeg vinner!!!
      Info:
      Instagram: marina02202
      Mail: [email protected]

    119. Du feiret jul i Kragerø
      Jeg feiret jul hos bestemora mi
      Om vinteren liker jeg best å stå på miniski og ake og være i snøen
      IG: helena_03_

    120. 1. Kragerø
      2. Jeg feiret i Larvik (hjemme)
      3. Jeg liker best å stå på slalom, drikke kakao og leke ute i snøen
      Instagram: pernille2305

    121. 1. Du feiret jul med familien din i Kragerø❄️
      2. Jeg feiret jul hjemme med familien min❄️
      3. Om vinteren eeelsker jeg å stå på ski🎿❄️
      Instagram: Olsenkristineee
      E-post: [email protected]

    122. 1. Du feiret jul i Kragerø.
      2. Jeg feiret jul hjemme sammen med familien.
      3. Om vinteren liker jeg å kjøre slalom, være med familien og dyrene ute i snøen, ta bilder av den fine, typiske “norske naturen” med snø, gå på ski og på skøyter og spille brettspill og drikke kakao etter en lang dag ute.

    123. Du feiret jul i kragerø.
      Jeg feiret jul hos farmor
      Om vinteren liker jeg å ake,lage smømann
      Insta:ida1703.

    124. ❥ Du feirte jul i Kragerø
      ❥ Jeg feiret hjemme for første gang på 5 år
      ❥ Vi har aldri mye snø her på vestlandet, bare regn. Det jeg liker å gjøre når det er snø, er å stå på slalom hvis det er nok snø, lage snømenner og ha snøball krig.
      ❥ Alle på skolen min hadde øsnket seg snø på julaften, og sånn klokka ni begynte det å snø, nesten som et julemirakel, så alle de vi feirte jul med, gikk ut i gata og hadde snøballkrig. Det var nesten et julemirakel
      ❥ IG: Craoline

    125. 1. Du feiret jul i Kragerø.
      2. Jeg feiret jul hjemme.
      3. Jeg liker best og gå på ski om vinteren, det er det beste jeg liker og gjøre om vinteren.
      ______________________________
      Instagram: @kroomziik

    126. Du feiret jul i Kragerø❄️
      Jeg feiret jul hos onkelen min i Bodø❄️
      Jeg liker best å gå på slalom og ha snøballkrig om vinteren❄️
      Instagram:Frida20000❄️

    127. Du feiret jul i Kragerø 💕❄️💕
      Jeg feiret jul i Gransherad (hjemme) og vi spiste mat hos gommo og goffa men de bor rett ved siden av oss💕👍❄️
      Om vinteren liker jeg best å gå på ski og ake ned den lange bakken med familie og venner💕👍❄️💞
      E-post: [email protected]
      Instagram: anneasne
      Det er jeg og venninna mi som har @fanpagefor_jenniesofie på insta💕 vi elsker deg du er bare best💕❄️👍✌️❄️💕❤️😘😍

    128. Hei!
      1. Du feiret med familien din i Kragerø.
      2. Jeg feiret i Mjøndalen (hjemme).
      3. Om vinteren liker jeg best og være med familien min, leke i snøen og shoppe litt!
      Mail: [email protected]
      IG: hannah_sotnos Elsker bloggen din!

    129. Hei Jennie💕, har veldig lyst til å vinne disse vottene.
      Du feiret jul i Kragerø med familien
      Jeg feiret jul hjemme👌
      Om vinteren liker jeg best å stå på ski, slalom, skøyter, være ute i snøen med familien💗
      Håper jeg vinner!

    130. Hei jenie!
      God jul og godt nytt år!
      1. Du feiret jul i Kragerø med familie og venner.
      2.Jeg feiret jul med min familie hjemme i den koselige stua vår.
      3. Jeg elsker å lage store snøborger på jordet og gå skirenn.
      Det er noe av det beste jeg vet!
      Mail: [email protected]

    131. hei
      du feiret jul i KRAGERØ
      jeg feiret jul på TJELTA
      OM VINTEREN LIKER JEG BEST Å STÅ PÅ SKI OG VERE PÅ HYTTA
      HÅPER JEG VINNER
      telefon nummer:93298324

    132. 1 kragerø
      2 hjemme
      3 gå på ski med venner og drikke kakao. sååå koselig!
      IG: SARAHSVANBERG

    133. Hei!
      1. Du feiret jul i Kragerø!
      2. Jeg feiret jul hjemme på Lillehammer!
      3. Jeg liker best å ake på vinteren!
      IG: martemovaadal

    134. 1. Du feiret jul i Kragerø
      2. Jeg feiret jul hjemme med familien <3
      3. Jeg liker å være med familien og vennene mine i julen<3 og være ute og gå på ski med hunden min:D viss jeg hadde vunnet vottene hadde jeg sluppet og bruke mine andre hansker som ikke er så varme haha:p

    135. 1. Du feiret jul i Kragerø 🎄
      2. Jeg feiret jul hjemme sammen med familien min 🎄
      3. Om vinteren liker jeg best og være ute og leke i snøen 🎄
      Insta: emilieellingvag 🎄

    136. 1. Kragerø
      2. Hos papa
      3. Jeg liker best og være ute med venner I snøen, men også sitte inne og se en koselig julefilm med venner mens vi drikker kakao <3

    137. 1) du feiret jul i kragerø
      2) eg feiret jul på Lanzarote
      3) om vinteren elsker eg å stå på ski og å kose meg inne i eit varmt hus foran peisen med kakao!
      kontakt meg på mail: [email protected]

    138. 1. Kragerø❤️
      2.hjemme med besøk❤️
      3.jeg liker å gå på ski og leke i snøen❤️🎿
      [email protected]
      Malene_lefsa
      Jeg håper at jeg vinner for de vottene for de ser veldig deilige ut og jeg kommer helt sikkert til å bruke de mye

    139. 1. Du feiret jul i Kragerø <3
      2. Jeg feiret den hjemme <3
      3. Jeg liker å være i slalombakken, stå litt på ski, og være ute i snø med venner <3
      Jeg har skrevet e-posten min, men i tilfelle så er instagrammen min: privatengdaal og charlotteengdal_ <3

    140. 1. Kragerø👌
      2. Hjemme❤️
      3. Jeg elsker å være ute og stå/gå på ski⛄️Når jeg kommer inn igjen pleier jeg å ta meg en kopp med kakao eller te. Jeg syntes også det er veldig koos og sitte inne i varmen å se på pll😊❤️
      IG : h_d_r
      Fortsatt gos jul 🎄🎅❤️

    141. 1. Du feiret i Kragerø
      2. Jeg feiret hjemme sammen med familien og mormor
      3. Jeg liker best å gå på skiturer i skogen, ake og kose meg med familien med brettspill
      //[email protected]
      mail👆
      //@selmastyles
      instagram👆

    142. Marcosrojofan10 på insta:)
      Du feiret jul på Kragerø, jeg feiret jul hjemme med familie og jeg liker å være med venner og ha snøball krig 😀

    143. Du feriet jul i Kragerø❤️
      Jeg feiret jul hjemme❤️
      Være ute i snøen med hunden min og gå på ski❤️
      IG: monica.idland
      Håper jeg vinner de superfine vottene☺️

    144. 1. Du feiret jul i Kragerø
      2. Jeg feiret jul hjemme hos mormor og morfar
      3. Om vinteren liker jeg å gå skirenn, gå på skitur, stå på slalom og kose meg med venner og familie ute og inne.

    145. 1.du feirer jul i Kragerø
      2.jeg feiret jul hjemme i Oslo
      3.det jeg liker med vinteren er at jeg kan stå på ski og leke i snøen
      IG:sana_iphone 😀håper jeg vinner

    146. 1. Du feiret jul i Kragerø💕
      2. Jeg feirer jul hjemme❄️
      3. Om vinteren liker jeg beste å gå på ski, skøyter og være med familie og venner💕
      Instagram: emillafaller❄️
      E-post: [email protected]💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg