TUSEN TAKK TIL DEG

Hei

Jeg kan nesten ikke tro det, jeg er semifinalist å årets Vixen Blog Award. Nå er det dere lesere som igjen skal stemme frem deres favoritter blant semifinalistene. Jeg er veldig glad for at jeg har så utrolig snille og trofaste lesere av bloggen og følgere på instagram <3 Det er jo dere som har nominert meg, tusen tusen takk. Konkurransen videre er utrolig hard, det er så mange flinke i kategorien “Årets Ungblogg” som jeg er en del av. Jeg er i hvertfall den yngste og det hadde jo vært gøy å vise at også yngre jenter og gutter er opptatt av blogger og at det er fint med bloggere på vår egen alder. 

 

 

TUSEN TAKK photo unnamed_zpso8fphrl4.gif

Om du syns jeg fortjener å vinne titelen, kan du stemme på meg ved å trykke HER

Man kan stemme en gang hver tolvte time helt frem til 31 desember. Håper dere igjen vil hjelpe meg <3


DU KOMMER TIL EN SIDE SOM SER SLIK UT, OG SOM DU SER FÅR MAN BESKJED OM AT MAN KAN STEMME EN GANG HVER TOLVTE TIME 🙂

 

Setter stor pris på alle som stemmer og deler informasjonen videre enten på egen blogg eller IG.  

Om du lager en collage eller deler bilde er det koselig om du tagger meg med @jenniefashion #jenniesofiebloggno #jenniesofieblogg #vixenblogawards #ungblogg og kanskje minner andre på at det er mulig å stemme hver dag frem til 31 desember, til og med to ganger i døgnet(for eksempel klokken 8 om morningen og 20.00 på kvelden) 

Kommer til å begynne å følge noen av de som gjør dette og legge ut noen bilder/collager som shoutout på min bruker.

 

Etter trening i dag trekker jeg vinner av Hårbørsten i gårsdagens kalenderluke på bloggen.

Klem Jennie

28 kommentarer

Siste innlegg