Something I got for christmas

Hei

I dag hadde jeg en stressende dag på Ski storsenter med mamma. Det var veldig mange der og det gikk sakte fremover. Vi kom for det første for å bytte et par ting jeg hadde fått dobbelt opp med til jul men siden det var salg tittet vi litt mer rundt. Jeg får fortsatt spørsmål om jeg kan ha julegavevideo, men det har jeg sakt at jeg ikke skal ha. Siden så mange har lyst ti å vite hva jeg fikk til jul tenkte jeg å vise et par bilder. Det er jo ikke alt men valgte å vise dere dette. Er utrolig takknemlig for alle gavene.

Jeg syns at folk skal kunne gi meg ting til jul uten at jeg skal legge det ut i video eller på bloggen. Samtidig ser jeg at mange legger ut bilder på IG og mange har fått mye mer enn meg, andre omtrent like mye og andre igjen mindre. Jeg ønsker derfor ikke lage ett slikt innlegg, som fokuserer på hvor mye man får. Jeg har hatt en fantastisk julefeiring med familie, er glad jeg har ferie og nyter juletiden. 

Noen av julegavene dukker kanskje opp i månedens favoritter, eller på bloggen på en annen måte. 


I morgen blir det konkurranse på bloggen<3 (Veldig fin premie)

Klem Jennie

23 kommentarer
    1. Så fine gaver😊 synes det er fornuftig av deg å ikke legge ut alle gavene på instagram💕 det er jo ikke det første og viktigste man skal gjøre. Og at du likevel legger ut noen av gavene fordi mange spurte om det, det er utrolig snilt av deg😊✨

    2. Så fine gaver<3 Syns det er bra du ikke lager video eller viser alle gavene dine her på bloggen, da blir det så mye fokus på hvor mye og hvor dyre gavene skal være. Det viktigste med julen er jo å ha det hyggelig med de man er glad i 🙂

    3. Så fine ting du har fått! Synes det er utrolig bra at du ikke legger ut video eller innlegg med alle gavene dine. En veldig moden og sunn avgjørelse. JA, jeg innrømmer at jeg er nysgjerrig og synes det hadde vært gøy å se, MEN det er nok press og styr der ute som det er. Poenget ditt med at folk skal kunne gi deg gaver uten at de ender opp på bloggen er så godt og fornuftig. Mange voksne (ja, faktisk) synes det er stress å gi gaver til barn og unge, så det er vel nok å tenke på fra før om man ikke skal være redd for at det man gir ikke er “bra nok” for blogg og 873537 lesere i tillegg. Veldig bra, Jennie!
      Klem til deg.

    4. har du spilt i noe annet enn den lille rollen i jenter? 🙂 syns du virker som en fantastisk person btwww;)

    5. Fikk den samme victoria secret parfymen. Den lukter så godt, men veldig fine gaver😍❤️Håper du hadde en fin jul.💖

    6. Så fine gaver, fikk også en VS parfyme av broren min. 🙂
      Så nå nettopp at du har laget deg en sånn greie der man søker? ”JS”
      Supersøtt 🙂

    7. Synes det er bra du velger å bare legge ut noen få julegaver💗 Noen får litt mer gaver enn andre, og folk kan få dårlig selvfølelse av det. Har ønsket meg et sånt skjerf på bilde lenge, og tenkte å kjøpe det selv siden jeg ikke fikk det til jul. Vet du hvor det er fra?

    8. Helt enig med deg Jennie.Smart å ikke legge ut bilder/video av gavene, så det ikke blir så mye forskjell.Men det var uansett fint at du la ut noen bilder.
      Jeg har bare et spørsmål:Hvordan deltar man i konkuransen?
      Klem Linnea❤️💋❗️🌟

    9. Så fine ting! Er “sensual blush” god? Har nemlig akkurat bestilt den på nettet, men jeg aner ikke hvordan den lukter, haha! tok en sjanse 😉 hadde blitt veldig glad for svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg