NYTT DESIGN

Hei

Endelig har jeg fått nytt design på bloggen. Det er designet av søte Albertine som har bloggen Albiss.blogg.no Albertine har laget designet til flere toppbloggere og er kjempeflink. Jeg er dessverre ikke noe god på koding av design selv, men heldigvis hjalp Albertine meg og nå er jeg kjempefornøyd. 

Nederst i designet mitt, under kategorier og arkivlistene til høyre på bloggen ser dere en link til Albertine sin blogg, så det er alltid lett å kontakte henne om du er interessert i design du også. Trykk HER for å komme til albiss.blogg.no akkurat nå.

Hun er en 19 år gammel vakker og kreativ jente som deter verdt å besøke bloggen til, tusen takk for designet <3

 

I dag rett etter skolen dro jeg for å kjøpe sko til ballet som er på torsdag, samt noen julegaver. kom nettopp inn døren. 

 

Du kan stemme på min blogg til “Årets Ungblogg” ved å trykker HER

TUSEN TAKK photo unnamed_zpso8fphrl4.gif

 

Leser du mange blogger?

 Klem Jennie

 

11 kommentarer
    1. Så fint design! Du er så utroliiig pen<3 Kan du legge ut bilde av kjolen du skal bruke på ballet? 😀

    2. Hvorfor brukte du ikke den jeg lagde?😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    3. Camilla: Fikk en fin header, men det var dessverre helt feil format for mitt design. Veldig fornøyd med det nye designet mitt. Får tilsendt mange headere som er veldig koselig, men synd at du ble lei deg for at jeg ikke bruker den du lagde

    4. Hei Jennie jeg leser bare din
      Fordi din blogg er den bloggen som imponerer meg aller mest siden du er bare 13 år gammel
      OG BLOGGEN DIN ER IKKE EN SÅNN TYPISK ROSABLOGG
      Jaja det nye bloggdesignet ditt ble utrolig fint finere har det ikke vært
      Albertine er flink så heldig du er

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg