VIDEO

Hei

Jeg legger merke til at mange fortsetter å kommentere under innleggene hvor det er mulig å vinne ting. Det er lurt å merke seg når vinner har blitt trukket på bloggen. Vinneren blir lagt ut på bloggen, for det er der adventskalenderen er. 

Til nå er det 

@sinnammah som vant hårbørsten fra “MAST”

@thea_h_aa som vant gavekort på “Personlig almanakk”

@camillaek_ som vant krøllstav fra “MAST”

 

Det blir helt sikkert ny mulighet på søndag, men som jeg har blogget tidligere kan det plutselig åpne seg en mulighet midt i uken også, derfor lønner det seg å følge med på bloggen. Vinner blir alltid trukket dagen etter, så det er ikke vits i å kommentere i håp om å vinne etter dette.

 

I går la jeg ut en veldig etterspurt video, har du sett den?

VIDEO

 

Ja, jeg har en egen kanal på YouTube, du kommer til den ved å trykke HER Der ligger det mange videoer.

I videoen får du svar på

  • min favorittapp, som jeg redigerer noen bilder med på IG
  • Favorittsang
  • Favorittinnkjøp, i november

og mye mye mer…. Kan være det kommer spørsmål om denne videoen når jeg skal ha adventskalender på bloggen 😉

Ønsker dere et innlegg med julegaveønsker i morgen?

Klem Jennie

34 kommentarer

Siste innlegg