VINNER OG SNART NY KALENDERLUKE :D

Hei

Dette er innlegg nummer 2 i dag. Håper du har sett innlegget jeg la ut litt tidliegere i dag, for det gjorde meg så ufattelig glad. At dere følgere og lesere har tatt  av deres tid og har nominert meg slik at jeg nå er semifinalist i Vixen Blog Awards.

For å stemme på meg slik at jeg kanskje blir Årets ungblogger kan du trykke HER

 

TUSEN TAKK photo unnamed_zpso8fphrl4.gif

 

Vinneren av gårsdagens kalenderluke ble også en som har IG, denne gangen @sinnammah, gratulerer. Det er jo ikke lenge til søndag da en ny luke åpner seg, og som jeg har informert kan det plutselig åpne seg en luke utenom søndagene før julaften. 

jeg har forresten planer om å snart bytte design på bloggen, har derfor tatt noen nye bilder. Bildet øverst i forrige innlegg blant annet, bildet under og flere. Spent på hvordan designet blir. Jeg har en veldig flink jente som hjelper meg, jeg vil blogge mer om dette når det nye designet er klart på bloggen

 

Spent på hva det er bak neste kalenderluke?

Klem Jennie

19 kommentarer
    1. Kjære Jennie jeg håper at jeg en dag vil møte deg du virker grei og hyggelig og håper vi kan ta kontakten jeg kjenner deg ikke men du virker grei og snill

    2. Jaa! Ble kjempeglad når jeg fikk vite at du er nominert:D stemte MASSE på deg, og nå skal jeg stemme på deg to ganger i døgnet helt til 31. desember. Det lover jeg deg;) Har laget en collage på IG og tagget deg og skrevet hasjtaggene.
      Ja, elsker tingene du gir bort. Gleder meg.
      Du er så full av talent. Love you xD<3

    3. Hei Jennie!<3 Når jeg leser bloggen din så er jeg i min egen verden. Jeg føler meg fri, og det er nesten som om jeg leser om mitt eget liv! Du er rett og slett helt fantastisk! Jeg kommer til og stemme på deg så ofte som jeg får til<3 Jeg hadde blitt kjempeglad om du svarte på dette!
      Btw så heter jeg nora1511 på insta, så om du kunne tenke deg og følge så hadde jeg blitt kjempeglad<3

    4. Kan du pleas legge ut de bildene du har tenkt å bruke som design? Vil bare prøve å lage ett for moro skyld! KLEM

    5. Hvor er genseren fra?😍 Forstår deg godt om du syns det er plagsomt at jeg spør, hvor du kjøper tingene dine🙈 Kjempekjekt å komme inn på bloggen din når det er nye innlegg❤️ Liker at du er så positiv og har utrolig flotte og kjeke konkurranser for oss fans☺️

    6. Håper du vinner Jennie. Du fortjener det VIRKELIG. ❤️ Skal stemme på deg hver 12, time. Håper såå du vinner. Blogg-innleggene dine er så koselige! Du har en virkelig bra blogg Jennie! Du burde være kjempe stolt! De fleste stemmer på deg C; Jeg elsker bloggen din, bildene dine, konkurransene dine , giveawayene dine, smilene dine, osv. Du er en fantastisk jente! Like fantastisk som bloggen din, eller du er vel litt mer fantastisk✨ Vel, lykke til Jennie! Vi heier på deg, skjønning😚 Klem
      IG: emmacazy10

    7. Hei❤️ jeg har et tips til deg som jeg hadde likt❤️ Det er at du har noe som heter “søndags tips” hvor du skriver et tips til bloggleserene dine❤️ Jeg har stemt på deg flere ganger❤️
      Kan du følge meg på IG? Jeg heter guro_02❤️

    8. Elisabeth: Det er ingenting å vinne i dag. Jeg har egentlig bare kalender søndagene i advent. Men plutselig kan det åpne seg en luke utenom søndagene også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg