GLOSSY

//annonselink til de som lurer på hva Glossybox er

Hei

I går fikk jeg en ny Glossybox  men rakk ikke å ta bilder av den så gjorde det heller i dag etter skolen. Denne gangen var det mye kult og jeg hadde det utrolig gøy med å ta bildene. Det jeg fikk denne gangen er ting jeg helt klart kommer til å bruke en gang. Noe av dette var også veldig nyttig nå som viteren kommer osv…

Denne tørshampooen lukter supergodt og jeg gleder meg til å prøve den. Likte også veldig utseende på srayboksen.

Denne lipglossen var veldig lett og fin og jeg tenker å bruke den på juleballet, bare for å få litt “shine”.

Eyebowfix med farge. Uvant, men skal forsøke meg frem

Fint å ha håndkrem på viteren. Jeg blir ofte veldig tørr og har hørt at denne er veldig bra.

Jeg har vært veldig ” in to” parfymer og bodymister for tiden men har ike funnet en jeg spesielt liker .Fikk en parfymeprøve også og den var fatisk ganske god.

I morgen kan det være lurt å titte innom bloggen 😉

Klem Jennie

 Lurer du på hva Glossybox er, trykk //HER

 

15 kommentarer
    1. Med tanke på at jeg går i 6.klasse vil jeg ikke ha det i posten ! Litt tidlig kanskje .. Men hadde vært fint å teste ut forskjellige produkter for jeg bruker litt sminke 😊

    2. Så fine produkter, fikk veldig lyst til å bestille en sånn boks nå 😀
      Har du juleball i år også? Vi har bare i 10. på ungdomskolen 🙁

    3. Heisann! Jeg har blogg selv,men er veldig lei meg for noe! En venninne postet på instagram, om bloggen min, men jeg er sjukt redd for at han jeg liker skal se det! Jeg klarer det ikke, å er synnsikt redd for at han skal finne det. Det er mest innleggene som bekymrer meg + at det bare er han jeg er redd for at skal vite det. Hvordan ble ikke du flau? Altså, det er ikke noe rart med det du skriver, men blir du mobbet? Du er liksom nydelig, så tror vertfall ikke det! Du ser sinnsykt snill ut og, da! Hva skal jeg gjøre?

    4. Så mange fine ting:) jeg elsker håndkremen💗 har brukt den i kanskje 2 år og den er veldig bra❄️

    5. Fine ting✨ Har den håndkremen fra L’occitane, og jeg liker den veldig godt! Men korken kan være litt vanskelig å få opp av og til. Klem✨💕🎄

    6. så fint sett må vurdere å få meg det settet.
      Er det sånn at du får en boks med produkter i måneden?

    7. Masse fint, har faktisk vært medlem før men da fikk jeg bare mye jeg ikke kom til å bruke. Men jeg lurte på om du kanskje kunne ha ønskeliste innlegg for jeg har ikke peiling på hva jeg vil ha til jul😥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg